Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valeterapeutti - mitä voin tehdä?

Vierailija
26.06.2024 |

Törmäsin sattumalta IG tiliin tarumaista_. Koska tilin sisältö ja postaukset olivat niin järkyttävää kuraa, päätin aikani kuluksi katsoa, että kuka tämä ihminen oikein on. 

tarumaista.fi 

kirjoitin hänelle kommentin:

Tämä sun koko liiketoiminta ei ole ainoastaan äärimmäisen epäeettistä vaan suorastaan vaarallista. Sulla ei ole mitään koulutusta, certifiointia tai lupaa antaa mitään terapiaa. Siis kirjaimellisesti yhtään mitään. 

Kävin tarkasti läpi ensin sun väittämän Tunneterapeutti koulutuksen Kairon instituutista. Olet käynyt läpi tunneTERAPIAN, mutta kuten Kairon Intituutti selkeästi ilmaisee heidän sivuillaan, jos haluat jatkaa tunneterapeutiksi, tarvitset Koululääketieteen perusteet. Itse tunneterapeutin koulutusta ei tarjota Kairon instituutissa eivätkö he edes näin väitä. Varmistin tämän myös heiltä. 

Olet myös käynyt tunnelukkoterapiassa itse, mutta sinulla ei ole edes alkeita tai aloitettua tunneterapeutti certifikaation opintoja. 

Olet törkeästi tosin lisännyt LinkedIn koulutukset osioon sun terapiat. Sama kun itse laittaisin oman psykoterapian psykoterapeutti koulutuksena! 

Olet myös nimennyt itsesi Tunneterapia RY Chair Woman positioon, vaikka koko Tunneterapia RY:tä ei ole edes rekisteröity. Suurin syy varmasti se, että tunneterapia ja vyöhyketerapia ry on jo olemassa. Ja koska sulla ei ole mitään lupia, ei koulutusta eikä ammattitaitoa tarjota näitä palveluja, et ole heidän rekisterissä ollenkaan. Etkä missään muussakaan rekisterissä. 

Sä olet kirjaimellisesti huijari, valehtelet sun koulutuksesta ja sun ammattitaidosta. Sä tarjoat palveluita, joiden tarjontaan on syystäkin olemassa viralliset rekisterit, koska ilman kunnollista virallista koulutusta, niiden tarjonta on äärimmäisen VAARALLISTA. Puhumattakaan epäeettistä. Voit olla aivan varma, että mä teen susta virallisen ilmoituksen kaikille mahdollisille tahoille. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi