Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava video Juhalta. Munkin puolesta saisi olla enemmän Juhaa, mutta ymmärrän toki kanavan kantavan Anniinan nimeä eikä esimerkiksi Jalkasten nimeä yhteisesti. En aikaisemmin ollutkaan kuullut tästä Juhan reissusta saarelle yksin. No ainakin osoittaa ettei kaikkea voi tietää. Kuinka monta kertaa täälläkin on mainittu heidän kulkevan A-I-N-A yhdessä, eikä Anniina voisi hetkeksikään jättää Juhaa yksinään. :D
No olisiko juuri siksi nyt sitten kuvattu tämä?
Anniina itse on lähde, johon tuo väite perustuu. Hän jankuttaa ihan itse sitä, että haluaa aina olla miehensä kanssa 24/7.
Mutta tyypillistä on kyllä se, että Anniina ei siellä saaressa voinut olla, vaan tarvitsi sen tukiringin ollakseen yksin.
Ei se silti tarkoita, etteikö heillä voisi olla omia menojaan. Ei noi videotkaan aina reaaliajassa tule. Toikin on yli viikon takaa kuvattu.
Ei se silti tarkoita, etteikö heillä voisi olla omia menojaan. Ei noi videotkaan aina reaaliajassa tule. Toikin on yli viikon takaa kuvattu.
Merkillisesti vaan ei koskaan ennen ole näytetty minkäänlaista mahdollisuuttakaan, että ko siiamilaiset kaksoset tekisivät mitään yksin tai itsenäisesti.
Itse asiassa nytkään ei käy täysin selväksi, oliko Juha siellä todlelakin yksin vai oliko se alussa nähty appiukko kuitenkin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Merkillisesti vaan ei koskaan ennen ole näytetty minkäänlaista mahdollisuuttakaan, että ko siiamilaiset kaksoset tekisivät mitään yksin tai itsenäisesti.
Itse asiassa nytkään ei käy täysin selväksi, oliko Juha siellä todlelakin yksin vai oliko se alussa nähty appiukko kuitenkin mukana.
No mä en nyt ihan sille linjalle halua lähteä, että alan epäilemään jokaista sanaa. Juha sai kerran jos pari olevansa yksin.
Siis Juha sanoi videolla muutamaankin otteeseen olevansa matkassa yksin. Aika karua jos oma isä siinä vieressä möllöttää kun oma poika valehtelisi nauhalle. Aika paksua ja miksi ihmeessä tekisivät niin. Eihän siinä mitään pahaa olisi vaikka isä mukana olisi ollutkin. Itse katsoin hiukan kauhulla sitä traktorin peruutusta. Siinä kun oiskin lipsahtanut ja mennyt vinoon. Ois voinut käydä pahasti eikä välttämättä ketään näkemässä tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Siis Juha sanoi videolla muutamaankin otteeseen olevansa matkassa yksin. Aika karua jos oma isä siinä vieressä möllöttää kun oma poika valehtelisi nauhalle. Aika paksua ja miksi ihmeessä tekisivät niin. Eihän siinä mitään pahaa olisi vaikka isä mukana olisi ollutkin. Itse katsoin hiukan kauhulla sitä traktorin peruutusta. Siinä kun oiskin lipsahtanut ja mennyt vinoon. Ois voinut käydä pahasti eikä välttämättä ketään näkemässä tilannetta.
No mm. juuri siksi en usko, että oli yksin siellä. Sekin kun on edesvastuutonta. Samaten se yksin veneily ilman pelastusliivejä.
Toki voi oikeasti olla vain tosi tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mm. juuri siksi en usko, että oli yksin siellä. Sekin kun on edesvastuutonta. Samaten se yksin veneily ilman pelastusliivejä.
Kyllä, mutta en siltikään ymmärrä miksi sitä pitäisi kyseenalaistaa ja alkaa suunilleen ja vetämään valehtelijan viittaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta en siltikään ymmärrä miksi sitä pitäisi kyseenalaistaa ja alkaa suunilleen ja vetämään valehtelijan viittaa päälle.
Koska ainakin minulta on mennyt luottamus heihin kokonaan.
Sinulla kannattaisi jo alkaa miettiä omaa mielenterveyttäsi ja ottaa taukoa koko Jalkasista. Niin epätoivoista settiä jo tulee. Tiedät kyllä kenelle tämä kommentti on.
On asiatonta, että tässä keskustelussa toistuu todella paljon toisten keskustelijoiden mielenterveyden kyseenalaistaminen ja oletus, että kirjoittajat ovat Niuvanniemessä tai että lääkkeet on ottamatta.
Mielenterveysongelmat eivät ole mikään vitsailun aihe. Kenenkään täällä kirjoittaneen viestistä ei pysty päättelemään kirjoittajan mielenterveysongelmaa. Tällainen mielenterveyden käyttäminen toisten pilkkaamiseen on aivan kamalaa oikeasti mielenterveysongelmista kärsiville. Ja valitettava osoitus siitä, miten yhä edelleen mielenterveysongelmiin yhteiskunnassa suhtaudutaan, vaikka asiasta puhutaan avoimemmin, kuin muutama vuosikymmen sitten.
Anniina on muuten ennenkin puhunut vähän mitä sattuu. Vuosi sitten erikseen korosti, miten ei nosta äitiyspäivärahoja yms. Nyt kuitenkin kertoi nostavansa ja nostaneensa niitä. Totta kai pitääkin nostaa!
En täysin hahmota, miksi hän ylimalkaan kertoo tuollaisista yksityisasioistaan, mutta jotenkin se, että puhuu ristiin itsensä kanssa tuntuu ikävältä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo arvailu ja rivien välistä lukeminen. Ihan naurettava pelle olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo arvailu ja rivien välistä lukeminen. Ihan naurettava pelle olet.
En minä arvaile. Faktaa kaikki.
Meillä on tuollainen hytitön ja turvakaareton pikkutraktori.
Ymmärrän kyllä Juhan ja Anniinan hankintaperusteen, että kevyenä voi kuljettaa auton lavetilla. Luulen myös, että vanhan traktorin kuvauksellinen ulkonäkö miellyttää heitä. Vähän samaan tapaan, kuin hirsiseinät.
Minä olen sina aivan kauhuissani, kun mies lähtee traktorilla johonkin hommiin. Yleensä seuraan lähistöllä jotain omaa hommaa tehden. Nuo pikkutraktorit on kapea-akselisia ja kaatuvat helposti. Lisäksi kevyinä keikahtaa helposti taaksepäin kumoon. Ja ilman turvakaarta kuljettajalla on vaara jäädä traktorin alle. Tästä aiheutuvia kuolemia uutisoidaan silloin tällöin. Työturvallisuuslainsäädäntö esim. kieltää täysin tällaisen traktorin käytön työntekijältä.
Ikinä en antaisi miehen lähteä yksin saareen telmuamaan tuon traktorin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tuollainen hytitön ja turvakaareton pikkutraktori.
Ymmärrän kyllä Juhan ja Anniinan hankintaperusteen, että kevyenä voi kuljettaa auton lavetilla. Luulen myös, että vanhan traktorin kuvauksellinen ulkonäkö miellyttää heitä. Vähän samaan tapaan, kuin hirsiseinät.
Minä olen sina aivan kauhuissani, kun mies lähtee traktorilla johonkin hommiin. Yleensä seuraan lähistöllä jotain omaa hommaa tehden. Nuo pikkutraktorit on kapea-akselisia ja kaatuvat helposti. Lisäksi kevyinä keikahtaa helposti taaksepäin kumoon. Ja ilman turvakaarta kuljettajalla on vaara jäädä traktorin alle. Tästä aiheutuvia kuolemia uutisoidaan silloin tällöin. Työturvallisuuslainsäädäntö esim. kieltää täysin tällaisen traktorin käytön työntekijältä.
Ikinä en antaisi miehen lähteä yksin saareen telmuamaan tuon traktorin kanssa!
Hyvin luultavasti se appiukko oli mukana. Ei vain näytetty.
Tuo lavetilta alas peruuttaminen näyttää vaarallisemmalta, kuin on.
Pikkutraktorissa näkee taakse erittäin hyvin, missä renkaat kulkevat. Käytännössä istutaan renkaiden tasalla. Toisin kuin autolla peruuttaessa, jossa kuski on enemmän auton etuosassa ja auton kori peittää renkaat ja näkyvyyden.
Vaikka muutoin ovatkin turvattomia traktoreita.
Olen lukenut noitten traktoreiden kuolintapauksia. Ihminen jäänyt kaatuneen traktorin alle. Turvakaari pitäisi asentaa.
Täällä on muutama kirjoittaja, jotka puolustelevat Jalkasia hyvin hyökkäävään sävyyn. Jotenkin ottavan asian hyvin henkilökohtaisesti ja kommentoivat ikävästi ja ilkeästi, eivät osaa argumentoida.
Heiltä on jäänyt huomaamatta, että tässä ketjussa on useampi saaristo-olosuhteita tuntevva kommentoinut, miten sääolosuhteet saaristossa ovat poikkeavat jne. Ja miten Jalkaset eivät ehkä ihan ymmärrä tätä 100%. Hyvänä esimerkkinä tästä on parikin eri päivää, jolloin A on kommentoinut pientä tuulta puhuriksi tsi myräkäksi. Toivottavasti heillä on joku, joka neuvoo asianmukaisten sääsuojien rakentamisessa,, mikään laudoista tehty pihatto ei saaristossa riitä, ellei eläimillä ole pääsyä navettaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama kirjoittaja, jotka puolustelevat Jalkasia hyvin hyökkäävään sävyyn. Jotenkin ottavan asian hyvin henkilökohtaisesti ja kommentoivat ikävästi ja ilkeästi, eivät osaa argumentoida.
Heiltä on jäänyt huomaamatta, että tässä ketjussa on useampi saaristo-olosuhteita tuntevva kommentoinut, miten sääolosuhteet saaristossa ovat poikkeavat jne. Ja miten Jalkaset eivät ehkä ihan ymmärrä tätä 100%. Hyvänä esimerkkinä tästä on parikin eri päivää, jolloin A on kommentoinut pientä tuulta puhuriksi tsi myräkäksi. Toivottavasti heillä on joku, joka neuvoo asianmukaisten sääsuojien rakentamisessa,, mikään laudoista tehty pihatto ei saaristossa riitä, ellei eläimillä ole pääsyä navettaan.
Toinen asia mitä Anniina ei tunnu käsittävän ovat lasten tarpeet.
Jotenkin kaikki mitä hän puhuu kertoo vain hänen omista tarpeistaan ikään kuin lapset olisivat vain hänen jatkeensa.
Voi huoh...Tuo on Anniinan some tottakai hän puhuu eniten itsestään ja omista tarpeistaan. Se, että sanoo jotain myräkäksi ei tarkoita etteikö tiedä että pahempaakin on olemassa.
Ette taida olla järjenjättiläisiä.
Seliseli, lopeta jo.