Tykkään pitää vain leveälahkeisia housuja mutta liikun aina pyörällä...
Kommentit (31)
Tee itse niin leveä ketjunsuojus, ettei lahkeilla ole mitään mahdollisuutta mennä ketjujen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Miten teette oikeasti? En tykkää käyttää yhtään legginsejä tai kapealahkeisia housuja tai jotain trikoita. Ainoa mitä rakasstan on tosi leveät lepattavat lahkeet. Onko toi sukkajuttu juntin näköistä
Se on juuri niin juntin näköistä kuin itse kuvittelet. Pyykkipoika tai kumisaappaat, sukat mitä vaan. Se on ihan cool kun näkee että jollain on homma hanskassa. Lahje ketjun välissä se vasta junttia olisi.
Aika monen kannattaisi alkaa pyrkiä kohottamaan itsetuntoaan ettei tarvi miettiä mikä on junttia. Junttia on vain se että juntti vaahtoo että vain hän on oikeassa ja muut jotka tekevät asiat fiksummin, olisivat juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teette oikeasti? En tykkää käyttää yhtään legginsejä tai kapealahkeisia housuja tai jotain trikoita. Ainoa mitä rakasstan on tosi leveät lepattavat lahkeet. Onko toi sukkajuttu juntin näköistä
On juntin näköistä, jos kysyt teineiltä. Jos kysyt aikuisilta, se on kätevää.
Kätevää ehkä mutta silti juntin näköistä. Ei ne ole mitään toisiaan pois sulkevia asioita.
M40
Osta sellaiset ylhäältä leveät saapashousut.
Mieluummin juntti kuin lahkeet rispaantuneena öljyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykkipojat lahkeeseen.
Aika noloa :D xD
vielä nolompaa on ajaa leveälahkeisilla housuilla ja antaa niiden lahkeiden mennä pinnojen väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykkipojat lahkeeseen.
Aika noloa :D xD
Kuminauhat? Tai sellaiset heijastinnauhat, jotka kiinnitetään tarranauhalla?
Lahkeet vaan helposti menee tosi ryppyyn, jos tunkee sukkiin, siksi joku kumilenkki tms on parempi vaihtoehto
Laita lahkeeseen käteen tarkoitettu heijastin nauha. 70 luvulla käytettiin pyykkipoikaa.
Leveiden lahkeiden muoti saisi tulla takaisin.
Mulla jäi lapsena vaaleanbeiget uudet farkut väliin ja kyllä v*tutti