Deittisovellus ei anna minulle sopivan tasoisia naisia, mistä tämä johtuu?
Siis olen ikisinkku ja käytän tinderiä. Miksi sieltä tulee naisia jotka on todella lihavia tai rumia tai sitten naisia jotka on tosi kauniita. En tykkäile rumista enkä lihavista naisista ja tosi kauniista en tykkää koska tasoni ei heihin riitä.
Missä on ne ihan ok näköiset naiset jotka on vähintään keskitasoa?
Kommentit (12)
Minusta sovelluksen tulisi antaa sinulle kymmenittäin korkeatasoisia naisia koeajettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sovelluksen tulisi antaa sinulle kymmenittäin korkeatasoisia naisia koeajettavaksi.
Kauniit naiset eli korkeatasoiset naiset ei kelpuuta kumppaniksi keskitason miestä vaan heille kelpaa vain tasokas mies eli mies joka on miesmalli ja työskentelee lääkärinä.
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Mulla sama ongelma. Tulee vaan ylikomeita juristeja ja lääkäreitä vastaan tai sit kauheita suohirviömiehiä..
Vierailija kirjoitti:
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Näähän muutenkin jankkaa jännäreistä
Sun tasoiset naiset ei varmaan sitten ole tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Sun tasoiset naiset ei varmaan sitten ole tinderissä.
Näillä ei riitä varat sokerideittailuun. Siksi Tinderissä.
Villi veikkaus. Arvioit Ap oman tasosi tai tasottomuutesi aivan väärin.
Sinkkumies
Ai nykö sulle pitäs vallan sovelluksen antaa. Ei helevatan helevata.
Maksa goldista, siirrä sijaintisi jonnekin latinalaiseen amerikkaan. Suunnilleen joka toinen nainen joka siellä tulee vastaan olisi suomessa täyden kympin tissimissi.
Kertoo kaiken tarvittavvan suomalaisten naisten tasosta.