On mukavaa vaikka ulkona 30 lämmintä silti sisällä 22 tasainen lämpö.
Onneksi olen hyväosainen eikä minun tarvitse kärsiä kuumuudesta kotonani vaan minulla on ilmalämpö pumppu.
Kommentit (23)
Harmi, että sen mukana ei tullut yhdyssanaopasta.
Täällä riittää, kun pitää parvekkeen oven auki 😎
Pumputtomia voin lohduttaa, että nämä hellepäivät jäävät muutamaan.
Olen säätänyt sisälämpötilan 19 asteeseen että keskiarvo pysyy oikeana. Mukavaa käydä välillä ulkona lämmittelemässä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mikäs siinä jos saunomisesta tykkää. Muista tehdä vastat ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että sen mukana ei tullut yhdyssanaopasta.
Ilma lämpöpumppua voi käyttää ilman kieli oppiakin. Ihanan viileää!
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mikäs siinä jos saunomisesta tykkää. Muista tehdä vastat ajoissa.
Parveke suunnilleen pohjoiseen päin, niin ei kovin saunalta tunnu 😃
Ja se on vihta.
Mä pääsen töissä tasaiseen +4 tai -20 asteeseen just niin pitkäksi aikaa viilentymään kun tahdon. Voin kertoa että niiden jäähdytyslaitteiden rinnalla sun hyväosaisuus-symboli-ilmalämpöpumppus on aika onneton. Sama ku vertais tuikkukynttilää ja maastopaloa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsen töissä tasaiseen +4 tai -20 asteeseen just niin pitkäksi aikaa viilentymään kun tahdon. Voin kertoa että niiden jäähdytyslaitteiden rinnalla sun hyväosaisuus-symboli-ilmalämpöpumppus on aika onneton. Sama ku vertais tuikkukynttilää ja maastopaloa.
Ajattelitko olla töissä koko kesän, et käy siis lainkaan kotona?
Ihan nyt en usko tuohon.
-eri
Olen huono-osainen, silti vuokra-asunnossani on ilmanlämpö pumppu. Mitä siihen sanot ap?
Tänään on ilmastonmuutoksentäyteinen päivä, syksyllä on sitten taas säätä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huono-osainen, silti vuokra-asunnossani on ilmanlämpö pumppu. Mitä siihen sanot ap?
Osasi on hyvä, ei huono.
T: Eri
Samoin täällä parempaa väkeä, ilmalämpöpumput jauhaa kahdessa kerroksessa
Vierailija kirjoitti:
Aikaa surkea tuo AP:n keulimisyritys kun ILP:n saa asennettuna parilla tontulla tai jopa alle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tulot vaan paljonko käyttää. Nyt on ILP:iin käytetyt rahat arvossaan :)
Juuri nuin. ilmanlämpöpunppu täysille ja soittamaan poskea köyhille.
Tällä hetkellä ulkona 21,5 astetta, saman verran sisällä, en omista ilmalämpöpumppua.
Ai että ilmalämpöpumppu tekee sinusta hyväosaisen? Salli mun nauraa.