Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lentokentälle kulkuluvat, jos ulosotto päällä?

Vierailija
28.06.2024 |

Minulla on ulosottovelkaa, jota hoidan. Luottotietoja ei ole siitä syystä. Rikosrekisteri puhdas, ikinä saanut edes sakkoja. Jos haen lentokentälle töihin, onkohan mitään mahkuja saada turvallisuusselvitys läpi? Työ neuvontatyyppistä, ei rahankäsittelyä lainkaan. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto ei ole este lentokentällä työskentelyyn, aloitin toukokuussa työt turvatarkastuksessa ja olen ollut yli vuoden verran ulosotossa. 

Vierailija
22/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on ap ulosotossa, paljonko lyhennät kuussa ja milloin ulosoton pitäisi loppua?

Nämä vaikuttaa, samoin se kauanko on viimeisimmästä ulosottomerkinnästä. Ihan eri asia onko viimeisiin viime kuulta vai viiden vuoden takaa. 

Se on ikävää ulosotossa, että vaikka merkintä on tullut jo aikaa ja olet lyhentänyt velkaa, mutta sitä on vielä jäljellä niin firmat uusivat niitä tasaisin väliajoin. Minulle kävi äskettäin niin, että tuli uudestaan vireille vuoden 2019 jo vireille tullut velka. Se näkyi hetken uo:n sivuilla, mutta vedettiin pois. Vain kierrätettiin ettei vanhene. Tietenkin juuri silloin jouduin kysymään erästä asiaa. Sanoin, että ei ole uusia velkoja tullut. Mutta katsoivat tietojani minun läsnälematta ja sain hylyn. Kun tämä turha vanha "velan uusinta" oli näkyvillä silloin. Yritin selittää tätä käytäntöä, mutta eihän sitä käsitä muut kuin ulosotossa olevat. On niin outoja ja turhia juttuja, että maksaa enemmän kuin hyödyttää yhtään ketään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän