Puoliso pettää mutta pitää silti huolen perheestään
Huolehtii lapsista ja kumppanista, osallistuu kotitöihin ja huolehtii monin tavoin koko perheestään. Silti pettää ja valehteleekin asioista kun on itselleen edullista. Ei ilmeisesti halua erota. Ristiriitaiset fiilikset. Ilman pettämistä ei kauheesti enempää vois pyytää, mutta se taas jättää omat jälkensä. Avoimessa suhteessa olis varmaan ihannekumppani, mutta itse en osaa enkä halua puolisoa jakaa. En tiedä haluanko lähteäkään, koska elämä on muuten tässä hyvää.
Kommentit (62)
Se vaan hakee muualta jotain mitä se ei kotoa saa.
Taloudelliset seikat puoltavat jäämistä.
Onhan avioliitto myös taloudellinen instituutio.
Molemmat köyhtyvät erotessa. Jollei halua köyhtyä, ei eroa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs ukko. Hänen kaltaisillaan on ihan erilaiset moraaliset oikeudet kuin muilla. Olisi kiva nähdä paljonko olisi ymmärrystä vaimon sivusuhteelle.
Hyvinkin paljon, eipähän tarvitsisi enää salailla.
Kannattaa ottaa irti liitostanne se mitä saat, ja keskittyä muuten tekemään omasta elämästäsi niin hyvää kuin voit. Unohda puolisosi, elä perusarkea samassa hänen kanssaan jos se toimii, mutta etsi sinäkin omat mielenkiinnon kohteet ja seura ulkopuolelta. Elä itsellesi, ei pettävälle puolisolle.
Hei ap, j muutkin vastaavassa tilanteessa elävät. Itse laitoin itseni priimakuntoon, hankin itselleni kiitettävän sivusuhteen. En tietenkään kertonut siitä kenellekkään.
Niinhän siinä sitten kävi, että rakastuimme, eikä sen jälkeen ollut mitään vaikeutta lähteä alkuperäisestä avioliitosta.
Paremmasta ei tiedä, ennenkuin kokeilee. Mutta olen sanonut aina naisille, että pitäkää itsestänne huoltaja olkaa AINA pari askelta edellä miestänne, nimenomaan sivusuhteissa. Olette tyytyväisiä silloin.
Älä jaa. Sakset kiinni ja järkiliiton periaatteet. Pysy ystävällisenä ja ota hyöty irti niin kauan kun sitä on. Mies ei vaihtamalla parane, eli varaudu itsenäiseen elämään jos eroatte
Eikö olekin muuten aika huvittavaa nähdä miehen kuvittelevan olevansa jokin ovela, myhäilevä kettu, kun pettää? Mietin pitkään aiemmin, että millainen härökomponentti pitää olla päässä, että saa nautintoa tällaisesta. Kun kyseessä ei ole edes mikään avoin haaremi, vaan huijaa kahta viatonta, toinen omien lasten äiti. Millaista vihaa ja katkeruutta mahtaa kantaa sisällään, raukka, kun täytyy yrittää satuttaa niin arvokasta ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Se vaan hakee muualta jotain mitä se ei kotoa saa.
Aika kestämätön tilanne jos kaikki maailman 4mrd miestä haluavat siittää läpi elämänsä kerran viikossa. Naisille kun riittää se 1-5 siitosta elinaikanaan, jotkut eivät halua sitäkään. Miehet eivät oikein tunnu soveltuvan moderniin yhteiskuntaan, kun menee niin överiksi tuo jatkuva siittäminen
Vai onko se sittenkin se toinen nainen, joka huolehtii lapsista ja sinusta miehen välityksellä?
Vierailija kirjoitti:
Juu Ap täällä on toinen samassa elämäntilanteessa. Oon yrittänyt itsekin ajatella, että joo ukothan pitää esim. Ranskassa rakastajattaria ihan mennen tullen ja nämä sivusuhteet nyt vaan on pirun yleisiä. Että tuollaisia häntäheikkejä ne nyt vaan ovat. Ei tälle nyt mitään voi, eletään sitten näin. Huidelkoon, missä haluaa, minä tässä yritän elää tätä omaa elämääni ja kehittää omia mielenkiinnon kohteitani.
Mutta lopputuloksena minulta on mennyt kokonaan seksihalut, vaikka aluksi saattoi jotenkin sairaasti tilanne kiihottaakin. Rakkauskin kuoli.
Olen onneton, jos tähän jään mutta lähteminenkin on tuskallista.
Lähde vaan. Näissä pitää tietää se, että mies hajoaa ilman naista. Naisen kanssa vampiroi tätä, ja pahimmat kohdistavat sen energian johonkin tuollaiseen, kuten sivusuhteeseen. SINÄ olet se rakkauden lähde. Hanat kiinni mieheltä ja kohti omaa elämää
keskity omaan elämääsi, tee siitä hyvää puolisosta riippumatta. siltikin, vaikka jäisit yhdessä asumaan. tee itsestäsi puolisosta riippumaton, itsenäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu Ap täällä on toinen samassa elämäntilanteessa. Oon yrittänyt itsekin ajatella, että joo ukothan pitää esim. Ranskassa rakastajattaria ihan mennen tullen ja nämä sivusuhteet nyt vaan on pirun yleisiä. Että tuollaisia häntäheikkejä ne nyt vaan ovat. Ei tälle nyt mitään voi, eletään sitten näin. Huidelkoon, missä haluaa, minä tässä yritän elää tätä omaa elämääni ja kehittää omia mielenkiinnon kohteitani.
Mutta lopputuloksena minulta on mennyt kokonaan seksihalut, vaikka aluksi saattoi jotenkin sairaasti tilanne kiihottaakin. Rakkauskin kuoli.
Olen onneton, jos tähän jään mutta lähteminenkin on tuskallista.
Lähde vaan. Näissä pitää tietää se, että mies hajoaa ilman naista. Naisen kanssa vampiroi tätä, ja pahimmat kohdistavat sen energian johonkin tuollaiseen, kuten sivusuhteeseen. SINÄ olet se rakkauden lähde. Hanat k
Tiedän tämän, että mies hajoaisi, jos lähtisin. Tätä en kuitenkaan hänelle halua enkä toivo. Toisaalta voin hajottaa tässä kyllä itseni lopullisesti. Luulen toistaisrksi vielä olevani niin vahva, että kestän tämän ja löydän elämääni tyytyväisyyden muuten jollain tavoin suhteesta lähtemättä.
Sun pitää miettiä kumpi on parempi vaihtoehto, elää yksin vai tuossa suhteessa. Pettäminen on kuin riippuvuus toisille, sellaisesta ei niin vaan pääse eroon varsinkaan jos itse ei ole valmis muuttamaan.
Sun maine ei ole sun kumppanin maine, jos sä itse et petä, niin ainakaan kukaan ei voi tulla väittää että oot haarat auki kaikille...
Aloita sukupuolitautitestillä, lopeta seksi kokonaan pettäjän kanssa, siinä menet vain enemmän rikki. Otat henkistä etäisyyttä mieheesi. Sitten keskityt itseesi ja lapsiin ja teet elämästäsi mahdollisimman hyvää. Huolehdi myös siitä että rakennat taloudellista itsenäisyyttä itsellesi. Kun lapset on vähän isompia kannattaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mies on tietysti muuten unelma eli hoitaa lapsia, käy töissä, siivoaa yms koska sillä hän ajattelee ansaitsevansa pettämisen.
No tuskinpa nyt noin on. Huolehtii perheestä ja arjesta koska ei halua erota. Muutenhan hän eroaisi.
Ei haluakaan varmaan erota. Hän haluaa ns. syödä kakun ja säästää sen. Haluaa jatkaa parisuhteessaan, mutta haluaa myös muuta kivaa siihen kylkeen. Kuvittelee ostavansa pettämisoikeudet osallistumalla kotitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa irti liitostanne se mitä saat, ja keskittyä muuten tekemään omasta elämästäsi niin hyvää kuin voit. Unohda puolisosi, elä perusarkea samassa hänen kanssaan jos se toimii, mutta etsi sinäkin omat mielenkiinnon kohteet ja seura ulkopuolelta. Elä itsellesi, ei pettävälle puolisolle.
Lapsille tervettä parisuhteen mallia sieltä 😅
Hommaa itsellesi sellainen mihin Samuli Edelmanin exä vaihtoi. Latino, Salsalantio ja liki 28cm paksua, suonikasta ja kovaa lemmenvaltikkaa housuissa.
Katso ukkosi ilmettä, kun kerrot ettet ikinä ole saanut 8 origamia peräkkäin ja nyt ei oikein pysty istumaankaan, kun herkkupymppysi on Roberton käsittelyn jälkeen hellänä.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaa. Sakset kiinni ja järkiliiton periaatteet. Pysy ystävällisenä ja ota hyöty irti niin kauan kun sitä on. Mies ei vaihtamalla parane, eli varaudu itsenäiseen elämään jos eroatte
Eikö olekin muuten aika huvittavaa nähdä miehen kuvittelevan olevansa jokin ovela, myhäilevä kettu, kun pettää? Mietin pitkään aiemmin, että millainen härökomponentti pitää olla päässä, että saa nautintoa tällaisesta. Kun kyseessä ei ole edes mikään avoin haaremi, vaan huijaa kahta viatonta, toinen omien lasten äiti. Millaista vihaa ja katkeruutta mahtaa kantaa sisällään, raukka, kun täytyy yrittää satuttaa niin arvokasta ihmistä
Tollaset pettäjät ei näe ketään ihmistä arvokkaana. He arvottavat ihmiset heistä saadun hyödyn mukaan.
Itse asiassa, jos kumppanin hyvänä mittana on tuo minimi (työt, lapset, kotityöt omalta osaltaan), siihen hommaan voi ottaa vaikka toisen naisen tai miehen, vaikka olisikin hetero. Jos siis millään muulla ei ole väliä eikä saa olla väliä, eikä mikään muu voi toimia Hyvän kumppanin-määritelmän mittarina.