Mua säälittää nämä nuoret seksityöläiset
Kuten tämä IS:ssa oleva Jani https://www.is.fi/viihde/art-2000010524551.html
En käsitä miksi nuo roskalehdet hehkuttaa ja mainostaa näitä päivästä toiseen ja saavat nuoret luulemaan, että on joku hienokin ammatti/työ myydä itseään netissä tai livenä. Ennemmin tai myöhemmin jokainen näistä kärsii mt-ongelmista. Alussa on ehkä siistiä saada kehuja ja rahaa, mutta sen mitä siinä menettää onkin sitten vaikeampi saada takaisin. Maailma on mennyt aivan sairaaksi, kun ihaillaan jotain hu oria. Niitä nuo on, kun itseään myyvät.
Kommentit (10)
Varmaan mahtava tunne vanhemmilla, kun oma lapsi myy itseään.
Itselleni on ihan sama kuinka hajalle ihmiset haluaa itsensä, mutta tuota median toimintaa kyllä moitin itsekin, niiden lo*ttojen ohella, jotka niitä haastatteluja antaa.
Älkää nyt hyvät ihmiset linkittäkö noita juttuja Suomen tavoittavimmalle keskustelupalstalle jos siis ette halua niille mahd. suurta näkyvyyttä!
Musta on ihan ok jos joku käy palvelyssa ja jollekulle se on oikea ammatti.
Mutta, kaiken maailman sugarbabyt häivyttää rajan oman halun ja prostituution välillä. Kun seksille tulee hinta, jonka voisin saada jos antaisinkin rahasta, murtautuu markkinatalous tällekin alueelle. Raha vie ilon tunnepitoisista teoista kuten seksi.
Olen joskus pohtinut, että kuinka moni tuolla alalla toimii ihan niin terveellä pohjalla kuin mitä parhaimmillaan haastatteluissa hehkuttavat. Muistaakseni hesari haastatteli kerran nuorta naista, joka mainitsi suoraan, että sellaisten jaksojen aikana kun tekee enemmän seksityötä, masennusoireet pahenevat.
Ja sitten on jostain Romanian orpokodista kidnapattuja, kielitaidottomia alaikäisiä, jotka on pakotettu heille vieraaseen maahan tahkoamaan rahaa ihmiskauppiaille.
Joskus menneisyydessä pohdin maksullisella käyntiä, mutta eipä kyllä mikään perustason paneminen tai suihinotto ole minulle sen arvoista. Ehkä joku sidotuksi tulemisen tai sellaisen kokeilu voisi jäädä vielä plussan puolelle.
Ei liity suoraan aiheeseen, mutta ihmettelen tuota sugar-dady kulttuuria. Olen 40-vuotias nainen ja mulla on julkinen ig-tili, jossa noin 10-20 kuvaa, muutama selfie, joissa olen tuulitakissa ja hupparissa ja t-paidassa. Eli äärimmäisen eroottista sisältöä. Loput kuvat on sitten maisemia tms. Saan säännöllisesti, en usein, mutta säännöllisesti viestejä tuntemattomilta vanhemmilta miehiltä, joissa ehdotetaan sugar-babeksi ryhtymistä. Mietin aina, että mitä vittua nyt taas.
Saako ikäiseni miehet vastaavia ehdotuksia? Ihan tosi imartelevaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei liity suoraan aiheeseen, mutta ihmettelen tuota sugar-dady kulttuuria. Olen 40-vuotias nainen ja mulla on julkinen ig-tili, jossa noin 10-20 kuvaa, muutama selfie, joissa olen tuulitakissa ja hupparissa ja t-paidassa. Eli äärimmäisen eroottista sisältöä. Loput kuvat on sitten maisemia tms. Saan säännöllisesti, en usein, mutta säännöllisesti viestejä tuntemattomilta vanhemmilta miehiltä, joissa ehdotetaan sugar-babeksi ryhtymistä. Mietin aina, että mitä vittua nyt taas.
Olisko nuo jonkin sortin huijausyrityksiä, siis ovat kiinnostuneita vain rahasta ja niillä on joku juoni
Of tili = matala äly tai mielenterveyden kanssa haasteita.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ikäisistäsi, mutta kun täytin 50v ja kerroin siitä in-english ig:ssä - johan alkoi tulla yhteydenottoja aivan liian nuorilta naisilta "kaiken kivan merkeissä".
m51
Samaa mieltä. Ip-lehdet kirjoittavat sitten näitä juttuja, koska lukijoita ilmeisesti on.