Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut koiria 20v ikinä ei ole kenenkään tassut palaneet. Juuri aurinko porotti tuoreelle asfaltille tässä yksi päivä ja kokeilin onko kuuma, niin ei ollut vähän lämmin vain.
Miten mä en usko ollenkaan että sulla mitään eläimiä onkaan. Keksit vain näitä uusia ja uusia valheita tänne.
Se on ihan sama mitä sä uskot, mutta jos tuo olisi joku oikea aihe niin varmaan sitä sattuis useammin. Katso vaikka ikkunasta ulos jos et siellä halua käydä, aika pirun moni kaupungissa ulkoiluttaa koiria JOKA päivä helteestä huolimatta asfaltilla.
Lue sinä tuo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut koiria 20v ikinä ei ole kenenkään tassut palaneet. Juuri aurinko porotti tuoreelle asfaltille tässä yksi päivä ja kokeilin onko kuuma, niin ei ollut vähän lämmin vain.
Miten mä en usko ollenkaan että sulla mitään eläimiä onkaan. Keksit vain näitä uusia ja uusia valheita tänne.
Se on ihan sama mitä sä uskot, mutta jos tuo olisi joku oikea aihe niin varmaan sitä sattuis useammin. Katso vaikka ikkunasta ulos jos et siellä halua käydä, aika pirun moni kaupungissa ulkoiluttaa koiria JOKA päivä helteestä huolimatta asfaltilla.
Onko niuvassa ikkunoita? Ei välttämättä
Mitenköhän Ville ja Sirius pärjäsi Espoossa missä muuta ollutkaan kuin asfalttia... ja kuuma auto ja kaikkea kamalaa
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Ville ja Sirius pärjäsi Espoossa missä muuta ollutkaan kuin asfalttia... ja kuuma auto ja kaikkea kamalaa
Ai että Espoosaa ei ole muuta kuin asfalttia?😂😂😂😂
Ei ne mun mielestä koskaan esimerkiksi ruokakauppaan tai raintolaan mennessä ottaneet koiria autoon.
Silloin Anniina kykeni jopa liikkumaan vielä yksin. Kävi ihan jopa ruokakaupassa itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Anniina tuumasi että tuohon voisi panna lampaat tai miehelle miesluola hehe.. jokin vanha rakennus jossa hädin tuskin oli jäljellä muuta kuin takka hehheh
Ettekö te kuule, vai tahallaanko kuuntelette väärin. Anniina sanoi, et olis ollut lampaille sopiva, jos olis ollut ehjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mun mielestä koskaan esimerkiksi ruokakauppaan tai raintolaan mennessä ottaneet koiria autoon.
Silloin Anniina kykeni jopa liikkumaan vielä yksin. Kävi ihan jopa ruokakaupassa itsekseen.
Ei siellä missä asuvat, jotain lyhyitä hiekkateitä siellä täällä, mutta pääsääntöisesti asfalttia. Olen paljasjalkainen espoolainen joten tietoa on.
Otti ne koiria mukaan niin kuin kaikki joilla on koiria ja auto. En tiedä ketään joka ei ikinä ottaisi koiria mukaansa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä missä asuvat, jotain lyhyitä hiekkateitä siellä täällä, mutta pääsääntöisesti asfalttia. Olen paljasjalkainen espoolainen joten tietoa on.
Otti ne koiria mukaan niin kuin kaikki joilla on koiria ja auto. En tiedä ketään joka ei ikinä ottaisi koiria mukaansa. :D
Paitsi että esimerkiksi viime syksynä, talvena ja keväällä tekivät jatkuvasti erilaisia kotimaan matkoja, eikä koirat olleet kertaakaan mukana. Edes siellä Mikkelin luontopolulla hyvällä viileällä kelillä ei ollut koira matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että esimerkiksi viime syksynä, talvena ja keväällä tekivät jatkuvasti erilaisia kotimaan matkoja, eikä koirat olleet kertaakaan mukana. Edes siellä Mikkelin luontopolulla hyvällä viileällä kelillä ei ollut koira matkassa.
Edelleenkään et näe kuin muutamia minuutteja heidän elämästään. Ja nyt ottivat mukaan, eikä ole edes hellettä joten mitä ulisette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi
He kuvasivat kaikki ne reissut. Tasan näki jokaikinen pakattiinko koirat mukaan vai ei. Ei pakattu.
Ottavat tai ei ota, ihan sama mitä väliä? Jokainen tekee mitä haluaa reissuillaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluis nähdä videoilla sen rosoisenkin puolen kun kaikki hommat ei kerralla onnistu. Mutkien ja kokeilun kautta maaliin.
Tubettajat, aitous on parasta. Se lisää arvostusta.
Eihän heillä muuta olekaan kuin rosoista vauvan kommenteista päätellen
No ne onkin teidän ja foorumin tarinaa. Jospa tubettajat välillä ihan itse selvittäisivät, ettekä te.
Näitä kivoja reissupäiviä suunnittelevat tekevänsä viikottain.
Onkohan takviaikaan ihan realistinen suunnitelma?
Mitenhän toi eläinten lannan käsittely? Toivottavasti Paraisten kunta neuvoo. Menee sitten säädösten mukaan.
Mistä kuivaheinä talveksi? Se pitäisi olla eläimille varastossa jo nyt.
Kahden hevosen pito maksaa paljon.
Aika rajua arvostelua täällä. Miten perhe kestää? (Jos vahingossa lukevat, voi olla aika murskaavaa).
Anniina, rikosrekisterimerkinnöillä on ihan naurettavaa uhitella kun ihmiset ovat huolissaan eläimienne pidosta. Ottakaa vastuu asioista niin kaikki on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuumaan kartanoonko ne koirat olisi pitänyt jättää?
Luuletko, että siellä talossa on sisällä kuuma, kun saaristossa tuulee? Tuuli puhaltaa hirsien läpi, niin että viuhuu. Ja varsinkin sitten, kun Anniina ottaa ne pinkopahvit pois, kun se joku hörhö käskee..
Eipä viranomaiset mitään tiedä jos heille ei ole lain vaatimia ilmoituksia tehty. Ovatko hoitaneet asiat? Ihan netissä onnistuu, kukaan ei tiedä. Jos olisivat rehellisiä, kertoisivat näistäkin avoimesti. Lasten asiat on ok kertoa, muuten jätetään kertomatta.