Enää viikko niin laitan ukon piharuokintaan lopullisesti ja eron vireille
En haluaisi erota, mutta vihaan seksiä hyi olkoon. Lapsi täyttää viikon päästä 18 ja muuttaa pois opiskeluiden perässä. En haluaisi heivata 20 vuoden liittoa hukkaan, mutta en enää kestä tätä. Miehelle pitäisi uskaltaa kertoa, että jos seksitön elämä ei kiinnosta niin se on eron paikka. On tässä sekin vaihtoehto, että annan miehen halutessaan käydä vieraissa, mutta siihen ei taida mieheni suostua. On sen verran avioliitto ja perhekeskeinen nössykkä mies. Sain selville priden aikana että olen aseksuaali, olen aina ollut.
Kommentit (18)
Jaa, onko ukolla viikon päästä palkkapäivä? Pääset kuittaamaan viimeisen kerran sen ja sitten vaadit loputkin.
Minunkin ex-avovaimoni ilmoitti heittävänsä minut pihalle. Muistutin sitä, että asunto on minun nimissäni ja hän voi milloin tahansa pakata tavaransa ja lähteä. Meni melkein vuosi, ennen kuin tuo uhkailija sai säästettyä vuokratakuut ja sai pakattua tavaransa.
Vierailija kirjoitti:
Se on ulkoruokintaan.
Ok, ulkoruokintaan.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ex-avovaimoni ilmoitti heittävänsä minut pihalle. Muistutin sitä, että asunto on minun nimissäni ja hän voi milloin tahansa pakata tavaransa ja lähteä. Meni melkein vuosi, ennen kuin tuo uhkailija sai säästettyä vuokratakuut ja sai pakattua tavaransa.
Mihin katosi molemminpuolinen rakkaus ja kunnioitus?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, onko ukolla viikon päästä palkkapäivä? Pääset kuittaamaan viimeisen kerran sen ja sitten vaadit loputkin.
Loppukuusta on palkkapäivä, mutta en ole mieheni rahojen perässä, kun on omatkin rahat.
No sehän käy helposti, jos omistat asunnon yksin. Silloin miehesi on vain pelkkä hyyryläinen.
Älä tee mitään hätiköityä vaan puhu kaikessa rauhassa miehesi kanssa asioista. Ei kannata erota lopullisesti vaan puhua asiat läpi ja tarvittaessa hakeutua terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin katosi molemminpuolinen rakkaus ja kunnioitus?
Kasvettiin yhdessä aikuisiksi, eikä valitettavasti samaan suuntaan. Exä alkoi purkaa lapsuudentraumojaan, oireili monin tavoin, kävi vieraissa ja lopulta tuli uskoon. Minä en pysynyt muutosten perässä.
Vierailija kirjoitti:
No sehän käy helposti, jos omistat asunnon yksin. Silloin miehesi on vain pelkkä hyyryläinen.
No ei oikeasti käy. Vittumaisen miehen ei ole pakko muuttaa ex-puolisonsa omistamasta asunnosta kuin vasta käräjäoikeuden häätömääräyksellä. Asiaan tuhriutuu puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeasti käy. Vittumaisen miehen ei ole pakko muuttaa ex-puolisonsa omistamasta asunnosta kuin vasta käräjäoikeuden häätömääräyksellä. Asiaan tuhriutuu puoli vuotta.
Mies ei ole veemäinen eikä muutenkaan ongelmainen.
Onko ulkoruokinnan menu sama, kuin linnuilla ja oravilla? Auringonkukansiemeniä, talipalloja, talitankoja ja pähkinöitä?
Jospa siideri-kana koittaisit ensin itse laihduttamista. Ja muutenkin, lopeta se alkomaholin juominen.
Minä käskin serkkuni vaimon heittää miehensä pihalle. Oli niin hirveä koti ja kaikki että kärsin serkkuni puolesta. Ennen tätä serkkuni oli ilmoittanut minulle että on ollut rakastunut minuun siitä lähtien kun olin pikkutyttö. Halusi lapsen kanssani tosi myöhäisessä elämänvaiheessa. Nyt hän ei enää ole elossa. Uskon että tämmöinen ei ole ihan tavallista.
Täällä sama tilanne, mutta vaimo saa lähteä
Kyyyllä se nosti hienosti mielialaa, kun sai ilmoittaa avovaimolle maanantaina, että on 24 h aikaa pakata tavaransa ja poistua mun asunnosta. Ei meinannut ensit tajuta, mutta sitten selvisi, kun sanoin hitaasti: " si-nulla on nu kak-sikym- mentä- nel-jä tun-tia ai-kaa pa-ka-ta ja vie-dä ta-va-rasi pois mi-nun omis-ta-masta asu-nnosta!"
Ok. Oliko muuta?