Mitä tv sarjaa tai elokuvaa kaipaat näytettäväksi?
Minä toivoisin uusintana Hercule Poirotia ja vanhoja amerikkalaisia elokuvia.
Kommentit (500)
Kaikkea mitä näytettiin kasarilla, ysärillä ja vielä 2000 alussa. En ole katsonut televisiota 15+ vuoteen kun sen anti on niin jumalattoman paskaa. Ja paskemmaksi menee.
TV-sarjat: Katuhaukka, Ritari Ässä ja Mahdoton tehtävä. Spede Show, Vesku Show.. ja mitä niitä nyt oli..
Mennään bussilla, On The Buses ja Archie Bunker, Perhe on pahin, All In The Family
Ne kauhusarjat, mitä parikymmentä vuotta sitten pyöri koko ajan. Äärirajoilla, sun muut. Edes muista kaikkien nimiä enää.
Oi ihana toukokuu, alkuperäinen
Lännensarja High Chapparal. Batman, Myrskylinnut.
Veijareita ja pyhimyksiä (The Persuaders!).
Maanalainen armeija. Se alkuperäinen vakava, ei tämä komediaversio Maanalainen armeija iskee jälleen.
Fame
Aurinkorannikko
.molemmat 80-luvun alkupuolelta
Telkku meni rikki. En hanki uutta.
Tietokonettakaan minulla ei ole ollut seitsemään vuoteen.
En toljota.
En muista sarjan nineä, mutta 2 iäkästä brittinaista kirjoitteli toisilleen kirjeitä. Vastaanottaja luettaessa kommentoi sitä askareitaan suorittaessa.
Toinen joutui vankilaan ja paperin puuttuessa käytti vessapaperia.
Huippuhauska, nimi hukassa joten en voi hakea netistä.
Äärirajoilla (The Outer Limits).
Elämänmeno. Kosketti minua aikoinaan syvästi, niin samanlaista oli meidänkin elämä.
Vanhat Pokemonit takaisin telkkariin. Olisi nostalgista :)
Peukaloisen retket/ Nils Holgersson. Ah, mm. Akka Kebnekaiselainen ja Siri, joka lauloi niin, että korvat olivat kovilla.
China Beach vietnamin sodan aikaseen kenttäsairaalan toimintaan keskittyvä sarja
Kuuden miljoonan dollarin mies (Lee Majors)
Arsene Lupin
Pyhimys (Roger Moore)
Salainen agentti 86 eli Maxwell Smart
Xena
Taisteluplaneetta Galactica
Veljekset (Kurt Russel + Tim Matheson)
Villiin länteen (Bruce Boxleitner)