Masturbointi asento korostutetusti
Onko teillä jokin vrtalon owa jota korostatte masturboidessanne. Mikä osa vartalosta teidän pitää nähdä masturboidessanne
Kommentit (10)
Minulle tärkeintä on orgasmin esteettinen kauneus
En yleensä katsele itseäni. Minulle tärkeintä on tunteet, yksin ollessa fantasiat. Tärkein osa kai on klitoris, dildonkin kanssa klitoris kaipaa hellimistä.
Vierailija kirjoitti:
ja saisko SELKO(suomeksi)kieleksi tämän saman?
kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos
Seuraatko jotain vartalosi osaa masturboinin aikana miten se toimii ta käyttätyy
Käsillä seisonta oma mulkku suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos
Seuraatko jotain vartalosi osaa masturboinin aikana miten se toimii ta käyttätyy
Esteettinen tarkoittaa orgasmin kauneutta vartalon linjat näkyy lihakset näkyy orgasmi on kaunis
En itsekseni katsele. Mutta joskus hönöilin makkarin ison peilin edessä kalu pystyssä ja ohi mennessään vaimo nappasi siitä kiinni. Pyysin testaamaan uudelleen ja sanoin hänellekkin, että katso peilin kautta. Hänen pieni siro käsi sai oman 18cm kullin näyttämään tosi isolta. Meni loppuun asti runkkaamiseksi ja silloin tällöin tullut tehtyä sama temppu uusiksi. Jännä efekti, mutta eipä sitä omaa kulliaan tosta kuvakulmasta näe kenenkään runkkaavan. Suosittelen.
Minulle tärkeintä orgasmissa on lantio ja lonkat ne ne lihakset pitää aina näkyy kunnolla
Kuulemma joillakin se on lantio, ja se täytyy ehdottomasti pitää tiukkana.