IL: MUOTI: Ethän käytä enää lyhyitä sukkia
Nyt kaikki tyylikkäät ihmiset, huomioikaapas tämä tärkeä uutinen.
Siis EI varrettomia sukkia! Nilkkasukat on ok. Samoin varrelliset sukat.
Malli Bella Hadid osaa laittaa myös sukat LAHKEIDEN PÄÄLLE!!!!!!! Aika hurjaa.
www.iltalehti.fi/muoti/a/d241152f-8fbf-47e9-9438-178ddb99606d
Kommentit (43)
Olen tullut vanhaksi, kun "lapsukaiset" määrittelevät, mitä muut pukevat päälleen ja mitä eivät.
N30
Vierailija kirjoitti:
Älyvapaan näköistä pitää jotain varrellisia valkoisua sukkia kauniissa korkeakorkoisissa sandaaleissa. Olen mielelläni vanhanaikainen ja laitan korolliset sandaalit paljaisiin jalkoihin ja muissa korottomissa kengissä kesällä varrettomat sukat.
Hikiset räätälinpatit ja vaivaisenluut loistavat kilpaa kuivien kantapäiden kanssa. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin!!! Olen aina suosinut varrellisia sukkia (silloin, kun ei ole sukkahousukeli), koska ne pysyvät paremmin paikallaan. Ihanaa, jos viimeinkin sitä valintaa ei oudoksuta. :D
Sukat ja sandaalit ovat myös hemmetin hyvä kombo!
Sulla on täytynyt olla todella vaikeaa viimeiset vuodet...
Tämmöiset artikkelit voisi lopettaa. Muodin mukana ramppaaminen aiheuttaa vain turhaa tuhoa luonnolle.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sukka-asioita varten perustaa kenties jonkun ministeriön ja valvontaviraston? Ja tietysti joku sakko vääriä sukkia käyttäville. Ja erityinen sukkavero ei-muodissa oleville sukille?
Yhdistetään tämä Hassun kävelyn ministeriöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin!!! Olen aina suosinut varrellisia sukkia (silloin, kun ei ole sukkahousukeli), koska ne pysyvät paremmin paikallaan. Ihanaa, jos viimeinkin sitä valintaa ei oudoksuta. :D
Sukat ja sandaalit ovat myös hemmetin hyvä kombo!
Sulla on täytynyt olla todella vaikeaa viimeiset vuodet...
Ei mitenkään erityisemmin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisessa sukassa on aina reikä?
Jos ostaa vain samanlaisia sukkia, niin saako sen reikäisen sukan heittää pois ja sitten yhdistää sen reiättömän sukan toisen parin reiättömän kanssa?
Entä onko laillista pitää eriparin sukkia?
Sehän helpottaisi erottamaan esim. vasemman jalan oikeasta.
Ei saa, tuohan on kuolemansynti. t. IL muotitoimitus
Mykäksi vetää. Ei vaan pysty enää. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyvapaan näköistä pitää jotain varrellisia valkoisua sukkia kauniissa korkeakorkoisissa sandaaleissa. Olen mielelläni vanhanaikainen ja laitan korolliset sandaalit paljaisiin jalkoihin ja muissa korottomissa kengissä kesällä varrettomat sukat.
Hikiset räätälinpatit ja vaivaisenluut loistavat kilpaa kuivien kantapäiden kanssa. Hyi!
Ikävää, että et jaksa hoitaa jalkojasi. Oletko niin ylipainoinen, ettet enää yletä niihin?
Vierailija kirjoitti:
Just sain 9 paria tilaamiani lyhyitä sukkia.
Sama, just aamupäivällä tilasin 5 paria lyhyitä sukkia...
"Malli Bella Hadid osaa laittaa myös sukat LAHKEIDEN PÄÄLLE!!!!!!! Aika hurjaa."
Itse laitoin sukat farkkujen lahkeiden päälle jo lukiolaisernuna joskus 15 vuotta sitten. 😆
Katariina käyttää Ruisrockiin 600€ ja järkyttyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaa vain samanlaisia sukkia, niin saako sen reikäisen sukan heittää pois ja sitten yhdistää sen reiättömän sukan toisen parin reiättömän kanssa?
Itse ostan sellaisia sukkahoususukkia, joita on yhdessä paketissa 5 paria. Ovat siellä täysin sekaisin, koska malliltaan menevät kumpaan jalkaan tahansa. Sieltä on helppo aina napata uusi kun yksi menee rikki. :D
Vierailija kirjoitti:
Itse säästän ne reikäiset sukat. Ne voivat olla joskus muotia. Ja sitten ne ovat kovissa hinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että et jaksa hoitaa jalkojasi. Oletko niin ylipainoinen, ettet enää yletä niihin?
Tietenkin hoidan. Jalat ovat mitkä ovat, siksi hoidankin.
Muuten voit haistaa valitsemasi asian. Torvi.
Hyvä näin. Varrettomat sukat ovat kamalat jaloissa, kamaluuden voittaa vain avokassukat. Ne ovat suorastaan stanasta. Itse valitsen kesällä kengät lähinnä sukkien mukaan. Avokkaita tai korkkareita en käytä, ovat epämiellyttäviä mun jaloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse säästän ne reikäiset sukat. Ne voivat olla joskus muotia. Ja sitten ne ovat kovissa hinnoissa.
Tässä on ihan potentiaalia, onhan rikkinäiset farkutkin muotia.
Ihan virkistävää että vetävät sukan varsia mahdollisimman ylös eikä trikooita. Ja niin nämäkin trendaavat teinit vanhenevat ja kulkevat tulevaisuudessa pillifarkuissa ja tunikoissa.