Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kantakaa tuo kauhistava Tuppurainen ulos eduskunnasta. On niin suulas A-studiossa.

Vierailija
26.06.2024 |

Kuka tuota rouva Tuppuraista vielä voi sietää?

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten käytännöss toimisi esim tuo Tuppuraisen vaatimus että käännytetyillä pitää olla oikeus valittaa oikeuteen jälkikäteen. Eikö Suomen oikeuslaitos ja Migri mene tukkoon jos aletaan käsittelemään esim 50 000 valitusta. Kohta Suomessa muuta tehdäkään kuin pyöritetään tuota sirkusta. Vielä kun muuten leikataan kaikesta.

Harkimo(kin) on täysin oikeassa, ei tulisi yhtään mitään jos tänne otetaan kymmeniä tuhansia lisää, mihin ne laitetaan, millä ne elätetään (ne kun ei omia säästöjään käytä), miten taataan meidän turvallisuus, kun sodan uhkakin leijuu koko maailmassa ?

Nuo vih-vas sarit ei osaa nähdä nokkaansa pidemmälle tai ovat muuten vaan yksinkertaisia.

On tänne otettu kymmeniä tuhansia ennenkin. Ja vielähän tässä porskutetaan.

Seuraukset on nähty, kansa on jakautumassa kahtia, jotkut jopa isänmaansa unohtaen, sisällissotakaan ei olisi ihme. Valtion kassasta loistaa pohja, Oulun ym 2015-> tapahtumat jne.

Vierailija
122/130 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen iltakoulu noin vuonna 2021:

- Sanna: Ai niin, yx juttu vielä, jonkun pitäisi lähteä heinäkuussa saksaan. Suomi ilmeisesti omistaa jonkun Uniperin ja siitä pitäisi neuvotella jotain. En tiiä enempää eikä ees kiinnosta. Mä en lähe kun siellä ei oo kuvaajia paikalla ja sitä paitsi on flow festarit jauhisten kanssa. Kuka lähtee?

- kaikki muut: ei nyt ehdi eikä viitti, on sitä ja tätä..

- Sanna: omistajaohjausyksikkö muuten varoitti, että kuka sinne menee, niin kannattaa varautua siihen, että saksalaiset yrittää vetää kuivalla kakkoseen ja vielä isolla porukalla 

- Tytti: MINÄ MINÄ MINÄ! Minä sanoin eka! Mä meen yksin, muut ei saa tulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt ja nyt entistä vähemmän.  

Demarit oli joskus mun puolue vaan ei enää.

Vierailija
124/130 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin joku oikeistopoliitikko. Tere Sammallahti esimerkiksi on todella kauhea poliitikko. 

Vierailija
125/130 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen iltakoulu noin vuonna 2021:

- Sanna: Ai niin, yx juttu vielä, jonkun pitäisi lähteä heinäkuussa saksaan. Suomi ilmeisesti omistaa jonkun Uniperin ja siitä pitäisi neuvotella jotain. En tiiä enempää eikä ees kiinnosta. Mä en lähe kun siellä ei oo kuvaajia paikalla ja sitä paitsi on flow festarit jauhisten kanssa. Kuka lähtee?

- kaikki muut: ei nyt ehdi eikä viitti, on sitä ja tätä..

- Sanna: omistajaohjausyksikkö muuten varoitti, että kuka sinne menee, niin kannattaa varautua siihen, että saksalaiset yrittää vetää kuivalla kakkoseen ja vielä isolla porukalla 

- Tytti: MINÄ MINÄ MINÄ! Minä sanoin eka! Mä meen yksin, muut ei saa tulla!

Muuten nappiin, mutta Sannuli ei ollut noin hereillä. Oli kiire sekoilla Ruisrokissa ja vetää proseccoa italialaisella luksushuvilalla. Tosin lähettihän se Saksan kanslerille kai tekstarin. Mitähän sinä luki? "Viekää vaan kaikki"? Itkettää, että meillä oli niin surkea pääministeri. Onneksi se sai potkut.

Vierailija
126/130 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuppurainen kyvytön työhönsä unohtelunsa vuoksi?

Vierailija
127/130 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hevattia oppositioedustaja on yksin siellä, ilman että hallituksesta kukaan paikalla?

Laiskaa porukkaa tuo hallitus täynnä. Eivät viitsi edes median eteen tulla haastateltavaksi! Pitäiskin leikata heidän palkkioitaan niin oppisivathan olemaan! Risusavottaan vaan!

Vierailija
128/130 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin persumasinoitu ketju kuin olla voi. Samaa kommenttia sata kertaa, vähän vaan sanajärjestys eroaa. Ihan niinkuin sitä ei muka huomaisi kuka vaan, tollot.

No, ei sun kauaa tartte surra totuutta, yöllä tulee vihervassarimode putsaamaan ton ja ton ja vielä tonkin viestin. Ja aamulla katsot, että onpas täällä hyvin sensuroitu, ei kun kirjoitettu, kommenttipalsta.

Vierailija
129/130 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että munaa demarit julkisesti.

Vierailija
130/130 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpipunainen änkyryys on muuten todella vastenmielistä katseltavaa kun sitä esittää aikuisikäinen nainen. Aivan kammottavaa.