Mitä tv sarjaa tai elokuvaa kaipaat näytettäväksi?
Minä toivoisin uusintana Hercule Poirotia ja vanhoja amerikkalaisia elokuvia.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Vääpeli Körmy sarja.
Jotkut sarjat saa kiitos ihan jäädä unholaankin
🇺🇦🇮🇱
The Mysterious Island - Kapteeni Nemo (Omar Sarif)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isä osaa (nyt tosin oli tainnut tulla uudestaan), hynttyyt yhteen, ruusun aika yms. Kotikatu ihan alusta saakka.
Hynttyyt yhteen oli oikeasti hauska sarja. Ainoa kerta kun tykkäsin Eija Vilpaksesta. Yleensä hänestä ei kuuluu mitään
Hynttyyt yhteen oli oikeasti hauska sarja. Ainoa kerta kun tykkäsin Eija Vilpaksesta. Yleensä hänestä ei kuuluu mitään
Fakta homma,eikö siinä Vilpas vetänyt aika hyvin roolin.
Vierailija kirjoitti:
Fakta homma,eikö siinä Vilpas vetänyt aika hyvin roolin.
Parhaimmillaan oli siinä. Muuten ei ole kiinnostanut ollenkaan. Sama koskee sarjan muitakin näyttelijöitä.
En tajua koko tämän ketjun funktiota. Onko tämä joku aikamatka 1980-luvulle? Ymmärrän että oli aika jolloin ainoa mahdollisuus nähdä uudelleen jotakin oli että se tuli uusintana, mutta tämä aikahan on herranjumala kadonnut jo yli 40 vuotta sitten!
99 % sarjoista ja elokuvista jotka on mainittu ketjussa on ihan vaan maksamalla saatavalla joko suoratoistopalveluista tai sitten DVD-levyinä (juu, todellakin tuo vanha teknologia on edelleen käytössä!).
Miksi näiden sarjojen ja elokuvien pitäisi tulla tv:stä kun ne voi jokainen halutessaan hankkia itse?
Upstairs Downstairs, onkohan se Kahden kerroksen väkeä suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Frasier
Löytyy ilmaiseksi Ruudun Pluto terveestä, maksullisena Viaplay
PEYTON PLACE.
1960-70 lukujen taitteessa keskiviikkoiltoina keräännyttiin hartaina televisioiden ääreen seuraamaan Peyton Place -sarjaa, kaikkien aikojen suosituinta sarjaohjelmaa. Sen takia siirrettiin vierailuja ja lähdettiin kesken kokouksista. Seuraavana aamuna varsinkin naisväki keskusteli innokkaasti ja asiantuntevasti Peyton Placen mutkikkaiden ihmissuhteiden viimeisistä käänteistä.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan sellaisen kuin Odysseus olin lapsi vielä mutta äitini katsoi sitä.
Oliko tämä sarja? https://m.imdb.com/title/tt0064750/
Kyllä. Odysseia olikin eikä Odysseus
Jep. Tämä olisi hyvä juttu. Mutta ilmeisesti liian kallis pitää? Meinaan vaan, että niilla vanhoillakin ohjelmilla voisi vielä tienata. MTV:llä on ollut yllättävänkin paljon omaa, kotimaista tuotantoa. Itseä kiinnostaisi nähdä Musta tuntuu -sarja uudestaan. Siitä jäi aikoinaan mieleen kohtauksia, mutta itse juoni oli sekava. Ritva Valkama äitinä ja Taneli Mäkelä poikana.
Jokunen vuosi takaperin Maikkari näytti vanhoja Syksyn säveliä, tämäkin sarja voisi olla nähtävillä Maikkarin sivuilla.