Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miehestä kenellä on 24 karaatin kantasormus?

Vierailija
26.06.2024 |

Onko liian mauton? 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tulppaanin poimija.

Vierailija
42/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina pitänyt niitä ruman ja typerän näköisenä. Kaiken huippu on kun laitetaan tuollainen sormus etusormeen eikä ole mitään muita sormuksia. No mikä tahansa sormus näyttää mun mielestä hölmöltä jos se on etusormessa eikä muissa sormissa ole sormuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se 24 kar (mieletäsi)tarkoittaa?

Kalliimpaa. Ainoastaan hölmistys ostaa alle 18 kar koruja. 

Ainoastaan rumat ja heikkoitsetuntoiset tarvitsevat koruja joilla koristautuvat.

Tosimies ei sellaisia tarvitse. Eikä Alffauros.

Vierailija
44/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen nähnyt massiivisen kantasormuksen ja kyllähän nuo kantajansa habitukseen sopivat, ei moittimista. Edellä jo tulikin eli käyttökulta ei ole puhdasta kultaa vaan sekoitettuna kuparia ja nikkeliä kovuuden lisäämiseksi. Jos on erikseen teettänyt tarkoituksella puhtaasta, niin tajunnee että se on pehmeää. Siinä kantapinnassa tulisi olla jokin kaiverrus, muuten näyttää haljulta. Kohokaiverrus erottuisi selkeämmin kuin viivakaiverrus. 

Vierailija
45/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin mikä on kantasormus ja juoksisin pakoon miestä, joka kantaa tuollaista.

Vierailija
46/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran olen nähnyt massiivisen kantasormuksen ja kyllähän nuo kantajansa habitukseen sopivat, ei moittimista. Edellä jo tulikin eli käyttökulta ei ole puhdasta kultaa vaan sekoitettuna kuparia ja nikkeliä kovuuden lisäämiseksi. Jos on erikseen teettänyt tarkoituksella puhtaasta, niin tajunnee että se on pehmeää. Siinä kantapinnassa tulisi olla jokin kaiverrus, muuten näyttää haljulta. Kohokaiverrus erottuisi selkeämmin kuin viivakaiverrus. 

Mikä se habitus on, karju porsas? Eihän tuollaisessa ole mitään järkeä, jos siinä ei ole "oma puumerkki", joka jää uhrin otsaan

Vierailija
47/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin menemään sormuksen kanssa käsinkaivertajalle ja kaiverruttamaan siihen monogrammin. Tyylikästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä