Mistä kunnasta palstailet, kuinka pitkä ketju tarvitaan ennenkuin joka kunnasta palstailtu?
Aloitan, kirjoitan Oulusta. Jos olet myös Oulusta eli kuntasi ON JO ketjussa mainittu niin plus- peukuta, ellet ole Oulusta, kirjoita oma vastauskuntasi, muut peukuttavat jos ovat vastauskunnastasi.
Peukutuksilla ihmiset helposti näkevät onko oma kunta jo kiinnitetty ketjuun! Lisäksi peukutuksista nähdään mitkä alueet palstalaisten suosiossa!
Kekä ja mikä Suomen viimeinen kolkka joka mainitaan ketjussa, kun kaikki kunnat mainittu jo melkein niin joku palstaharrastaja voi sitten käydä vihoviimeisimmäksi jääneen kunnan "valloittamassa palstoitetuksi- ehkä asiasta muodostuu kilparyntäys!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateuskunta eli Helsinki.
Ei kai hesoista sellai ajatella.
Kuka on se ns. "hesalainen", voidaan kysyä? 9 kymmenestä muualta muuttanut työn ja sivistyksen perässä. Paljon homoja ja lesboja, jotka joutuneet salaamaan identiteettinsä kotipuolessa. Ei minun vanhempani ja koulukaverini tiedä vieläkään. terv. lesbonainen
Huom. Kukaan ei koskaan täällä sano "Hesa", se on nolointa koskaan. Stadi tai Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkää
Se on jo mainittu. Sinun olisi pitänyt laittaa ylänuoli siihen viestiin. Eihän tämä muuten toimi. Lukekaa aloittajan viestistä säännöt.
Jyväskylä tai kuten paikalliset sanovat Jyväääskylä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikaalinen
Onko näkynyt Keskiyön matoja Ikaalisissa?
Ilmeisesti Suomen kummitusrikkaimpia kuntia, myös yksi vanhimmista tunnetuista asuinpaikoista Suomessa!
Olisin ylpeä jos asuisin Ikaalisissa varsinkin jos olisin syntynyt siellä- myös Ikaalisiin muuttaneita arvostan kovasti!
Itse en ole siellä koskaan käynyt mutta tunnen nuo tarut, eihän sieltä ole pitkä matka myöskään Pahakorpeen.
Pahakorpi lienee ylistarossa mutta luin tuon keskiyön mato-tarinan ja alkoi kiinnostaa, ehkäpä käyn katsomassa (ainakin rannalta käsin jos en järvelle uskalla) tuota tarinan ruutinkaria. Kuulin tästä nyt ensi kertaa, Ikaalisissa olen asunnut yli 10v, mieheni vuosikymmeniä eikä hänkään ollut kuullut tuosta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tallinna, lomamatkalla.
Opettele lukemaan! Kyse on millä Suomen paikkakunnalla asut. Ei matka, vierailu tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateuskunta eli Helsinki.
Ei kai hesoista sellai ajatella.
Kuka on se ns. "hesalainen", voidaan kysyä? 9 kymmenestä muualta muuttanut työn ja sivistyksen perässä. Paljon homoja ja lesboja, jotka joutuneet salaamaan identiteettinsä kotipuolessa. Ei minun vanhempani ja koulukaverini tiedä vieläkään. terv. lesbonainen
Huom. Kukaan ei koskaan täällä sano "Hesa", se on nolointa koskaan. Stadi tai Helsinki.
Jopas on lapsellista. Yhden sanan sanominen on nolointa koskaan! Ette kai te kaikki sentääm epävarmoja teinejä siellä ole?
Vierailija kirjoitti:
San Sebastian, Malta
N32, lomailija🏊
Etkö osaa lukea? Kyse on millä Suomen paikkakunnalla asut, ei mistään lomareissusta.
Huolestuttaa tämä suomalaisten heikkenevä lukutaito.
Yli-Ii, ruottiksi över-ii