Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin hemmetin homssuinen!

Vierailija
25.06.2024 |

Mikään ei auta. Kasvot punoittavat, hiukset hapsottavat. Kaiken tämän lisäksi myös vatsa turpoaa ilmapalloksi päivän mittaan. Ei auta meikkaus, ei hiusten laitto...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan "homssuinen" käyttö pitää kriminalisoida välittömästi prkl!

Vierailija
2/23 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas fiksu aloitus. Miten tästä voi keskustella... Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä ja moukat vastailee... Huoooohhh.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hyvässä kampaamossa, hoida ihoasi ja käytä kevyttä peittävää meikkivoidetta, pukeudu siististi, niin olosi kohenee.

Vierailija
4/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ylihoidat ihoasi.

Vierailija
5/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kunhan pidät jalkovälin siistittynä, niin kelpaat kyllä petikaveriksi.

Vierailija
6/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin noin jäädäkseni rauhaan. Et tule saamaan tienaavaa kotirouvaa etkä lapsia. Onko selvä? 

Vierailija
7/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Saan itseni aamulla huoliteltuun kuosiin ja työmaalla kun katson peilistä, meikki on lähtenyt leviämään, hiukset hapsottavat ja vaatteet eivät enää istu päälle.

Vierailija
8/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten suoristaminen auttaa tosi paljon. Itse olen yrittänyt tiedostamattani vähentää homssuisuutta pukeutumalla istuvuudeltasn kapeisiin vaatteisiin. Siisteihin sellaisiin. Nyt on paha kun muoti on muuttunut väljäksi. Näyttää makkarankuori lookilta.

Vierailija
9/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen tosin antanut jo periksi, ihmisarvoni ei ole siitä kiinni. 

Vierailija
10/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten suoristaminen auttaa tosi paljon. Itse olen yrittänyt tiedostamattani vähentää homssuisuutta pukeutumalla istuvuudeltasn kapeisiin vaatteisiin. Siisteihin sellaisiin. Nyt on paha kun muoti on muuttunut väljäksi. Näyttää makkarankuori lookilta.

Miten väljä vaate voi näyttää makkarankuorelta? Nyt meni sun logiikka ohi.

Vierailija
11/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Saan itseni aamulla huoliteltuun kuosiin ja työmaalla kun katson peilistä, meikki on lähtenyt leviämään, hiukset hapsottavat ja vaatteet eivät enää istu päälle.

Kokeile meikinkiinnityssuihketta tai hommaa paremmat meikit.

Vierailija
12/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

homssuinen on paljon parempi kuin homosuinen

Vierailija
13/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. 

Vaikka mitä meikkiä käyttää (meikkivoide, kevyempi bb-voide, meikkipuuteri etc.) niin päivän mittaa "paakkuuntuu" ihon rasvaisuuden takia. Ja juu. Kosteutan riittävästi, kuorin säännöllisesti, teen sitä ja tätä, ei auta (ja olen kokeillut antaa vain olla, etten "ylihoida"). Kun olen ilman mitään ihomeikkiä, näyttää vielä homssuisemmalta.

Hiuslaatuni taas sitten on erittäin kuivaa. Ainoa mikä auttanut, on että jätän tehohoidon päähän, eli en huutele, mutta tekee sitten samalla hiuksista tosi raskaan näköiset.

Vaatteita en ole osannut valita koskaan. En tiedä, mikä vaate minulle sopii ja mikä ei. Nykyään en juuri muuta uskalla käyttää kuin collareita/farkkuja ja t-paitaa/hupparia. Kun liian monta kertaa olen yrittänyt pukeutua kivasti. Ja tiedättekö sen katseen, kun joku vilkaisee sinua päästä varpaisiin? Se on ollut tyypillisin reaktio, kun olen omasta mielestäni laittautunut kivasti, mutta on tainnut olla todellisuudessa aivan karseat vaateyhdistelmät.

Vierailija
14/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Töissä monilla hiukset jokaista suortuvaa myöten ojennuksessa. Täydellisen kuulas iho ja siisti meikki, pitkät kynnet jne. Itsellä ei ole vaikka mitä tekisi.

Jos näistä olisi apua:

- Osta vain vaatteita joista pidät, ja jotka istuu ja laskeutuu hyvin. Laatu korvaa määrän.

- Käy kampaajalla ja pyydä oikeat hoitotuotteet ja vinkki hyvään arkikampaukseen

- Pidä kynnet tasaisen mittaisina, melko lyhyinä, rasvaa kynsinauhat ja käytä vähintään väritöntä lakkaa. Geeli on kätevä jos haluaa siistin ja kestävän värillisen lakan

- Joku ruoka-aine aiheuttaa turvotuksen tai liian kireät vaatteet

- Käytä kevyesti peittävää meikkivoidetta, pidä kulmakarvat siisteinä, (nypi ja väritön geeli esim). Jos haluat meikata enemmän, harjoittele, ja osta riittävän laadukkaat tuotteet

- Hoida ihoa, juo vettä, liiku ja nuku riittävästi

- Hymyile :)

Vierailija
15/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän homssuisten ongelma on säännönmukaisesti siinä, että yritätte siistiä itseänne sellaisten ideaalien mukaan, jotka ei sovi teidän piirteisiin ja ominaisuuksiin. Yritätte siis olla klassisia, vaikka teidän oma kroppa olisi sporttinen tai sporttisia vaikka luontainen tyyli olisi romanttinen, jne. Yritätte ylläpitää kampausta, joka ei sovi teidän hiuslaadulle ja meikkiä, joka ei istu kasvoille.

Olin ennen teidän kaltaisenne. Minulla oli vahva käsitys siitä, miltä olisin halunnut näyttää, ja yritin mahdollisimman johdonmukaisesti tehdä itsestäni sen näköistä. Mutta pieleen se meni, koska se ei ollut luontainen tyylini, vaikka olikin kauneusihanteeni. Sain itseni kotona asiallisen näköiseksi, mutta puolessa tunnissa se todellinen minä kuoriutuu sieltä kuitenkin esiin ja tulos oli - no epäsiisti ja homssuinen.

Sitten ymmärsin olla itselleni vähän rehellisempi. Opettelin katsomaan sitä todellista minää (ei kauneusihanteeni mukaista minää) ja tulemaan toimeen sen kanssa. En yritä enää meikata ja pukea sitä joksikin muuksi, en yritä piilottaa mitään, vaan hyväksyn ja annan itseni olla. Valitsen olennaiset piirteet ja korostan niitä sopivasti. Ja kas, vähemmän on enemmän. Olen nykyään siisti ja tyylikäs ja kokonaisuus säilyy siistinä ja johdonmukaisena kotoa kaupungille niin tuulessa  ja tuiskussa kuin auringonpaisteessakin.

mutta tässä ei siis riitä, että menee kampaajalle tai ostaa jonkun kapselivaatekaapillisen tai jonkun ihonphdistussarjan. Pitää miettiä, mitä oikeasti on, hyväksyä se, ja sitten tehdä siitä oma tyylinsä. 

Vierailija
16/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jos vertailet itseäsi muihin, olet aina loputtomassa suossa. Ole rauhassa sellainen kuin olet. 

Vierailija
17/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis. Töissä monilla hiukset jokaista suortuvaa myöten ojennuksessa. Täydellisen kuulas iho ja siisti meikki, pitkät kynnet jne. Itsellä ei ole vaikka mitä tekisi.

Jos näistä olisi apua:

- Osta vain vaatteita joista pidät, ja jotka istuu ja laskeutuu hyvin. Laatu korvaa määrän.

- Käy kampaajalla ja pyydä oikeat hoitotuotteet ja vinkki hyvään arkikampaukseen

- Pidä kynnet tasaisen mittaisina, melko lyhyinä, rasvaa kynsinauhat ja käytä vähintään väritöntä lakkaa. Geeli on kätevä jos haluaa siistin ja kestävän värillisen lakan

- Joku ruoka-aine aiheuttaa turvotuksen tai liian kireät vaatteet

- Käytä kevyesti peittävää meikkivoidetta, pidä kulmakarvat siisteinä, (nypi ja väritön geeli esim). Jos haluat meikata enemmän, harjoittele, ja osta riittävän laadukkaat tuotteet

- Hoida ihoa, juo vettä, liiku ja nuku riittävästi

- Hymyile :)

Misät geeleistä sä åuhut? Siis kulmakarvoihin ja kynsiin? Meikkaamaton tollo kysyy. Toki kulmakarvani nypin :)

Vierailija
18/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän homssuisten ongelma on säännönmukaisesti siinä, että yritätte siistiä itseänne sellaisten ideaalien mukaan, jotka ei sovi teidän piirteisiin ja ominaisuuksiin. Yritätte siis olla klassisia, vaikka teidän oma kroppa olisi sporttinen tai sporttisia vaikka luontainen tyyli olisi romanttinen, jne. Yritätte ylläpitää kampausta, joka ei sovi teidän hiuslaadulle ja meikkiä, joka ei istu kasvoille.

Olin ennen teidän kaltaisenne. Minulla oli vahva käsitys siitä, miltä olisin halunnut näyttää, ja yritin mahdollisimman johdonmukaisesti tehdä itsestäni sen näköistä. Mutta pieleen se meni, koska se ei ollut luontainen tyylini, vaikka olikin kauneusihanteeni. Sain itseni kotona asiallisen näköiseksi, mutta puolessa tunnissa se todellinen minä kuoriutuu sieltä kuitenkin esiin ja tulos oli - no epäsiisti ja homssuinen.

Sitten ymmärsin olla itselleni vähän rehellisempi. Opettelin katsomaan sitä todellista minää (ei kauneusihanteeni

No, tämä taas vaatisi edes jonkinlaista tyylitajua, jota itselläni ei ole. Eli joko yritän kopioida tyylejä näyttäen niissä siltä kuin yrittäisin komediaa tehdä, tai sitten näytän tyrmistyttävän kauhealta yritettyäni luoda kivoja vaateyhdistelmiä.

Olen huomannut tämän alkaneen vaikuttaa jo niin, että välttelen ulkona liikkumista.

-ei ap, mutta yksi aiempi kommentoija

Vierailija
19/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas fiksu aloitus. Miten tästä voi keskustella... Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä ja moukat vastailee... Huoooohhh.. 

Niinkuin esim. sinäkin vastaiset.

Vierailija
20/23 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoien tyhmä olet itsekin, kun roikut täällä päivästä toiseen ihmettelemässä toisten tyhmyyttä. LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän