Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keho ottanut taas painoa

Vierailija
25.06.2024 |

Arvasin, että viime kuukausien aikana on ollut kausi, jolloin painoa on taas kertynyt. Kävin vaa'alla enkä yllättynyt uudesta ennätyksestä. Alkaa olla painoa jo aika paljon. Vähän hirvittää jo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut painoa?

Vierailija
2/3 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä tippuu. Mullakin nousi ihan hirvittävään lukemaan tossa muutama kuukausi sitten. Koronavuosien aikana lihoin enkä päässyt takaisin sinne missä olin ennen sitä. Nyt sitten päätin että en voi enempää lihoa kun kohta ei kaupasta löydy vaatteita ja terveys alkaa kärsiä.

Ite oon laihduttanut jo seitsemän kiloa reilussa parissa kuukaudessa. EI mitään ihmekonsteja, olen vaan jättänyt karkit, pullat, limut sun muut pois, ei alkoholia, normaalia ruokaa mutta ei santsata vaan suht pieniä annoskokoja. Normaalisti kävelylenkki mieluiten joka päivä, tai ainakin neljä kertaa viikossa. Yritän päästä 10 000 askeleeseen päivässä mutta en pääse siihen aina. Kyllä sillä putoaa. Alkuun oli hankalaa kun teki mieli herkkuja ja välipaloja mutta annoin itselleni luvan syödä vain hedelmän, pähkinöitä tai keksin (tavallinen digestiivi, ei suklaa- tai hillokeksejä tms.).

Ei kannata olla itselleen liian ankara. Välillä elämässä on jakso jolloin paino nousee mutta sille voi yleensä tehdä jotain. Ja jos joku sanoo että ikä vaikuttaa tähän niin aineenvaihdunta alkaa oikeasti hidastua vasta kuusikymppisenä. Itse olen nelikymppinen ja kilpirauhassairaus mutta kyllä onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tänä kesänä huomannut alkaneen katsomaan tuoleja sillä silmällä, että näyttääkö liian kapealta tai puutarhatuolit liian huteralta.