Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähes kaikki läheiset ihmiset ärsyttävät taas

Vierailija
26.06.2024 |

Milloin on sukulaiset vailla rahaa ja miesystävästä ei ota selvää. Tekisi mieli sanoa yhdellekin sukulaiselle, että ei tipu rahaa, tee elämälläsi jotain. Ilmeisesti töitä ei hakemisesta huolimatta ole saanut ja ei kuulemma alennu hakemaan tukia. Olen tässä kuussa yksistään siirtänyt sukulaisille yhteensä noin 980€. Nyt sanoin, että mulla ei ole yksinkertaisesti rahaa antaa heinäkuussa et sen mukaan elelevät niillä rahoilla mitä olen antanut. Tiedän, että en tule ikinä näitä rahoja näkemään. Sanomattakin selvää, että kolme näistä ovat alkoholisteja. 

Olen mitettinyt, että miehelläni on joku persoonallisuushäiriö. Joka kerta kun näemme niin yrittää kaasuvalottaa ja olen tästä sanonut. Minun asiat eivät kiinnosta vain hänen ovat tärkeitä. Meillä on suhteessa monia sääntöjä, mistä puhutaan ja mistä ei puhuta ja itse olen lisäksi sanonut, että minä en hänen kanssaan ole tekemisissä silloin kun hän ottaa alkoholia. Hän muuttuu silloin todella ilkeäksi minua kohtaan ja en halua sellaista käytöstä katsoa. Miehessä on kuitenkin ihan hyviäkin puolia: hän pitää huolen omasta asunnostaan ja tekee välillä ruokaa. Mutta kuitenkin esimerkiksi tuo kaasuvalottaminen ja alkoholismi ovat todella isoja asioita. Asiat, joista emme voi keskustella ovat esimerkiksi meidän työt ja meidän tulevaisuus (olen kertonut mitä odotan suhteelta, mutta hän tarvitsee silti lisää apua miettimään omia arvojaan).

tekisi vain mieli sanoa kaikille, että nyt tarvitsen omaa rauhaa seuraavan puolivuotta. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla