Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa aina kun työkkäristä soitetaan!

Vierailija
29.06.2024 |

Tosi kiva jutella aina niitten mukavien työkkärin tätien kanssa! Tulee aina tosi hyvälle mielelle kun näkee että työkkärin tätin numerosta on tulossa puhelu! Olisi kiva jos ne voisivat soitella vaikka päivittäin kun ovat niin ihania mussukoita ne työkkärin tätit!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollu ihan mukavat raatit työkkärin tätien että setien kanssa. Pistävät viestin että antoivat pari päivää jatkoaikaa jos olen unohtanut jonkun määräpäivän. Harvoin soittelevat mutta kohta pääsee taas raatille kun vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
22/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tekoäly korvaa omavalmentajat. Karma is bitch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla, että milloin puhelin pirahtaa Typ:iin kutsumisen johdosta. Sain kirjeen, että minut on siirretty monialaiseen palveluun, koska työttömyyttä takana jo vuosi ja kunnan sakkomaksut painavat päälle. Ikää minulla on 61. Pääsen kertomaan, että en aio osallistua enää tässä iässä mihinkään temppuiluihin, jään suosiolla karenssille.  Onneksi on säästöjä, sekä oma asunto, missä kulut ovat pienet. Lisäksi olen avustajana omaiselleni, joka  maksaa minulle" palkkaa". 😂

Vierailija
24/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin TE-toimiston virkailija on kiva. Minulle soittaa aina sama. Enää yksi soittokerran niin sitten olen eläkkeellä.

Vierailija
25/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä ikinä ollut miestä töissä?

Häh miksei olisi? Ainakin mun työvoimaneuvoja on mies,

Vierailija
26/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa onkin kuntasekoilun mies. Jotain vuosi sitten viimeksi soitteli.

Pätevä äijä, ei turhia lähettele pakkohakuja.

Vierailija
27/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten päivähoitoa. No, sieltähän se pienen ihmisen elämäntaivalkin alkaa. Ympyrä sulkeutuu!

Vierailija
28/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hoitamaton ADHD ja paljon asiaa. Puhun yleensä työkkärisoiton aikana noin puoli tuntia putkeen antamatta suunvuoroa virkailijalle vai mikä hän nyt onkaan. Yleensä he vaan sanovat ok lopuksi ja kolmen kk kuluttua uusi soittoaika. 

Vierailija
29/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä riemuissani kuin ap TE-tston tädin soittaessa. Laittaa niin  kivasti vuorokautta ennen ilmoituksen kolmen tunnin marginaalilla. En tiedä voiko niitä soittoja pyynnöstä siirtää, jos on vaikka hautaamassa sukulaistaan vai pitääkö vaan arkun luota rynnätä vastaamaan? 

Oma TE-tätini on tosi väsynyt ja kyllästynyt työhönsä, sen kuulee, mutta viserrän innolla työnhaustani ja miten haasteet saada töitä tuosta vain sulavat mielestäni. Sitten se puhelu lopetellaan ja ilmoitus milloin pitää seuraavan kerran antaa työnhakusuunnitelma järjestelmään.

Lopun päivää leijun euforiassa.

Vierailija
30/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tapana miukua ja maukua aina välillä sinne puhelimeen kuin joku kissa kun työkkäristä soitetaan. Välillä matkin myös muita eläimiä. Tätit tykkäävät :) 

Vierailija
31/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs alan aina tentata sitä tätiä että miten sen työnhaku on sujunut. Tässä on kyseessä nk. Uno Reverse Card -metodi.

Vierailija
32/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olin työttömänä keväällä 2kk. Ensi töikseni sain selvitellä kirjallisesti että olen lopettanut yritystoimintaa ennen vuotta 2000, enkä todellakaan toimi yrittäjänä. Sen jälkeen daami oli passittamassa minua työnhakukurssille viikon työttömyyden jälkeen. Onneksi löysin työpaikan, loppui sekin pelleily. Käsittämätöntä että tätä ylläpidetään verovaroin.

Vierailija
33/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin puistattaa tämä aloitus. Osa vastaa yhtä innokkaasti että ihanaa ihanaa. Toivon että joku provoilee vaan.

Vierailija
34/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi jutustelin 40 minuuttia. Pisin puhelu 15 vuoteen. Kiva että edes TE-palveluista soitetaan ja joku muistaa minut.

Vierailija
35/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm pitäisiköhän itsekin irtisanoutua töistä tän ketjun innoittamana että pääsisi juttelemaan näitten tätien kanssa jos ne oikeasti ovat näin ihania 🤔

Vierailija
36/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työllinen, joten en pääse iloitsemaan työkkärin puheluista, mutta sensijaan riemastun aina, kun julkisessa kulkuvälineessä on lippujen tarkastajat. Motivoi pitämään kausilipun voimassa. Poikkeuksetta aina kyydissä on joku, joka ei ole lippua maksanut, ja ihan pienesti hymyilyttää kun semmoinen lusmu jää kiinni. 

Tyttäreni kävi Helsingissä teininä eikä osannut maksaa tuolloin raitiovaunua. Joutui menemään pummilla ja ahdisti kovin. vieläpä kahteen kertaan. 

Minulla ei itsellänikään ole tietoa, miten kotikaupungissani maksetaan bussissa. Ei aavistustakaan. En myöskään tiedä, miten junassa maksetaan nykyään. 

Koulutukseni on DI, jos ihmettelette. Mutta ikää on jo 50+

Vierailija
37/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä pakoteta tilaisuuksiin? 

Tampereella käsketään sellaisiin, vaikka työnhakuvelvoitetta ei ole. 

Vierailija
38/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä pakoteta tilaisuuksiin? 

Tampereella käsketään sellaisiin, vaikka työnhakuvelvoitetta ei ole. 

No mutta nehän vasta ihania tapahtumia ovat kun siellä saa parhaassa tapauksessa kuunnella näitä tätejä ihan livenä toista tuntia tai kauemminkin. Aah pääsisinpä taas johonkin tällaiseen tilaisuuteen, ei aiheella niin väliä.

Vierailija
39/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako työkkärin tätin pyytää fb-kaveriksi? 

Vierailija
40/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työkkäristä soiteltu. Tuet juoksee. Kaikki maksetaan, viimeksi on soitettu jostain joskus kymmenen vuotta sitten. Rauhassa saa olla, mutta mikäs sitä täällä Espanjan lämmössä on oleskella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän