Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaakohan Anniina esim.jäädä yksin tuonne isolle talolle jos Juhan pitää mennäkin mantereeseen?
Anniina ei ole ennenkään päästänyt Juhaa minnekään.
Mutta joskus on toisen ihan pakko käydä asioimassa ja toisen jäätävä huolehtimaan kodista ja eläimistä? Mites sitten? Pakkohan toisen on saada yksinkin liikkua.
Ei Juha liiku yksin.
Höpsis. Tietenkin liikkuu. Miksi noin varmaksi sanot?
Ei liiku. Anniina haluaa olla yhdessä 24/7 ja he todella ovat yhdessä 24/7.
Siksihän ne koirat ja lapset nytkin raahattiin Mäntyharjulle kun Anniina ei ole erossa Juhasta.
Olisi Juha saanut ne rakennustarvikkeet yksinkin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaakohan Anniina esim.jäädä yksin tuonne isolle talolle jos Juhan pitää mennäkin mantereeseen?
Mutta joskus on toisen ihan pakko käydä asioimassa ja toisen jäätävä huolehtimaan kodista ja eläimistä? Mites sitten? Pakkohan toisen on saada yksinkin liikkua.
Ei Juha liiku yksin.
Siksihän ne koirat ja lapset nytkin raahattiin Mäntyharjulle kun Anniina ei ole erossa
Maalla on naiset iät ajat pärjänneet yksinkin jos miehet ovat olleet menossa. Ajatelkaapa vaikka sota-aikaa. Ei siinä voinut miehessä roikkua. Naiset pitivät kodin pystyssä ja viljelivät kun miehet olivat rintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Juha liiku yksin.
Siksihän ne koirat ja lapset nytkin
Anniina ei ole yksin ilman Juhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Juha liiku yksin.
Ei liiku. Anniina haluaa olla yhdessä 24/7 ja he todella ovat yhdessä 2
Ei tule mitään.
Vaikka tämä muutosmentori onkin Anniinan ystävä niin eihän suinkaan tarkoita, että on Anniinan mentori.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä muutosmentori onkin Anniinan ystävä niin eihän suinkaan tarkoita, että on Anniinan mentori.
Miksi Anniina sitten mainosti hänen firmaansa muuttonsa yhteydessä?
Ja on ruvennut tälläämään someen niitä ihan samoja muutoslatteuksia? Jääkaappimagneettiviisauksia.
Nämä itsensäkehittämis jutut tuntuu niin minä, minä, minä- jutuilta. Keskittyisin ennemmin tyttösen kouluun....
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuolla saarella ja saaristossa asuu kunnon väkeä eikä mitään peräkammarin poikia ja roistoja?
Saaristossa asuu varmaan suhteessa muuhun maaseutuun vähiten mitään peräkammarin poikia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuolla saarella ja saaristossa asuu kunnon väkeä eikä mitään peräkammarin poikia ja roistoja?
Jos asuu niin sellasia ikkunan takana tirkistelijöitä todennäköisesti. Niitä tuntuu ainakin maalla löytyvän.
Kuka nyt haluaa kaapinnäyttäjää ja kaiken määräilijää keskelle muuttoa, kun muutenkin muutot on yleensä raskaita. Kyllä tulisi muutama ärräpää sanottua tuollaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmässä muuttovideossa, missä lähtö Mäntyharjulta, vanhin tytär näytti surulliselta siinä äitinsä selän takana. Varmaan jää ikävä vanhaa kotia? Ovathan lapset siellä syntyneet.
No niinhän Anniinakin itki, muutot on aina haikeita.
Missä se kaapin näyttäminen oli? Iigeessäkö? Hassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmässä muuttovideossa, missä lähtö Mäntyharjulta, vanhin tytär näytti surulliselta siinä äitinsä selän takana. Varmaan jää ikävä vanhaa kotia? Ovathan lapset siellä syntyneet.
Niin. Anniiina. The center of the universe.
Kyseisen tubekanavan nimikin on Anniina Jalkanen eikä mikään Jalkasten perhe tai Saariston perhe. Tietenkin hän on keskeisin ihminen tässä keskustelussa.
Ihan kuin mitään muutosta ei saisi tehdä ettei, herranjumala, vaan sen takia kun lapsi itkee lapsuudenkotiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä itsensäkehittämis jutut tuntuu niin minä, minä, minä- jutuilta. Keskittyisin ennemmin tyttösen kouluun....
Sellaisia esiteinin horinoita. Muutenkin todella todella todella lapsellinen ollakseen keski-ikää lähestyvä perheenäiti.
Lapsellinen? Ja taas solvataan, toivottavasti Anniina nostaa kanteita näistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia esiteinin horinoita. Muutenkin todella todella todella lapsellinen ollakseen keski-ikää lähestyvä perheenäiti.
Mitä, onhan sillä 3 lasta. Ei oo lapseton vaan lapsellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Anniiina. The center of the universe.
Joku on taas vähän kade, ekkö sä saa huomiota tarpeeks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, onhan sillä 3 lasta. Ei oo lapseton vaan lapsellinen?
Lapsellinen eli lapsen tasolle jäänyt.
" Ei liiku. Anniina haluaa olla yhdessä 24/7 ja he todella ovat yhdessä 24/7.
Siksihän ne koirat ja lapset nytkin raahattiin Mäntyharjulle kun Anniina ei ole erossa "
Mikä sua tossa asiassa risoo niin helvetisti, että jotkut haluaa olla yhdessä?
Ihana juttu ovat saaneet toiset hoitajat :)