Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako teillä näin kesäisin kiire ja sijaisten kanssa työskentely ilmapiirissä vaikeuksia? Ahdistaa mennä töihin.

Vierailija
30.06.2024 |

Sijaisissa ei ole mitään vikaa tietenkään eivätkä he voi olla yhtä tietoisia ja tehokkaita mitenkään kuin vakituiset. Siitä ei siis ole kyse. 

Harmillista vain on, että kun on jo muutenkin todella kiire ja yhdessä vuorossa voi olla useampi sijainen ja vain yksi vakkari töissä niin se näkyy seuraavan päivän hommissa ja sitä rataa. Työilmapiiri on selvästi kärsinyt tässä viime aikoina ja kaikki ovat uupuneita. Hommat kasaantuu ja lisääkin ylimääräistä pitäisi tehdä perushommien ohella.

Nyt töissä on ahdistava ilmapiiri. Virheitä kytätään ja niistä puhutaan isoon ääneen. On juoruilua (johon itsekin olen vahingossa mennyt ja kotiin tullessa ollut huono olo). On aika dramaattista nyt ollut. 

Itse haluaisin vain yrittää olla positiivinen ja tehdä hommia vauhdilla mutta jotenkin vain tulehtunut ilmapiiri lannistaa ja ahdistaa joka kerta mennä vuoroon. Yritän keskittyä vain siihen että kaikki tulee tehdyksi mutta silti tuntuu ettei riitä ja pelkään pienimpiä virheitäkin joista voi muut selän takana juoruta. 

Mitä neuvoksi? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina viihtynyt sijaisten kanssa paremmin kuin vakituisten vastarannan kiiskien. Heitä ei ole työpätkänsä aikana ehditty agitoimaan negatiiviseksi vaan ovat epävarmuudessaan aika kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla