Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että jos minä menen ruuhka-aikaan Prisman parkkipaikalle ja alan kuvata autoja niin, että kuvasta näkyy auton merkki, malli ja rekkari, niin ei mene kauaa ennen kuin joku on soittanut poliisit paikalle. Ihan laillisilla asioilla minä olen.
Auton rekisteritunnus on henkilötunnistetieto. Ettet vaan aioi ylläpitää laitonta henkilörekisteriä? Jo kahden henkilön tunnistetiedot muodostavat nykytulkinnan mukaan henkilörekisterin, josta on tehtävä asianmukainen ilmoitus.
Eli onko noi laudan kuvaketjut henkilörekistereitä? Haluan nähdä ylläpidon luvat :D
Hyvät naiset, ei kai tedän poikanne tai peräti miehenne ole noita laudan perskuvaajia? Ottakaapa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että jos minä menen ruuhka-aikaan Prisman parkkipaikalle ja alan kuvata autoja niin, että kuvasta näkyy auton merkki, malli ja rekkari, niin ei mene kauaa ennen kuin joku on soittanut poliisit paikalle. Ihan laillisilla asioilla minä olen.
Auton rekisteritunnus on henkilötunnistetieto. Ettet vaan aioi ylläpitää laitonta henkilörekisteriä? Jo kahden henkilön tunnistetiedot muodostavat nykytulkinnan mukaan henkilörekisterin, josta on tehtävä asianmukainen ilmoitus.
Höpsis, mikä tiukkapipo urputtaja sinä olet. Julkisella paikalla saa kuvata ja ihan jokainen liikenteessä oleva auto näyttää rekkarit kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla voi myös tulla nekkuun tai morasta. Julkiset paikat on vaarallisia myös inkkeliylisläiselle. Kannattaa miettiä lähteekö sieltä peräkammarista kuvailemaan vai onko järkevämpää pysyä mamman helmoissa turvassa.
Ja vielä jos liikkuu julkisella paikalla paljastavissa asuissa voi päästä raiskatuksi. Paree miettiä oisko burka paras.
Naiset ketkä tunnistaa perseensä olisi syytä olla iloisia ja otettuja että o niin hyvä perse että sitä kuvataan ja kehutaan
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen naisten ongelma. Käytetään vuosikausia aikaa ja vaivaa perseen muokkaamiseen ja sitten raivostutaan, kun joku kiinnittää huomiota. Tosin tässäkin todennäköisesti kyse puolestauhriutumisesta. Äänekkäimpien raivoajien perseitä tuskin kuvattu. Ja ne joiden on, ovat vain salaa hiljaa tyytyväisiä
Voisko nyt joku kertoa, miksi naiset haluaisivat yleisesti hyväksyntää vartalolleen tuntemattomilta miehiltä? He, jotka haluavat, osallistuvat sellaisiin kilpailuihin, joissa heidän vartaloaan arvostellaan. Mutta joku ulisjonne "ihailee, kuvaa ja postaa" on tuskin yhdenkään naisen/tytön toive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko noi laudan kuvaketjut henkilörekistereitä? Haluan nähdä ylläpidon luvat :D
Eiköhän se lauta joudu täyttämään gdpr:n vaatimukset. Kuva tunnistamattomasta perseestä ei ole henkilörekisteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P*rseiden kuvia löytyy kyllä netistä. Voi mennä p*rnosivustoille tai vaikka googlettaa "ass". Nämä salakuvatut naiset eivät ole menneet julkisille paikoille ollakseen mitään nähtävyyksiä tai näyttelyesineitä.
Julkisella paikalla voi joutua kuvatuksi. Tirautan puolestanne pienen kyyneleen.
Niin voi joutua, voi joutua muutenkin ahdistelluksi. Silti vaan joutuu julkisilla paikoilla käymään. Miksei asiasta saisi muodostaa mielipidettä tai keskustella?
Valokuvaaminen ei ole ahdistelua vaikka se sinua ahdistaisikin.
Arabiassa ei ihmisen kuvaa saa esittää missään, naisten kuvat on suoraan saatanasta, siellä on naisen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaanpa olet perillä tällaisista potentiaalisista kiinnijäämisen riskeistä ja miten ne nollaisit, jos joutuisit oikeuteen? Aivan kun tämä salakuvaaminen mm. olisi vakituinen harrastuksesi.
Voihan sitä noinkin traumojaan hoitaa, täyttämällä pää muulla hötöllä, ettei tarvitse ajatella.
Minä olen vain tavallinen kansalainen, joka ei pidä laittomien henkilörekisterien ylläpitämisestä. Ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Millanen tämä skenaario on, missä tämä mahdollisesti tulee esille? Anonyymipalsta, ei historiaa, ketjuja poistellaan ihan serveriteknisistä syistä. Sekä toinen asia on sellainen kuin aika. Oot 10 vuotta yhdessä ja sit käy jostain ihme syystä, että selviää tämmöinen asia on tapahtunut ennen suhdetta, niin pakkaako se nainen kamppeet ja lähtee? Epäilen."
Nainen katsoo parin pieniä tyttäriä ja tajuaa, että puoliso, lasten isä, on vuosien ajan kuvannut omia tyttäriään ja pistänyt heidän alastonkuvat nettiin. Joten kyllä, mies saa kenkää ja lähestymiskiellon, toivottavasti myös vankilatuomion.
Toivottavasti myös pilvipalvelun omistaja joutuu vankilaan. Alaikäisten tyttöjen alastonkuvien salliminen pilvipalvelussa on monessa maassa erittäin vakava rikos. Esimerkiksi Yhdysvalloissa voi tulla 10 vuotta linnaa.
Nyt ei olla USA:ssa.
Älypuhelinten aika🤮! Minuakin ovat naiset kuvanneet ilman lupaa. Itse en kuvaa ketään ilman lupaa. Turha tässä on naisten jeesustella, kun tähän syyllistyvät molempien sukupuolten edustajat. Oksettavaa touhua.
Kaikki kamerat on laittomia ahdistelijoita.
t. Vulvan toimitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi naisten älämölöt... Miettikää kun jostain päin tulee live lähetyksiä, näytetään esim festareilta live kuvaa ja se vieläpä taltioidaan niin niissäkin voi näkyä perseitä, useita perseitä ja erilaisia. Ihme kitinää.
Sepä se ja joku voi niille perseille vaikka runkata!
Homojen hommaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelinten aika🤮! Minuakin ovat naiset kuvanneet ilman lupaa. Itse en kuvaa ketään ilman lupaa. Turha tässä on naisten jeesustella, kun tähän syyllistyvät molempien sukupuolten edustajat. Oksettavaa touhua.
Ne kuvaajat oli sinun äiti ja mummo.
Olisivatkin olleet😂!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset, ei kai tedän poikanne tai peräti miehenne ole noita laudan perskuvaajia? Ottakaapa puheeksi.
Tuskin kukaan lautoja perseitä kuvaa, vaan meheviä.
Sheesh! yikes.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon kaikki psykoottiset velavanhapiiat! Olette nyt kahdeksan tuntia jauhaneet tätä paskaa.
Ei tarvitse olla täällä koko ajan. Riittää kun välillä vilkaisee tänne.
Mä olen parisuhteessa ja mulla on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi naisten älämölöt... Miettikää kun jostain päin tulee live lähetyksiä, näytetään esim festareilta live kuvaa ja se vieläpä taltioidaan niin niissäkin voi näkyä perseitä, useita perseitä ja erilaisia. Ihme kitinää.
Yleensä festareilla otetaan livekuvaa näkyvästi ja niissä ei keskitytä tiettyihin ruumiin osiin. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää? Älyllisesti laiskaa saivarrella kuinka monissa eri tilanteissa ihmisistä voidaan ottaa valokuvia, kun nyt puhutaan pelkurimaisesta salakuvaamisesta, joka kohdistuu nimenomaan naisten takapuoliin, koska sillä on näille kuvaajille ja kuvien katsojille s*ksuaalinen merkitys, he ovat tirkistelijöitä. Eivät he vedä käteen millekään festareiden livelähetyksille ja jos pointti olisi vain pyllyn näkeminen, niin sitten he voisivat katsoa p*rnoa tai googlettaa pyllykuvia. He saavat kiksejä tästä salakuvaa
Voidaan kuule pysäyttää se kuva, zoomata ja sitten sille runkataan! Sinun perseellesi! Ai kauhia!
Onko naisten pakko mennä esittelemään itseään julkisille paikoille? Ei minulla ainakaan tulisi mieleen esitellä ahteriani julkisesti! Nyt täytyy (naisena) sanoa, että sitä saa mitä tilaa.
Ahdistelua voi olla yksilön näkökulmasta melkein mikä tahansa. Laki näkee asian usein hieman eri tavalla.