Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitähän mun pitäis tehä...

Vierailija
31.01.2007 |

oon juuri mutsin luona kylässä (seurana) kun sen miesystävä oli aamusta lähtenyt dokaamaan ja olis työ alkanu klo 16, josta passitettiin kotiin kun oli niin kännissä... sanoi tulevansa kotiin ja laittoin sitten puhelimen kiinni ja ei pää oo näkynyt vaikka on vaan 10 min matka junalla... tällä äijällä on taipumusta alkaa jurrissa riehuu heittelee kamoja ja jopa vähän käydä käsiksi (ainakin äitiini) . yleensä 19.v broidi on kotona tasoittamassa tilanteet, mut nyt on intissä.äitini pyysi mua lasten kanssa tänne että ei äijä alkais riehuu... mun pitää kyllä lähtee viimeistään puol yhdeksän kotiin, mut miten sit uskallan jättää äidin tänne yksin jos se äijä sit ilmaantuu vihaisena....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pelkää että äijä soittaa (niinku yleensä)musaa täysillä ja hajoittaa tavaroita... asunto on siis mutsin omistusasunto...ap

Vierailija
2/7 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ei tiedä koska sil äijällä napsahtaa pahemman kerran... viimex oli löyny mutsii taululla päähän... onnex ei kuitenkaan tullut kun joku kuhmu tms...ja sit broidi veti sen lattiaan ja soitti kytät hakee sen.. mut entä jos ei sit yksin voikkaan kyttii soittaa...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellolle tuommoinen perkeleen sika, että kehtaa sua ja lapsias tunkea tuohon soppaan. Jos äitis ei tosiaankaan lähde sun mukaan niin oma on elämänsä, ymmärrä se!

Ymmärrän huolesi, minusta silti sinun ja lastesi ei kuuluisi nähdä tuota oli mikä oli.

Eli äiti mukaan, asunnosta viis. Huomenna avaimet vekka tuolta ukon kuvatukselta ja äitisi on vapaa.

Vierailija
4/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne ratkesi onneksi sillä että äijä kävi kotona ja lähti pois kun näki mut ja lapset... meni lähikuppilaan kaljalle ja onnex unohti avaimet kotiin... örvelisi sitten rapun edessä kun se heitettiin kuppilasta pihalle... soitin sitten poliisit hakemaan miehen pois... en tosiaan halunnut sitä samaan asuntoon missä lapset ja äitinkikin olivat. Sitten kun kyttiä ei n.10minuuttiin tullut niin äijä ehti lähtee rapun edestä pois ja menin (salaa) perään ja se olikin sitten sammunut läheiseen kinokseen josta ohikulkijat sitä herättelivät ja saikin hereille mutta alkoi uhitella heille ja räyhäsi kadulla kaikille ja sitten taas tuli rapun luokse.. poliisit vihdoin saapuivat joskus n 45min päästä siitä kun ekaa kertaa soitettiin... äijä jo hakkasi rapun seinää... lähti kyllä sitten ihan kiltisti poliisien mukaan.

Vierailija
5/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi soittaa sinut ja lapsesi itselleen turvaksi! Ja sinä menet!!! Mitä jos mies hakkaakin lapsesi seuraavaksi??

Vierailija
6/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän että äitini laittoi mut aika pahaan välikäteen, mutta uskalsin mennä koska tämä äijä ei oo koskaan keheenkään muuhun kajonnut vaan juuri lähtee pois kun on muita paikalla.. ja en vaan pystynyt olla menemättä kun mielessä vaan pyöri et äiti olis yksin sen kanssa niin ei ikinä tietäis mitä siel tapahtuu... ette varmaan ymmärrä mua tai et mix mä menin sinne mutta en tosiaan kadu että menin.. äiti on mulle maailman tärkein henkilö miehen ja lasten lisäx ja en kestäis jos sille jotain kävis... lapset oli toisessa huoneessa tietämättä tilanteesta....

Vierailija
7/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo äijälle edes vihanen...olo on vaan aika surullinen kun vein poliisit siihen rapun eteen jossa tämä äijä oleili ja näin sen ilmeen ja se näki mut mutta ei sanonut mitään.. hieman itki... Tämä äijä on oikeasti selvinpäin todella hyvä ja maailman kiltein ihminen,siivoaa kotia,pesee pyykkiä,laittaa ruokaa... mutta sitten kun sitä alkaa ahdistaa niin se ei kestä ja se purkautuu noin alkoholin kera... Hän tarvitsisi varmasti terapeuttista apua ja olikin terapiassa pyytänyt mielialalääkettä mutta lekurin vastaus oli että katotaan parin viikon päästä.. olo on nyt jotenkin surullinen etenkin äitini puolesta :( tiedämme että mies ei oikeasti ole niin paha kuin kuulostaa,hän tarvitsisi vain ammatti-auttajaa ja lääkettä... mutta apua ei mistään näytä saavan enen kuin jotain pahaa oikeasti tapahtuu...ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän