Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ihminen ei pyynnöistä huolimatta poistu ajoradalta, vaan tekeytyy taikinaksi jota poliisin on mahdollisimman vaikea kanta pois,

Vierailija
30.06.2024 |

niin miten ihmeessä tämä voi olla poliisin väkivaltaista käytöstä?

Onko Suomi menettämässä sen viimeisenkin järjen valon Elokapinalasten takia?

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin jonkun keppivideon jossa poliisi otti kepin pois naiselta ja löi selvästi tahalleen irtiottotilanteessa tahallaan nuorta naista päähän. Naisia hakataan kepeillä päähän, kun on mahdollista. Sellaisia sankareita on nykyään poliisivoimissa...

Arvomaailma muuttunut menneistä päivistä paskempaan päin.

Onneksi en osallistu mielenosoituksiin. Tiedän oman luonteeni. Pistäisin ainakin neljä viranomaista katuun jos minua alettaisi kepittelemään, eikä minua saataisi edes kiinni kuin autoin.

On varmasti ihan syitä miksi noissa mielenosoituksissa on paljon naisia. Jos miehiä osallistuisi, niin siellä oltaisi aika pahassa pulassa. Ranskassahan myös miehet osallistuu mielenosoituksiin. Meininki on vähän rajumpi.

Miehenä en ottaisi vastaan yhtään mitään keppijumppaa viranomaiselta, jonka palkat maksan tilipussista. Siinä tulisi nopeasti keppiä takaisin. On oikeastaan hyvä etten osallistu mielenosoituksiin tai sotiinkaan jos sellaisia tulee. Tulisi liikaa potilaita.

T: Raavas Sivarimies 62

Vierailija
22/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen missä on ritarit?

Ennen naisia puolustettiin, niin koko kansa haluaa että mieltä osoittavia herttaisia naisia kuritetaan.

On arvomaailma mennyt alaspäin hyvistä ajoista. Ei ennen naisia pahoinpidelty ja raahattu pitkin teitä.

Tämäkö on nykypäivänä sallittua?

Ei mene vanhan ukon tajuntaan sitten yhtään. Ja verovaroin maksetaan tätä nuorten naisten satuttamista. Hyi helvetti sanon minä! Meininki on kuin jossain Kiinassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelin jonkun keppivideon jossa poliisi otti kepin pois naiselta ja löi selvästi tahalleen irtiottotilanteessa tahallaan nuorta naista päähän. Naisia hakataan kepeillä päähän, kun on mahdollista. Sellaisia sankareita on nykyään poliisivoimissa...

Arvomaailma muuttunut menneistä päivistä paskempaan päin.

Onneksi en osallistu mielenosoituksiin. Tiedän oman luonteeni. Pistäisin ainakin neljä viranomaista katuun jos minua alettaisi kepittelemään, eikä minua saataisi edes kiinni kuin autoin.

On varmasti ihan syitä miksi noissa mielenosoituksissa on paljon naisia. Jos miehiä osallistuisi, niin siellä oltaisi aika pahassa pulassa. Ranskassahan myös miehet osallistuu mielenosoituksiin. Meininki on vähän rajumpi.

Miehenä en ottaisi vastaan yhtään mitään keppijumppaa viranomaiselta, jonka palkat maksan tilipussista. Siinä tulisi nopeasti keppiä takaisin. On oikeastaan hyvä etten osallistu mielenosoituksiin tai sotiin

Onpas kova uho. Mitä teet kun täräyttävät lamauttimella?

Vierailija
24/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset ansaitsivat käytöksellään kunnioittamisen, nyt näitä valaita ei kukaan voi edes kuvitella arvostavansa, istuvat kadulla liikenteen tukkona. Saavat raahata minun puolestani vaikka tukasta repien jos ei käskytys tehoa.

Vierailija
25/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kova uho. Mitä teet kun täräyttävät lamauttimella?

Kerro sinä kun sulla näyttäisi olevan kovempi uho housussa. Yleensä Euroopassa on jalkapallopelin suojia käytössä ja omatekoisia haarniskoita.

Ajattelitko itse osallistua mielenosoituksiin ihan paljain päin kovat uhot housuissasi?

Mielenosoituksia myös johdetaan suunnitellusti kuin jalkapallopeliä omassa joukkueessa.

Ei siellä yksin oteta mitään laumauttimia paljaaseen ihoon, vaan homma pelataan joukkuepelinä. Mutta eihän sulla tuntuisi olevan siitä mitään tietoa sohvaperuna.

Vierailija
26/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen naiset ansaitsivat käytöksellään kunnioittamisen, nyt näitä valaita ei kukaan voi edes kuvitella arvostavansa, istuvat kadulla liikenteen tukkona. Saavat raahata minun puolestani vaikka tukasta repien jos ei käskytys tehoa.

Ei ennen kuulunut hyviin tapoihin nimitellä tai kuvailla ketään halveksuvasti. Ei kuulosta mielestäni kauhean kristilliseltä käytökseltä. Paholainen käyttäytyy juuri tuolla tavoin kuin sinä kirjailet nyt.

Paha on ottanut sinusta vallan. Et edes ole käynyt aamukirkossa tänään.

Vierailija
27/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä käyttää koiraa lenkillä, jos näitä tiellä istujia tulee vielä eteen. Jos vaikka nostaisi jalkaansa esteeseen.

Vierailija
28/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei elokapina istu Kalajoen Hiekkasärkkien risteyksessä? Koko viikonlopun on tuhansia Bemareita rällännyt ees taas Bimmerpartyissään.

Vierailija
29/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisin aika menee teinien ja juoppojen kantamiseen. (poliisiTV) Eikö todellakaan ole järkeä kouluttaa muita ihmisiä tähän kantohommaan ja säästää poliisit tärkeimpiin tehtäviin.

LOL. Suomessa on muutama hassu mielenosoitus vuodessa. 

Varusmiehet  voivat auttaa kantamisessa, poliiseille jää vaan kirjaus. Hallitukselle ilmanen vinkki.

Olikin niin paska vinkki että ei tuosta kannattaisi edes maksaa. 

Vierailija
30/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marxilaisia naisten hakkaajia nykyään. Herrasmiesten aika on päättynyt. Ei enää sunnuntaisinkaan käydä kirkossa. Ennen naisia puolustettiin. Se oli miehen tehtävä olla herrasmies ja käyttäytyä naisia kohtaan hellästi. Nykyään vain lyödään veronmaksajien rahoilla naisia päähän. Vhoi jumalauta!

Meininki on sen mukaista että ei kirkossa käydä ja palkka senkun juoksee...

Suomi on saatanan vallassa tällä hetkellä.

Vierailija
31/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen naisia puolustettiin, niin koko kansa haluaa että mieltä osoittavia herttaisia naisia kuritetaan.

On arvomaailma mennyt alaspäin hyvistä ajoista. Ei ennen naisia pahoinpidelty ja raahattu pitkin teitä.

Ei mene vanhan ukon tajuntaan sitten yhtään. Ja verovaroin maksetaan tätä nuorten naisten satuttamista. Hyi helvetti sanon minä! Meininki on kuin jossain Kiinassa!

Istuivatko naiset ennen vanhaan kylttien kanssa kaduilla iskulauseita huutaen? Olen kanssasi samaa mieltä, arvomaailma on mennyt alaspäin, myös nykypäivän naisten kohdalla. Suorastaan loattu, monella tapaa, ja ihan itse naisten toimesta.

Vierailija
32/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei elokapina istu Kalajoen Hiekkasärkkien risteyksessä? Koko viikonlopun on tuhansia Bemareita rällännyt ees taas Bimmerpartyissään.

Ei ne uskalla niin kauas kotoa lähteä. Ties vaikka Wolt ei toimittaisikaan heille ilmastoystävällistä pepperonipizzaa sinne. 

Vierailija
33/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen kuulunut hyviin tapoihin nimitellä tai kuvailla ketään halveksuvasti. Ei kuulosta mielestäni kauhean kristilliseltä käytökseltä. Paholainen käyttäytyy juuri tuolla tavoin kuin sinä kirjailet nyt.

Amen!

Vierailija
34/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marxilaisia naisten hakkaajia nykyään. Herrasmiesten aika on päättynyt. Ei enää sunnuntaisinkaan käydä kirkossa. Ennen naisia puolustettiin. Se oli miehen tehtävä olla herrasmies ja käyttäytyä naisia kohtaan hellästi. Nykyään vain lyödään veronmaksajien rahoilla naisia päähän. Vhoi jumalauta!

Herrasmieskohtelu pitää itse ansaita. Ei millä tahansa käytöksellä saa herrasmieskohtelua. Eikä pidäkään saada. Lapsia ei pidä palkita huonosta käytöksestä.

N40

Vierailija
35/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkonpenkistäkö Sinä näitä kirjoittelet?

Vierailija
36/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuivatko naiset ennen vanhaan kylttien kanssa kaduilla iskulauseita huutaen? Olen kanssasi samaa mieltä, arvomaailma on mennyt alaspäin, myös nykypäivän naisten kohdalla. Suorastaan loattu, monella tapaa, ja ihan itse naisten toimesta.

Ennen niin naiset kuin miehetkin osallistuivat kärkkäämmin lakkoihin ja mielenosoituksiin ja olivat paljon poliittisempia kuin nykyään ovat.

Ennen kuulumatonta on tämmöinen jossa verovaroin pahoinpidellään naisia ja lisätään veronmaksajien taakkaa lisäämällä ensiapupotilaita kuormittamaan jo ylikuormitettua terveydenhuoltoa!

Täysin epäkristillistä käytöstä viranomaisilta. Viranomaisten pitäisi olla kaiken väkivallan yläpuolella, eikä lietsoa sitä.

Jos minä olisin miehenä ollut tuolla, niin minun velvollisuutena olisi ollut käydä viranomaisen päälle ja suojella naista, vaikka ajattelisin toisin elokapinallisia kohtaan. Tämä ristiriita aiheuttaisi minulle ongelmia, mutta en todellakaan luovu perusarvoistani ja katsele vierestä kun aikuinen viranomainen lyö naista kepillä päähän tahallaan. Hyi h.tti!

Vierailija
37/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen niin naiset kuin miehetkin osallistuivat kärkkäämmin lakkoihin ja mielen

Menepä pentu sinne kadulle taas vähän istuskelemaan. Saat huomoita muiltakin kuin äidiltäsi. 

Vierailija
38/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin aika menee teinien ja juoppojen kantamiseen. (poliisiTV) Eikö todellakaan ole järkeä kouluttaa muita ihmisiä tähän kantohommaan ja säästää poliisit tärkeimpiin tehtäviin.

Veronmaksajien rahoja pumpattiin miljoonia täydennyspoliisihankkeeseen joka haudattiin vähin äänin toimimattomana. Kalliiksi tuli tämäkin aivopieru. 

Vierailija
39/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmieskohtelu pitää itse ansaita. Ei millä tahansa käytöksellä saa herrasmieskohtelua. Eikä pidäkään saada. Lapsia ei pidä palkita huonosta käytöksestä.

N40

Ei todellakaan ole kapitalismista kyse tai ansainnasta.

Se on historiallinen sanaton pyhä sopimus olla herrasmies naista kohtaan. Sinä puhut nyt saatanan suulla ja vääristelet asioita. Edustat väärää ja pahaa puolta ajattelussa. Tee parannus jo tänään ja sano ei naisten ja heikompien satuttamiselle.

Miehen tehtävä on puolustaa heikompia ja tämä on pyhä vanha sanaton sopimus. Se erottaa ihmiset pahuudesta.

Vierailija
40/186 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea ulina siitä, että joku keppi vähän kolahtaa päähän. Se oli varmaan ikävää, mutta tarvitseeko sen jälkeen esittää olevansa kuin ammuttu.