Auton hankinta
Miten toimisitte, jos täytyisi hankkia auto, etkä sattuisi olemaan itse autoihmisiä tai lähipiirissäkään ei olisi ketään niistä riittävästi ymmärtävää? Myyjiin nyt ei tietenkään parane sokeasti luottaa, se on aivan selvä. Auton hankkimatta jättäminen ei myöskään tule kysymykseen.
Kiitos, jos joku jaksaa vastata asiallisesti.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ala vain selaamaan autoilmoituksia niin nopeasti opit löytämään parhaat yksilöt
Olen selannut ja harjaantunutkin jopa tuossa, mutta silti pelottaa ottaa niin suurta riskiä.
Ap
Mä en ymmärrä autoista mitään eikä mun mies, joten ostettiin luotettavana pidetty Toyota uutena.
Ihan ummikkona ostin auton. Kriteerit oli bensa-auto, ajettu max 150000 km, manuaalivaihteet, pieni vero ja hinta max 9000e. Sellainen löytyi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen selannut ja harjaantunutkin jopa tuossa, mutta silti pelottaa ottaa niin suurta riskiä.
Ap
Riskejä pystyy pienentämään kun hankkii vähän ajetun tuoreen auton ja ottaa siihen lisätakuun.
Esim bmw:llä on käytössä premium selection 24kk lisätakuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ummikkona ostin auton. Kriteerit oli bensa-auto, ajettu max 150000 km, manuaalivaihteet, pieni vero ja hinta max 9000e. Sellainen löytyi nopeasti.
Pitkälti samat kriteerit itsellänikin. Hintataso mieluusti tosin ihan vähän alempi.
Ap
Helposti. Menin autokauppaan koeajoin ja ostin sen auton mikä tuntu perseen alla mukanvimmalta. Ruksittelin vain haluamani lisävarusteet ja odottelin muutaman kuukauden.
67 000 siirsin autoliikkeelle auton luovutuspäivänä. Helppoa kuin heinän teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Riskejä pystyy pienentämään kun hankkii vähän ajetun tuoreen auton ja ottaa siihen lisätakuun.
Esim bmw:llä on käytössä premium selection 24kk lisätakuu.
No sehän se olisi järkevää, jos vaan ei jäisi rahasta kiinni.
Ap
Osta Tesla, yksinkertainen tekniikka menee läpi katsastuksista 100 varmasti
Vierailija kirjoitti:
Osta Tesla, yksinkertainen tekniikka menee läpi katsastuksista 100 varmasti
Se bensa-auto ja 7000-8000€ budjetti...