Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi voimakkaasti meikatut naiset haisevat usein niin pahalta?

Vierailija
30.06.2024 |

Se ei voi olla pelkkä hajuveden tuoksu kun se haju on yksiselitteisesti ihan hirveä. Mistä tämä johtuu? Eivätkö ne itse huomaa haisevansa pahalta? 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät peseydy, vaikka meikkaavat. Laittavat vain uutta meikkiä vanhan päälle ja peseytyminen kuitataan jollain tuoksulla.

Vierailija
2/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lääkäri sanoi, että mitä hienompi nainen, mitä meikatumpi ja laittautuneempi, sen likaisemmat alushousut.

Tuli vaan mieleen tästä aloituksesta. En itse ole huomannut, että laittautuneet naiset haisisivat muulle kuin voimakkaalle hajuvedelle ja erilaisille muille tököteille, esim. hiuskiinne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseehan ne meikitkin, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän.

Vierailija
4/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygienisiä ihmisiä, oksettavia.

Vierailija
5/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurikin meikit ja huulipuna ja hiuslakat etc. haisevat kammottavalle. Siihen vielä jotain imelää hajuvettä ihan liikaa. Itse luulevat olevansa freesejä ja laitettuja, mutta kamala löyhkä.

Vierailija
6/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kymmenen eri tököttien hajujen sekoitus. Hyh.

Vierailija
7/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haisen sitten ihanalle kun en meikkaa enkä laita hajuvettä. Käyn kuitenkin pesulla saippuan kera. 

Vierailija
8/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haisen sitten ihanalle kun en meikkaa enkä laita hajuvettä. Käyn kuitenkin pesulla saippuan kera. 

Aivan varmasti olet raikkaampi kuin joku montaa eri hajustettua tuotetta käyttävä Tuoksukimara.

Vierailija
9/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaista hajua tarkoitat? Hiuskiinne, dödö, tupakka? Nämä usein haisevat yhdessä. T. Nainen, joka ei myöskään pidä hajuista

Vierailija
10/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen kanssa hämmästellyt. Meikkiä naama täynnä ja hiki haisee läpi.

Vierailija
11/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuuskutteletko kuinka läheltä meikkaavia naisia?

Vierailija
12/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nuuskutteletko kuinka läheltä meikkaavia naisia?

No mitä ihmettä väkisinhän sen haistaa kun tällanen ilmestys tulee lähelle ja oksennus meinaa lentää siitä hajusta 

Vierailija
13/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut jostain sellaisen käsityksen, että nämä meikkaamiseen panostavat eivät jaksa tai viitsi käydä suihkussa vaan puhdistavat meikitkin jollain misellivesillä tai liinoilla pyyhkimällä, ja hiuksetkin vaan rasittuu turhaan jos niitä pesee, niin kuivashampoolla hoituu sekin puoli.

Vierailija
14/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygienia huipussaan, eikun  latexia naamaan vaan lisää 🤢

Vierailija
15/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittelevät vanhan viinan ja tupakan hajua monilla hajusteilla. 

Vierailija
16/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti jos käyttää vaikka viittä eri tuotetta naamalle niin kyllä siitä aikamoinen cocktail tulee. Yleensä kaikki meikkituotteet ovat enemmän tai vähemmän hajustettuja. Sitten vielä hiusaineet ja hajuvedet siihen päälle, niin onko se järkky haju mikään ihme.

Vierailija
17/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin mitä laitetumpi nainen, sitä sotkuisempi koti. Jos kori on kuin kaatopaikka, niin se haju kyllä tarttuu vaatteisiin, hiuksiin jne. Eivät myöskään peseydy niin usein, eikä hiuksia edes kastella jne.

YÖK !

Vierailija
18/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus nuorena nestemäisen meikkivoiteen ja kokeilin sitä kotona. Vähän ajan päästä aloin ihmetellä, että mikä täällä haisee ja kiersin koko kämpän läpi roskiskaappia myöten. Mitään ei löytynyt, mutta sitten tajusin, että minä itse haisen. Tuubissa voide ei haissut, mutta kehitti sitten hajun lämpimällä iholla. Roskiin meni se tuubi, mutta onneksi oli alennustuote.

Vierailija
19/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki tuntuu ja näyttää meikittömästä likaiselta. Ehkä liittyy tuohon jotenkin.

Vierailija
20/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on eltaantuneen talin hajua, se johtuu hiuksista. Hiustenlaitto on joillekin paljon tälläytyville sellainen operaatio, että pesua lykätään kaikin keinoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi