Olen rakastunut toiseen, ollaan molemmat varattuja!
Ihminenhän ei ole vastuussa tunteistaan, niin ei tätä voi mitenkään estää.
Olen kertonut tunteistani tälle toiselle. Hänellä on oikeus tietää.
Meidän puolisoille nämä asiat ei taas kuulu mitenkään, koska mitään ei ole tapahtunut.
Mutta nyt kysymys miten tästä eteenpäin? Avioero ei tule kysymykseen mun nykyisessä tilanteessa ja hänellä on pieniä lapsia. Eli suhde vai syvä ystävyys?
Kommentit (26)
Hohh hohh hoijaa taas kerran.......
Sä olet rakastunut rakastumiseen ja juttu on ohi syksyyn mennessä.
Suhteet suhteina ja avioliitto avioliittona. Ja sitten kun pidätte nämä erillään ja ette huutele kylillä, niin se on se paras ratkaisu.
Nussitte pari kertaa ja pian huomaatte, että kaikki on samaa paskaa mutta vaan eri pakettissa.
Kehen tekin oikein kuvittelette oikein olevanne rakastuneita?
Tunteilleen ei tietenkään voi mitään mutta teoilleen voi ja niistä jokainen on itse vastuussa, halusi tai ei. Vaikka ruoho näyttäisi huomattavasti vihreämmältä aidan toisella puolella, sitäkin täytyy leikata. Odottanet vihreää valoa salasuhteelle jossa saisit syödä ja säästää kakkua samanaikaisesti ja luvan valehdella toiselle ihmiselle kirkkain silmin ihan vain siksi koska sinulla on oikeus jne. soopaa? Kasva aikuiseksi ja tee omat päätöksesi omatuntosi mukaisesti ja anna olla. Hoida oma parisuhteesi sellaiseen kuosiin ettei tarvitse kurkkia aidan yli eikä kadehtia sitä toisella puolella olevaa vihreämpää ruohoa. Tai sitten kerrot vaan koko totuuden omalle puolisollesi ja hilaat luusi muualle hänen elämästään jos hän niin päättää asian ratkaista jolloin voit ihan vapaasti leikkiä rakastuneesi vaikka naapurin leikkitraktorin takapyörään kun todellisuudessa olet rakastunut ainoastaan siihen rakastumisen tunteeseen. Valinta on sinun. Samoin seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Leolle nimipäivä onnittelut 💕
Kiitos 💕
Terv. Leo
Lämmintä on,
Taidan lähteä terassille ottamaan muutaman oluen 🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Nussitte pari kertaa ja pian huomaatte, että kaikki on samaa paskaa mutta vaan eri pakettissa.
Taikka hieman lähentyy ihmisen kanssa ja silloin voi mennä sukset ristiin eli toimiikin kaverina tai ystävänä, mutta jos tulee pikkuisen enemmän läheisyyttä, suhde muuttuu sotatantereeksi.
Mikä päähänpinttymä sinulla on ap? Olet jankannut tuota jo ainakin viikon. Minulla ei ole mitään sutinaa kenenkään kanssa, mutta voi silti ihmisten kanssa tekemisissä olla.
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä on,
Taidan lähteä terassille ottamaan muutaman oluen 🍺🍺
Minä lähden myös
Kippistä 🍺🍺
Suhdetta ei missään nimessä ja ystävät voit hankkia muualta.