Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tienata rahaa 12v yli 500€?

Vierailija
26.06.2024 |

Olen 12v ja kerään rahaa yli 500€ arvoiseen esineeseen. Jos jollain olisi heittää pari vinkkiä niin kerro👍😃

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjat on varmaan se helpoin. Itse voisin antaa lenkittää toista koiraani jonkun luotettavan ja eläinten kanssa kokeneen lapsen koska on helppo ja asumme syrjässä eikä lenkillä useinkaan tule ketään vastaan, mutta en suosittele tarjoutumaan vieraille koiran ulkoilutusavuksi, siinä voi käydä iso vahinko jos joku vähän välinpitämättömämpi ihminen tarttuu tarjoukseen ja koira onkin esim. päälle käyvää sorttia ja lenkillä käy yllättäin toisen koiran kimppuun.

Itse tilasin kerran saman ikäiseltä tutun lapselta leipomukset lapsen synttäreille, on oikeasti parempi leipuri mitä itse olen ja tienasi sillä ihan kivan summan.

Vierailija
22/36 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjat on varmaan se helpoin. Itse voisin antaa lenkittää toista koiraani jonkun luotettavan ja eläinten kanssa kokeneen lapsen koska on helppo ja asumme syrjässä eikä lenkillä useinkaan tule ketään vastaan, mutta en suosittele tarjoutumaan vieraille koiran ulkoilutusavuksi, siinä voi käydä iso vahinko jos joku vähän välinpitämättömämpi ihminen tarttuu tarjoukseen ja koira onkin esim. päälle käyvää sorttia ja lenkillä käy yllättäin toisen koiran kimppuun.

Itse tilasin kerran saman ikäiseltä tutun lapselta leipomukset lapsen synttäreille, on oikeasti parempi leipuri mitä itse olen ja tienasi sillä ihan kivan summan.

Marjat varmaan se helpoin?

Äitini on ikänsä käynyt marjassa, kerran menin ihan maallikkona hänen kanssaan kaveriksi metsään. 

Enhän minä onneton edes löytänyt kunnollisia marjamättäitä, saatikka osannut niitä kerätä tehokkaasti. Valehtelematta siinä vaiheessa kun äitillä oli ämpäri täynnä, itselläni ämpärin pohja vasta peittyi.

Poimimisen jälkeen vielä putsaaminen roskista ja huonojen marjojen poisto.

On ihan höpöhöpöjuttua että marjat on metsässä, senkun menet ja marjat hyppäävät ämpäriin = $€€€

Hemmetin kovaa työtä se on, kaukana "helpoimmasta".

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä muovipussi mukana ja kerää löytöpullot ja- tölkit mukaan ja vie kauppaan ja ota rahana palkkio.q

Vierailija
24/36 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kotitalousihmisiä nykyajan lapset ovat, kun osaavat siivota, järjestellä, pestä ikkunoita ymsyms sillä tarkkuudella ja taidolla että siitä ihmiset maksavat?

No nurmikon ainakin osaa leikata jos ei ole kerrostalossa kasvanut. Kai kaikki nyt ymmärtää että jos 12-vuotias tulee jonkun sovitun homman tekemään, niin jälki ei ole sama kuin ammattilaisen tekemä, mutta ei ole veloituskaan samaa luokkaa. Kai se koko idea näissä naapuriapuhommissa ja pihatöissä on se että haluava saa apua suht huokeaan hintaan ja siksi ei tarvitse olla ihan priimaa, kunhan tulee tehtyä. Se on kyllä totta että en antaisi vieraan 12-vuotiaan tulla ikkunoita pesemään. Joku tuttu lapsi voisi tullakin jos tietäisin että homma jotenkin luistaa.

Vierailija
25/36 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia Kaikille Vinkeistä. Toivotaan että saan rahat kerättyä!

Vierailija
26/36 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset, naapurit, tutut voisi antaa mielellään palautuspulloja vietäväksi. Voisi vaikka tarjoutua viemään kierrätysmetallit, -paperit, -muovit ja -lasit pullopalkalla. Mielellään antaisin tehtäväksi jos joku kysyisi. Ilmoitus kaupan ilmoitustaululle tai puskaradioon?

Jos olisi tuttu ja luotettava 12-v voisin antaa lemmikit hoidettavaksi kotonani parin päivän reissun ajaksi.

Pieniä maalaustöitä tai pihahommia asiakkaan omilla koneilla ja työvälineillä. Kukkapenkkien tai kasvimaiden kitkentää. Marjojen poimimista asiakkaiden omista pensaista asiakkaalle, jos on kiireinen tai vanhus.

Vierailija
27/36 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Voit myydä kotitekoisia leivonnaisia, keksejä tai limonadia naapurustossasi.

-Voit valmistaa ja myydä käsintehtyjä koruja, kortteja, saippuoita tai muita käsitöitä.

-Leikkaa nurmikoita tai auta naapureita muuten puutarhatöissä.

-Voit ulkoiluttaa koiria 

Vierailija
28/36 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin monet mitää osaakkaan.

Siksi aloittaisin jollain yksinkertaisella.

Vierailija
29/36 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kesää sinulle🌸 Uskon että saat rahat kasaan, olet noin omatoiminen. Kivasti sait vinkkejä.

Vierailija
30/36 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoudu pesemään ihmisten autoja.

Millä se sen pesee? Hinkkaa hiekat maalipintaa vasten? ämpärillä ja rätillä?

Vierailija
31/36 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä pari kaveria ja menkää peseen vanhusten ikkunoita. Me saatiin kahdesta kerrasta 300€. (Kannattaa mennä kevällä  ennen kevät ikkunan pesua) (2viikkoo)

Vierailija
32/36 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin rahaa myös, mutta minulla ei ole mitään vinkkejä miten saisi kerättyä sitä nopeasti. Olen itse tehnyt kotitöitä ja saanut viikkorahaa.👍

Vierailija
33/36 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuon ikäiset saavat syntymäpäivälahjaksi paljon rahaa jos he sitä toivovat, saisit luultavasti kerättyä sen rahan 2-3 vuodessa.👍

Vierailija
34/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun kaveri kerättiin syksyllä yhen naisen pihasta omenoita. Tai leivo keksejä. Tanssi ja kerää silleen rahaa. Aloita youtube. 

Vierailija
35/36 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa oudolta ja silleen 2021 vuoden jutulta mut aloita dropshipping. Mee nettisivuille studydropshipping.com ja kato ne videot. Jos vaan jaksaa kokeilla ja kokeilla niin saat kyllä rahaa. Ite sain kaverin kaa kuukaudessa 50000e ja oltiin muuten shokissa. Tää kuulostaa täydeltä kuselta mutta kokeile silti👍

Vierailija
36/36 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pullojen keruu

2. Kotityöt

3. Pihatyöt

4. Naapurien esim lemmikin ulkoilutus

5. Itse en tiedä toimiiko mutta mulla toimii et jos esim kokeet menee huonosti niin vois kysyä vanhemmilta et jos saan vaikka 10 jostai kokeet niin sanko esim 5€. Toi voi toimia sillon jos et oo saanu esim matikasta koskaan kymppiä.

Mut siinä oli mun ehdotukset ja toivottavasti toimii.😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi