Paneeko tinderin parhaat profiilit kaikkia vastaantulijoita?
On nuo muutama muija ollut vuosia ykkösehdokkaana kun asentaa tinderin uudelleen.
Kommentit (16)
Joku voi toki panna, mutta ei läheskään kaikki. Suokupuolesta riippummatta ne joilla on valinnanvaraa yleensä myös valitsee.
Tuskin. Mutta halutessaan he kyllä siis voisivat käytännössä panna ketä haluavat, eli heillä on valtavasti valinnanvaraa. Harva kuitenkaan varmaan jaksaa loputtomasti vaihtaa koko ajan kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Ei pane. Minua eivät ainakaan pane.
Oletko niitä 10 parhaan profiilin tyyppejä siis?
Miten kuvan vastaantuleminen ja kaikkien paneminen liittyy toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
EN ehkä ihan parhaana seurustelukumppanina pitäisi.
Tinder ja seurustelu samassa lauseessa?
Hulluko olet?
Sinne tehdään profiili vain jos haluaa jakaa kaikkiä reikiä joka äijälle joka tarjoaa illallisen edes mäkkärissä että kumpikin voi teeskennellä että kyse on treffeistä eikä doggingista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluko olet?
Sinne tehdään profiili vain jos haluaa jakaa kaikkiä reikiä joka äijälle joka tarjoaa illallisen edes mäkkärissä että kumpikin voi teeskennellä että kyse on treffeistä eikä doggingista.
No, sinähän sen parhaiten tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluko olet?
No, sinähän sen parhaiten tiedät.
Ei se tiedä, sillä on nolla matchia ja se in katkera
Luulen että menee enemmänkin niin päin, että suosituimmat naiset ovat äärimmäisen nirsoja sen suhteen, ketä panevat
Olin pari vuotta poissa, samoja naisia siellä näkyy olevan edelleen.
Hassunhauska tuo Tinderin algoritmi. Ehdottaa minulle pääsääntöisesti hyvin säilyneitä ja itseäni hieman nuorempia naisia. Niitä kun tykkäilee, niin se on kuin tuuleen huutelisi, vaikka en itsekään ihan seinästä repäistyltä peräkammarinpojalta näytä. Minusta taas tykkäävät sellaiset naiset, jotka ovat itseäni vanhempia tai ainakin näyttävät ikäistään paljon vanhemmilta.
Sitten on niitä, joilla 9/10 kuvista on niin filtteröityjä, että kuvan perusteella tuskin tunnistaisi jos tulisi kaupungilla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassunhauska tuo Tinderin algoritmi. Ehdottaa minulle pääsääntöisesti hyvin säilyneitä ja itseäni hieman nuorempia naisia. Niitä kun tykkäilee, niin se on kuin tuuleen huutelisi, vaikka en itsekään ihan seinästä repäistyltä peräkammarinpojalta näytä. Minusta taas tykkäävät sellaiset naiset, jotka ovat itseäni vanhempia tai ainakin näyttävät ikäistään paljon vanhemmilta.
Sitten on niitä, joilla 9/10 kuvista on niin filtteröityjä, että kuvan perusteella tuskin tunnistaisi jos tulisi kaupungilla vastaan.
Ehkä ne samat naiset ovat olleet poissa kuten sinäkin ja tehneet comebackin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne samat naiset ovat olleet poissa kuten sinäkin ja tehneet comebackin.
Ehkä lotossakin voi voittaa.
Töissä kokeiltiin asentaa työpuhelimiin Tinder ja katsella kuka löytää kenetkin. Jaettiin huuhaa profiileihin miehet/naiset. Vaikka samassa paikassa oltiin, ensimmäinen osuma tuli vasta kahden viikon päästä. Siihen asti näytti niitä suosituimpia ehdokkaita. Yksi ikisinkku maksoi sen paremman ja sillä tuli muitakin näkyviin.