Kaikki mun yuntemat ateistit ovat tosi kylmiä ja omaa napaa tuijottavia ihmisiä. Muita kokemuksia?
Kommentit (7)
uskovaiset ovat toisia ihmisiä tuomitsevia, kykenemättömiä näkemään erilaisten ihmisten ihmisyyden, selkään puukottavia saivartelijoita, aivopesijöitä, ylentävät itsensä toisten yläpuolelle, eivätkä suo ymmärtämystään heikommille laisinkaan.
Uskovaisista näkyvät tuppaavat olemaan maanisia vouhottajia, käännyttäjätyyppiä tai muuten vaan alkuintoilun kourissa. Ateisteista näkyvät voi hyvinkin olla kylmän ja tunteettoman oloisia, en tiedä. Minä olen ihan tavallinen ja mielestäni empaattinen ihminen. Mulla ei ole tapana jutella näistä uskontojutuista tai omasta ateismistani, koska uskonto ei oikeasti kiinnosta mua millään tasolla. Muut ihmiset luulevat minua ihan tavalliseksi tapauskovaiseksi.
Ja itse olen ateisti. Me tullaan ihan loistavasti toimeen, kun ei puhuta evoluutioteoriasta tai uskonasioista. Suosittelen tätä muillekin!
Usein nämä ihmiset ovat psykopaatteja tai heillä on psykopaattisia oinaisuuksia, siitä johtuu kylmyys.
ovat jollain tapaa fanaattisia ja kykenemättömiä ottamaan toisten näkökulmat huomioon tai ainakaan arvostamaan toisten valintoja.
uskovainen. Sen ihmisen hautajaisissa ei tule olemaan kovin monta surijaa. Ei perhettä, ei sukulaisia, ei ketään.
Minä en edes tiedä kaikista tutuistani ja ystävistäni ketkä ovat ateisteja ja ketkä uskovaisia.
Todella ahdasmielistä luokitella ihmisiä uskonnollisen suuntautumisen perusteella :/