Mitä tv sarjaa tai elokuvaa kaipaat näytettäväksi?
Minä toivoisin uusintana Hercule Poirotia ja vanhoja amerikkalaisia elokuvia.
Kommentit (500)
Alias. (I'm forever Team Garner)
Vanhoja 80 -luvun sarjoja! Kuten joskus kauan sitten tuli naarassusi -ihmissusi sarja jota muistaakseni näin joskus tosi nuorena. Nimet oli siihen aikaan kamalia käännöksiä mutta sarjat ok. Samoin muita yliluonnolisia kuten Moonlight -sarja joka kertoo vampyyristä joka on öisin etsivä.
Paavo ja Raili.
Yle areenasta löytyy paljon vanhoja klassikko suosikkejani, mutta ihmettelen miksi ei Paavo ja Railia? Vuosia sitten se siellä oli ja poistettiin, mutta miksi? Kuitenkin muut vanhat sarjat ovat useita vuosia katsottavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Against the Wind, Australiaan sijoittuva sarja jossa oli ihana tunnari Six Ribbons
Vastatuuleen, joo oli hyvä sarja ja mahtava tuo kappale.
TÄMÄ todellakin !!!!!👍
Lisäksi toivon näkeväni Okalinnut sarjan.
Vanha kunnon Peyton Place voisi olla jännä näin monen vuosikymmenen jälkeen.
Päivät joina kukat kukkivat. Siinä oli surullinen loppu kun kaikki päättyi Estonian uppoamiseen. Olen joskus lähettänyt toiveenkin YleAreenaan, mutta minne lie hukkunut, kuin Estonia.
Maanalaista armeijaa sekä siitä tehtyä parodiaa Maanalainen armeija iskee jälleen. Jälkimmäinen ei tosin nykyään pääsisi woken ja metoon takia ainakaan YLE:n esityslistoille.
Pitkän Jussin majatalo oli kyllä aivan hervotonta huumoria. Mulla taitaa olla jossain dvd:nä.
Riddickin aikakirjat, kaikki osat, Jason Stahamin kaikki elokuvat, Mad Max elokuvat, Star Trek sarja, The Sign, Oblivion, Interstellar, Avaruusseikkailu 2001, 2010, Independence Day 1-2, Scary Movie elokuvat, Scream elokuvat
L.A. Law
Taistelupari Dempsey &Makepeace
Cagney&Lacey
Viinitila Falcon Crest
Vuoristosairaala
Nero Wolfe dekkarisarja italialainen, ei englantilainen.
Ruutiukot oli se sarja, jossa kaiken aikaa paniikissa ollut ruutiukko huusi: "No panic, no panic!"