Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen ei pyynnöistä huolimatta poistu ajoradalta, vaan tekeytyy taikinaksi jota poliisin on mahdollisimman vaikea kanta pois,

Vierailija
30.06.2024 |

niin miten ihmeessä tämä voi olla poliisin väkivaltaista käytöstä?

Onko Suomi menettämässä sen viimeisenkin järjen valon Elokapinalasten takia?

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otahan pillerisi senkin raivoava sekopää.

Olen nainen. Minä myönnän tarvitsevani miehiä, kaikki naiset eivät ole minunkaltaisiani, vaan öyhöttävät olevansa niiiin itsenäisiä etteivät tarvitse miehiä puolustamaan itseään.

Ole rauhassa nainen. Tiedän kyllä kaltaisesi naiset ja minulla on oma nainen ja lapset suojeltavana.

Omaan tyttäreeni tai vaimooni kohtaan en suopeasti katsoisi samoja toimia mitä näin mtv3:n uutisvideosta, jossa poliisi riistää lippukepin naisen kädestä ja käyttää irtiottotilannetta vauhdinottoon lyödäkseen tätä päähän.

Hyvin ahainen teko mieheltä. En yksiselitteisesti kykene hyväksymään väkivaltaa naisia kohtaan missään tilanteessa. Olen ns. vanhankoulukunnan miehiä. Minut on veteraani kasvattanut.

Olen myös hyvin liberaali ja annan tilaa muille. Saat olla nainen ja jokainen on arvokas ihminen. Videon naisenhakkaajakin voi tehdä elämässään parannuksen.

Vierailija
102/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa voi jättää sinne makaamaan ja autot väistää tai jos ei, niin ei mahda mitään. 

Tänä aamuna jotkut saatanan valokuitukaivajat piti töötätä pois ajoradalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisilakiin pykälä joka mahdollistaa "julkista haittaa ja häiriötä aiheuttavan tilaisuuden hajoittamisen käyttäen ei-tappavia voimakeinoja kuten vesitykkejä tai kaasua jos kehoitteita tai komentoja ei totella"

Kepillä päähän naista?

Vierailija
104/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi rauhanomaisesti kapitalistisesti sopinut asian mielenosoittajien kesken. Lomauttanut poliisit pariksi päiväksi kokonaan kotiinsa. Antanut mielenosoittajalle 200e per lärvi siitä hyvästä että poistuu tieltä palkkioksi, niin homma olisi mennyt halvemmalla ja ilman riitoja.

Asiat pitäisi hoitaa kapitalistisesti sosialismin sijaan. Nyt hoidettiin homma sosialistisesti ja se ei toiminut lainkaan.

Sosialismihan ei toimi. Rahalla voi ostaa mielipiteitä aatteita. Jokaisella on oma hintansa.

Koneen säätiö rahoittaa Elokapinaa. 

Vierailija
105/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisilakiin pykälä joka mahdollistaa "julkista haittaa ja häiriötä aiheuttavan tilaisuuden hajoittamisen käyttäen ei-tappavia voimakeinoja kuten vesitykkejä tai kaasua jos kehoitteita tai komentoja ei totella"

Vierailija
106/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät mene Qatariin tai Bahrainiin osoittamaan mieltään? Joku kärpäsenp-skan kokoinen Suomi ei merkkaa yhtään mitään tällä planeetalla.

Miksi sinä et muuta Venäjälle missä Elokapinan kaltaiset mielenosoitukset eivät sinua häiritsisi? 

Sähän kuulostat ihan valkovenäjän johtajalle. Mikset mene nuolemaan valkkarivenäjän johtajan pyllynreikää, kun mielesi tekee kuitenkin?

Siellähän on mellakat ja mielenosoitukset loppuneet tyystin. Se on sulle mielekäs paikka.

Kiina ja Venäjä sekä muut sivistysvaltiot jotka on umpi konservatiivisia maita.

Vierailija
107/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Australiassa näiden valtavaa rikkaan eliitin ilmastorahastusta tukevien ryhmien toimintaan kyllästyttiin niin että autralialaiset kiskoivat hiuksista raahaten näitä pois ajotieltä... sama käytäntö suomeenkin ja kaikkien ilmastomaksujen lopettaminen maailman rikkaan eliitin tileille......

Juuri näin se pitää oikeusvaltiossa tehdä. Hiuksista revitään ja tuotetaan mahdollisimman paljon kipua. Ehkä siinä voisi Suomessa olla vielä joku poliisi virtsaamassa poiskannettavan päälle, olisiko hyvä?

Miksi sellaisella pitäisi olla joku oikeus tulla kohdelluksi hyvin, joka itse rikkoo lakia ja aiheuttaa häiriötä?

Vierailija
108/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin aika menee teinien ja juoppojen kantamiseen. (poliisiTV) Eikö todellakaan ole järkeä kouluttaa muita ihmisiä tähän kantohommaan ja säästää poliisit tärkeimpiin tehtäviin.

Onko tämäkin jotain venäjän masinoimaa toimintaa?

Yrittävät pitää viranomaisten huomion kadulla istuvissa ihmisissä, että saisivat vapaasti hääriä vesitorneissa ja vedenpuhdistamoissa.

Vierailija
109/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi antaa poliisille lupa käyttää nokialaista nuoriso-ohjaajaa kunnes taikina siirtyy ajoradalta omin jaloin. Ihmisoikeuksien vastaista pakottaa poliisi kantamaan vetelyksiä.

Vierailija
110/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto ei varmaan kärsisi siitä ollenkaan, vaikka mielenosoittajat tottelisivat poliisien käskytystä. Ei meistä kukaan muukaan ole lain yläpuolella, eikä poliisit ole suurin syy ilmastokriisiin. Lapsellista nillitystä elokapisilta.

Vierailija
111/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Australiassa näiden valtavaa rikkaan eliitin ilmastorahastusta tukevien ryhmien toimintaan kyllästyttiin niin että autralialaiset kiskoivat hiuksista raahaten näitä pois ajotieltä... sama käytäntö suomeenkin ja kaikkien ilmastomaksujen lopettaminen maailman rikkaan eliitin tileille......

Juuri näin se pitää oikeusvaltiossa tehdä. Hiuksista revitään ja tuotetaan mahdollisimman paljon kipua. Ehkä siinä voisi Suomessa olla vielä joku poliisi virtsaamassa poiskannettavan päälle, olisiko hyvä?

Miksi sellaisella pitäisi olla joku oikeus tulla kohdelluksi hyvin, joka itse rikkoo lakia ja aiheuttaa häiriötä?

Niin, miksi Jani Mäkelä ei ole saanut jo tuomiota paskan puhumisesta?

Vierailija
112/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tollaset läskit matamit

Vierailija
113/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon läski matami. Haluutko puukosta naamaas?

Vierailija
114/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto ei varmaan kärsisi siitä ollenkaan, vaikka mielenosoittajat tottelisivat poliisien käskytystä. Ei meistä kukaan muukaan ole lain yläpuolella, eikä poliisit ole suurin syy ilmastokriisiin. Lapsellista nillitystä elokapisilta.

Jos oikeasti olisivat ilmaston asialla, menisivät Ukrainaan istumaan. Siellä venäjä aiheuttaa valtavaa ympäristötuhoa ja saastuttaa oikein olan takaa.

Muutama auto Helsingin kaduilla ei käytännössä vaikuta mihinkään. 

Vierailija
115/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan tosi vaikea kantaa ihmistä jos hän on taikinana. Mulla ei riittänyt voimat edes 5 vuotiaan tyttöni nostamiseen kaupan lattialta kerran muinoin yhden itkupotkuraivarin aikaan. Siellä hän oli x-taikinana sitten. Mummot kauhisteli ja minua hävetti.

Miten sitten noita isoja taikinoita nostellaan? Pitäis olla jotkut liinat ja kantolaite. Sellaiset yksinkertaiset kärryt varmaan riittäisi. Enpä haluaisi olla poliisi tuossa hommassa. Kuitenkin jotain sattuu ja sitten saa syytteet niskaansa.

Vierailija
116/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon läski matami. Haluutko puukosta naamaas?

anna tulla vaan jos käsi nousee sipsipussista

Vierailija
117/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti olisivat ilmaston asialla, menisivät Ukrainaan istumaan. Siellä venäjä aiheuttaa valtavaa ympäristötuhoa ja saastuttaa oikein olan takaa.

Muutama auto Helsingin kaduilla ei käytännössä vaikuta mihinkään. 

Totta. Täällä he tekevät tuolla toiminnallaan vahinkoa ajamalleen asialle. 

Vierailija
118/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun poliisi käskee, silloin totellaan.

Bää bää 

Jaa, sinäkö et tottele poliisin käskyä?

En tottele. Veronica Honkasalo puolustaa minua.

Vierailija
119/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustan teiden puhtaanapitokapinan, jonka tarkoituksena on kantaa tai raahata teille väsähtäneet ihmiset pientareelle. Vihreät haalarit vaan päälle ja liittykää mukaan! Omat työhanskat käteen.

Vierailija
120/186 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tyhmää että lainvastaisesti varta vasten mennään istuskelemaan ja vaaditaan että heitä suojellaan ja kun yritetään suojella, haukutaan väkivaltaisesta käsittelystä. Vassarit! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan