Onpa Sanna Marin oudon näköinen tässä kuvassa!
Ihmeellinen virnistys ja silmänympärykset jo melkoisen ryppyisiä.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/d4ab965cfe2642cfac8962c375fa0f87.jp…
Kommentit (44)
Unohtakaa jo tämä Marin, kaivakaa vaihteeksi kuva Juha Sipilästä speedoissa uimarannalla tai aurikoisella kalliolla.
"Oudon näköinen..??"
Älyttömän kaunis, aito ja raatorehellisen suorapuheinen suomalainen Nainen!
Minä ainakin tykkään ihan hirmuisesti 🤗🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistätkö oman kuvasi ihan vertailun vuoksi, mikä on outoa?
Kyse ei ole apn: kuvasta vaan Sannulin. Pysy asiassa
Laita vaan. Mua kiinnostaa nähdä onko sulla varaa arvostella muiden ulkonäköä.
Onhan se nätti ja nuorekkaan näköinen riippumatta juonteita hymyiltäessä. Mutta veikkaan, että huulet ovat saaneet täytettä tai lip flipit. Lisäksi poskissa saattaa olla myös jotain lisäkettä. Varmaan se voi aiheuttaa sen, että iho työntyy ja rypistyy silmäkulmissa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi vanhentaa
Älä juo niin paljon.
Näyttää kyllä harvinaisen rypyttömältä ja freesiltä liki nelikymppiseksi. Menisi ihan helposti 28-vuotiaasta.
Kateelliset haisevat persusaasta-akat taas vauhdissa, vaaleista on jo yli vuosi ja persusaastaääliöt vain Sannasta haaveilee. Teillä persusaastat on Riikka, katelkaa sen roikkuvia vanhan akan suupieliä ja olkaa iloisia.
Vierailija kirjoitti:
Buliimikon silmät
Sana on bulimikko, sinä saastainen persutollo.
Purra menisi ulkonäön puolesta Sannan äidistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset haisevat persusaasta-akat taas vauhdissa, vaaleista on jo yli vuosi ja persusaastaääliöt vain Sannasta haaveilee. Teillä persusaastat on Riikka, katelkaa sen roikkuvia vanhan akan suupieliä ja olkaa iloisia.
Persuja viŧuttaa kun niillä on se perseennäköinen huorapuheenjohtahana se joku raivohullu ampumisesta haaveileva riikka. Jännä, että se kolmonen sai tuomion mutta samanlaista rikosta suunnitellut riikka ei ole saanut.
Olen samaa mieltä, riikka kuuluisi telkíen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Purra menisi ulkonäön puolesta Sannan äidistä.
Isoäidiståkin heittämällä.
On teilläkin elämä kun täälä tuijottelette marinin ryppyjä.
Ilmainen vinkki ÄLKÄÄ IKINÄ ARVOSTELKO KENENKÄÄN ULKONÄKÖÄ.
Ei käytä botoxia 😂😂😂 kyyyyyllä nyt tuli vale!
Katsoitteko seiskasta kuvaa missä rouva lukee lentokentällä Iltalehdestä mitä hänestä on kirjoitettu. Toinen jalka nostettu rehvakkaasti metrin korkuisen lehtitelineen päälle.
Purra on jo jotai 47,48 eli ei ny ihan tuore mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja viŧuttaa kun niillä on se perseennäköinen huorapuheenjohtahana se joku raivohullu ampumisesta haaveileva riikka. Jännä, että se kolmonen sai tuomion mutta samanlaista rikosta suunnitellut riikka ei ole saanut.
Olen samaa mieltä, riikka kuuluisi telkíen taakse.
Eikös ketjun aiheena ollut joku sanna? miksi se riikkaan kääntyi?
Ihan normi Sannan tekohymyirvistys.