Se tunne kun huomaat toisen kasvoista
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää keskustelua kasvojen ilmeistä ja siitä mitä näette ihmisistä jo päältäpäin.
Tuli heti mieleen deittailu ja tilanne, jossa kohdataan ensimmäistä kertaa. Miesten ilmeistä pystyy sanomaan välittömästi, miellyttääkö ulkonäkö. Jonkinlainen innostuneisuus näkyy siis kasvoilta, samoin pettymys.
Ihan kaikkien kasvoilta näkyy pitääkö ihminen minusta. Koska olen ruma niin aina kaikkien hymy katoaa kasvoilta kun näkevät minut ensimmäisen kerran. Saan paljon vihaisia sanoja täysin tuntemattomilta, esim hoitajat ja lääkärit. Olen kyllä ihan positiivinen yleensä ja puhelias mutta naama vaikuttaa lähes 90% minkälaista kohtelua saa. Jos hymyilen, lähes aina vastassa on pilkallinen hihitys. Ja on ihan hyvät hampaat suussa. Ihmiset on.... en keksi mikä
Tämä ulkonäköasia on ihan kaheli. Ketään ei saa yhteiskunnassa missään tilanteessa syrjiä mistään syystä, mutta miksi edes kutsuisi rumuudesta johtuvaa syrjintää tai kiusaamista? -sivusta
Miltä ap:n naama näyttää, kun on taas vauvapalstalla vinguttu?
Heh, useampi vuosi sitten uudessa työpaikassa lähiesimies tapasi kysellä minulta, onko kaikki ok. Lopetti sen sitten kyllä muutaman kuukauden päästä. En tiedä onko minulla sitten se kuuluisa "resting bitch face" tai joku muu pysyvä ilme, jonka muut lukevat jollain muulla tavalla, kun itselle se on vain se oma perusilme.
Kyllä aika monta asiaa voi tulkita ihmisten ilmeistä. Moni ei ole niin pokerinaama kuin kuvittelee olevansa.