Mitä tv sarjaa tai elokuvaa kaipaat näytettäväksi?
Minä toivoisin uusintana Hercule Poirotia ja vanhoja amerikkalaisia elokuvia.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Muistan sellaisen kuin Odysseus olin lapsi vielä mutta äitini katsoi sitä.
Pitipä sattua,katsoin kyseisen sarjan kuukausi sitten,imuroin sen netistä salaa.
Oliko se se vanha, jossa puhuttiin erittäin kaunista italian kieltä? Haluaisin niin nähdä (ja kuunnella) sen vielä.
Tuliportaat
Vihreän kullan maa
Ohukainen ja paksukainen, kaikki pitkät versiot (mustavalkoiset)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan enää islantilaista sarjaa nimeltä Nonni ja Manni? Vaikka se oli ilmeisesti lapsille tarkoitettu, se oli hurjan jännittävä!
Okalinnut oli ihana, samoin Viisi mustaa kanaa.
Olikos Onedin line suomeksi Merilinja?Ennen vanhaan sitä osattiin tehdä kunnon sarjoja <3
Nonnia ja Mannia saa DVD:nä. Se, minkä onnistuin löytämään, on saksankielisellä puheella, mutta tarina on tuttu ennestään ja siinä on mukava tunnelma.
Muistan sellaisen kuin Odysseus olin lapsi vielä mutta äitini katsoi sitä.
Pitipä sattua,katsoin kyseisen sarjan kuukausi sitten,imuroin sen netistä salaa.
Oliko se se vanha, jossa puhuttiin erittäin kaunista italian kieltä? Haluaisin niin nähdä (ja kuunnella) sen vielä.
Jep kyllä oli vuodelta 1968.
Vierailija kirjoitti:
No sex please, we're British! Hulvaton!!
Pulttibois, Manitbois, Hui Helinää, Hei Hulinaa, Tabu, ja mitä näitä nyt on...
Whose Line is it Anyway (ainakin ne jaksot missä juontajana / isäntänä Clive Owen ja Drew Carey!)
Mummo, Ruusun aika
Casual+y ensimmäisen kauden ensimmäisestä jaksosta lähtien (nykyjaksoissa olen vieläkin vähän hukassa kuka on kuka ja mikä on asian / suhteen X historia...)
Näin meillä ensimmäisen kauden ensimmäisestä jaksosta lähtien
Minä toivon myös Casualtyä. Etenkin niitä osia, joita emme ole nähneet ollenkaan. Siis muutaman ensimmäisen vuoden jälkeen tulleet osat suunnilleen ajalta 1999-2016.
Hmm, jos vaikka Frendit ja Bondit olis joskus ohjelmistossa.
Alkuperäinen 90-luvun Muumi-sarja ja Babar.
Vierailija kirjoitti:
Sopranos
NYPD Blue
Shield
Lost
Teho- osastokin oli hyvö
Sopranos on HBO Maxillä ja Lost on myös jossain...Joko siellä tai Netflixillä.
Bondit olis joskus ohjelmistossa.
Oliko tämä huumoria?
Vallery Irons Protection eli V.I.P
Vierailija kirjoitti:
Brittikomedia Toinen jalka haudassa.
Tämä on PARAS, todella suosittu sarja, paljon hauskempi ja mielikuvitusrikkaampi, kuin "Pokka pitää" ikinä, vaikka tykkään siitäkin.
Itse haluaisin nähdä Summerissa tulleet nuortensarjat, Klaani(The Tribe) ja Radioaalloilla roiskuu(Radio Free Roscoe).
Merilinja ja kaikki vanhat elokuvat niissä oli edes jotain järkeää
Ruusun aikaa sai ennen ostaa DVD:llä.