Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei instan stoorin perusteella paljon kiinnostele palata entiseen kotiin, vaikka eläimet yhä siellä. Luulisi että haluaisi eläimetkin mahdollisimman pian samaan paikkaan.
Täällä palstalla on kyllä IHAN SAIRASTA porukkaa. Kuka teistä olis kyennyt parissa viikossa muuttamaan muutamien satojen kilometrien päähän lauttojen taakse saareen suuren monipuolisen eläinmäärän ja kolmen lapsen kanssa tavaroineen EI VARMASTI KUKAAN. Elikkä lopettakaa se länkyttäminen.
Minä ihailen heidän energiaansa ja positiivisuutta. Rohkenisipa itse tehdä samoin., siis toteuttaa suurta unelmaansa.
Heidän elikkonsa on kaikki vielä siellä Mäntyharjulla ja heillå oli sponsori kuorma-auto ja sponsori mentori ja sponsori muuttofirma jotka hoiti sen muuton.
Iso kasa tavaraa ja eläimet edelleen siellä Mäntyharjulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei instan stoorin perusteella paljon kiinnostele palata entiseen kotiin, vaikka eläimet yhä siellä. Luulisi että haluaisi eläimetkin mahdollisimman pian samaan paikkaan.
Täällä palstalla on kyllä IHAN SAIRASTA porukkaa. Kuka teistä olis kyennyt parissa viikossa muuttamaan muutamien satojen kilometrien päähän lauttojen taakse saareen suuren monipuolisen eläinmäärän ja kolmen lapsen kanssa tavaroineen EI VARMASTI KUKAAN. Elikkä lopettakaa se länkyttäminen.
Minä ihailen heidän energiaansa ja positiivisuutta. Rohkenisipa itse tehdä samoin., siis toteuttaa suurta unelmaansa.
Ennalta suunnitellen: ensin paikat kuntoon eläimille, sitten muut. Nyt on menty perse edellä puuhun. Lopeta sinä länkyttäjä jokapäiväinen marmatus ja mussutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhun ja noin 40 000 muuhun, mut joo...
Tän kommentin jälkeen kävin äkkiä perumassa kanavan tilauksen.
Kai niillä on murtohälyttimet tuolla? Nyt kaikki tietää että talon väki on muualla kun sen netisså kuuluttaa.
Ostivatko kyseisen paikan vai vuokralla? Kadehdin!
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta.
Miksi en? Merenrantatila on unelmani. Ja joo, olen asunut niin saaristossa ja myös ympäri maailmaa joten vertailukohtia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hele mitä lässytystä! Nyt rakastaa tuulta, lapset rakastaa koko saarta, matkustajat lautalla rakastaa lasten juttuja! Kaikkihan nauraa näitä selän takana
Laita vähän viel tiukemmalle nutturaa, vaikutat niin ihanalta ihmiseltä.
Sori, että suhun uppoo vaikuttajan lässytys, taidat olla vaikuttunut.
Muhun ja noin 40 000 muuhun, mut joo...
Luuletko, että kaikki tilaajat ovat kaltaisiasi?
Ei ku ne varmaan seuraa siks ku kateellisia niinku sä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Juhalla lapsia edellisestä suhteesta? Hänhän on yli 40.
En usko. Oliko hänellä edes edellisiä suhreita? Vaikuttaa peräkamaripojalta.
Hän on malli...
Mua surettaa heidän lastensa puolesta, että kamera käy koko ajan. Arki käsikirjoitetaan somekelpoiseksi ja sitten näytellään lomailua, joka onkin kaupallinen yhteistyö. Koko elämä ja yksityisyys on uhrattu kaiken kansan riepoteltavaksi. Todella ristiriitainen perhe. Syvälliset pohdinnat ei jotenkin kohtaa kaiken kaupallisuuden kanssa. Lapset pakotettu myymään sielunsa ja intimiteettisuojansa somelle. 🥹
Miksi eläintenhoitaja ilmoitus näkyy vain tilaajille? Ei kaikki ole instagramissa. Onko työn vaatimus olla Anniina Jalkasen seuraaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennalta suunnitellen: ensin paikat kuntoon eläimille, sitten muut. Nyt on menty perse edellä puuhun. Lopeta sinä länkyttäjä jokapäiväinen marmatus ja mussutus.
Nehän nimenomaan laittaa paikat ensin kuntoon. Oletko vajaa
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa heidän lastensa puolesta, että kamera käy koko ajan. Arki käsikirjoitetaan somekelpoiseksi ja sitten näytellään lomailua, joka onkin kaupallinen yhteistyö. Koko elämä ja yksityisyys on uhrattu kaiken kansan riepoteltavaksi. Todella ristiriitainen perhe. Syvälliset pohdinnat ei jotenkin kohtaa kaiken kaupallisuuden kanssa. Lapset pakotettu myymään sielunsa ja intimiteettisuojansa somelle. 🥹
Ja nyt pitää sitten poseerata mamman ailahtelujen mannekiinina samanlaisissa mainostakeissa. Ja suuhun pannaan sanat äitin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennalta suunnitellen: ensin paikat kuntoon eläimille, sitten muut. Nyt on menty perse edellä puuhun. Lopeta sinä länkyttäjä jokapäiväinen marmatus ja
Eihän laita vaan he muutti sinne ja ne elikot on edelleen siellä Mäntyharjulla eikä eläinten tiloille ole tehty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saanut Anniinan kanssa esikoisen 32-33v. Puolet 35v miehistä suomessa on lapsettomia, joten miksi sillä olisi jonkun muun kanssa lapsia?? Pösilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanut Anniinan kanssa esikoisen 32-33v. Puolet 35v miehistä suomessa on lapsettomia, joten miksi sillä olisi jonkun muun kanssa lapsia?? Pösilö
Se on yli 40 ja esikoinen täytti huhtikuussa kahdeksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yli 40 ja esikoinen täytti huhtikuussa kahdeksan.
1983 syntynyt, jos esikoinen on 8v niin 32 vuotiaana saanut.
Meitä on kolme tyttöä isoilla ikäeroilla ja inhosin sitä miten meidät puettiin aina samanlaisiin vaatteisiin.
Jäikö ne kissat ja koirat nyt tonne saareen?
Entä Juha? Johan siinä letku jäätyy talvella.