"Pienikokoinen mies katosi". Miten sinua kuvailtaisiin jos katoaisit?
Kommentit (69)
Kauheen kova itsekritiikki ihanilla naisilla. Kovia ovat arvostelemaan, mutta kovin kritiikki kohdistuu silti itseen.
"Läski naarasvirtahepo karkasi ja liikkuu kaupungilla. Ei pidä lähestyä!"
Notkealantioinen supliikki hopeakettu kateissa.
Katoamistani ei edes huomattaisi. Eli siitä ei uutisoitais.
Mitäänsanomattoman näköinen naisoletettu kadonnut. Vaikea havaita esim. tapetin ollessa taustalla. Viihtyy omissa oloissaan ja välttelee ihmiskontakteja; havainnot suoraan poliisille.
Sisäisesti sivistynyt, tavallinen,
Vakosamettihousuinen mies. 190/96 keskikokoinen , liikkuu todennäköisimmin jossakin eteläsuomen alueella ja on enimmäkseen harmiton.
autiotalon perunakellarissa viruu tuntematon nuori nainen kuristettuna. Mysteeri syvenee, kun kukaan ei tunnista vainajaa eikä ketään ole ilmoitettu kadonneeksi.
"Kuka katosi? En ole kuullutkaan."
Varmaan yleisin luonnehdinta olisi huomattavan isokokoinen ja urheilullinen!
t. 182cm/136kg, rasvat 11%, hauis 52-53cm, penkkiennätys 257,5kg (raw), maastaveto 330kg, cooper 3050m, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa
Vierailija kirjoitti:
Kuivakka ja kalvakka akka, homssuiset vaatteet ja hapsottavat haivenet. Tottelee nimeä "kreivitär".
Tottelee? Millätavalla tottelee? Niinkuin koira jota huudetaan luokse? Seksuaalisesti alistuva? Mitä?
Erittäin harteikas 185cm mies kadonnut, kasvojen muoto kulmikas, huoliteltu ulkonäkö.
Keskimittainen ja sopusuhtainen, ikäistään nuoremmalta näyttävä keski-ikäinen mies katosi. Näin minusta sanottaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt/tanakka iso povinen keski-ikäinen nainen.
Voi olla vaikea löytää kun tuommoisia on joka nurkalla nykyään.
Minä en ole nytkään olemassa kun olen melkein 50v työtön kantasuomalainen mies. Kaikki toivovatkin että katoaisin.
Kadonnut juuri kesälomansa aloittanut keski-ikäinen pitkäjalkainen ja pitkätukkainen nainen. Saattaa esittää, että on lähtenyt matkalle, vaikka oikeasti hänellä ei ole rahaa.
Isokulliseksi minua voi kuvailla.
Keski-ikäinen Tytti Yliviikarin näköinen nainen kadonnut. Mukana todennäköisesti Finnairin plussapisteitä.
Kadonnut alusvaatemalli, jolla metsästäjän silmät, laatikkoleuka ja täydellinen hiusraja. Pituus 185cm. Rotu kaukaasialainen.