Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas hotellissa yksin...

Vierailija
26.06.2024 |

Miten olisi helpointa löytää joku vastakkaisen sukupuolen reissu työläinen joka myös yksin reissaa ja voisi tulla yöksi viereen nukkumaan? Onko olemassa mitään "koodia" jolla voisi vaikka aulabaarissa antaa ymmärtää että olisi kiinnostunut huonekaverin saamisesta seuraavaksi yöksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat RE puhelintytön paikalle. Aulabaarista saanto on huono, jos lainkaan

Vierailija
2/5 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet istumaan sinne aulabaariin, tilaat jonkun alkoholittoman juoman ja juot sitä hitaaaasti. Kun sitten tulee joku yksin oleva nainen aulabariin, niin koitat ottaa katsekontaktia. Jos hän vastaa siihen, hymilet ja sanot jotain smalltalkia. Jos hän vastaa siihen jollain lailla myönteisesti, kutsut hänet pöytääsi juttuseuraksi. Sitten juttelette niitä näitä. älä tee sitä virhettä, että alat heti ehdotella. Se tulee ilmi kyllä luonnostaan, jos flaksi käy. Ja jos ei käy, niin olet saanut ainakin juttuseuraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun aina aulabaarissa, jos vaikka haluan mietiskellä mhin sitä menisi. Selailen kännykkää, katson paikkakunnan tapahtumia ja olen tilannut jonkun juoman tai pienen suupalan siihen kännyn selailun sivuun. 

Vierailija
4/5 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa on kiva tehdä se itse. 

Vierailija
5/5 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet istumaan sinne aulabaariin, tilaat jonkun alkoholittoman juoman ja juot sitä hitaaaasti. Kun sitten tulee joku yksin oleva nainen aulabariin, niin koitat ottaa katsekontaktia. Jos hän vastaa siihen, hymilet ja sanot jotain smalltalkia. Jos hän vastaa siihen jollain lailla myönteisesti, kutsut hänet pöytääsi juttuseuraksi. Sitten juttelette niitä näitä. älä tee sitä virhettä, että alat heti ehdotella. Se tulee ilmi kyllä luonnostaan, jos flaksi käy. Ja jos ei käy, niin olet saanut ainakin juttuseuraa

Kyllä koodi yleensä on että juttelun ehdottaja tarjoutuu siirtymään toisen pöytään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi