Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
21/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Anniinako siellä on aloittanut uuden ketjun ja poistattanut vanhat?

Vaikeapa minun on emojiepeleille todistaa, etten ole Anniina, vaan ihminen, joka mielenkiinnolla ( oman työnkin puolesta) seuraa sellaisia ihmisiä, jotka uskaltavat tehdä elämässään erikoisia asioita. Ja ovat valmiita ottamaan vastaan sitä paskaa mitä tällaiset ratkaisut usein someöykkäreissä herättävät.

Vierailija
22/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vahingossa Anneli Saaristo muuttaa saaristoon. Sitten tarkensin näkökenttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistuiko aiempi keskustelu?

Milloin neljäs lapsi syntyy? 

Onko vaimo mustasukkainen miehestään?

Tykkäisitkö itse jos elämästäsi juoruttais vauvapalstalla? Haukuttais ym. Kunnianloukkaussyyte täyttyy helposti.

Jos itse on ig:ssä kaiken jakava some influeensseri niin pitää kyllä tottua siihen että juorutaan. Valitettavasti vaan moni näistä on sellaisia että haluaisivat että heistä puhutaan vain hattaranvaaleanpunaista ja pahoitetaan mieli kun huomataan ettei pystytäkään kontrolloimaan sitä mitä heistä puhutaan. Ja kyllähän heistä puhutaan myös Mäntyharjulla, mutta ne ei ehkä kantaudu heidän korviin kun elävät omassa kuplassaan.

Vierailija
24/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka hän on.

Vierailija
25/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeapa minun on emojiepeleille todistaa, etten ole Anniina, vaan ihminen, joka mielenkiinnolla ( oman työnkin puolesta) seuraa sellaisia ihmisiä, jotka uskaltavat tehdä elämässään erikoisia asioita. Ja ovat valmiita ottamaan vastaan sitä paskaa mitä tällaiset ratkaisut usein someöykkäreissä herättävät.

Eli toimittaja joka saa juttunsa vauvapalstalta?

Vierailija
26/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla öyhöttäminen ei ole työ.

Hän on ihan itse tuonut kaiken julkisuuteen, myös lapsensa.

Vierailija
27/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten pahoinvoivat suomalaiset saavat purkaa pahaa oloaan heistä paskaa jauhamalla ?

Vierailija
28/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten pahoinvoivat suomalaiset saavat purkaa pahaa oloaan heistä paskaa jauhamalla ?

Sinähän täällä paskaa suollat.

Vierailija
29/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän täällä paskaa suollat.

Kun haluaisin, että ihmiset puhuvat nätisti. Kyllä silloin, kun oletettiin koulusurmarin olleen kiusattu, puhuttiin paljon kiusaamista vastaan, mutta sekin unohtui parissa viikossa ja samalla tavalla kiusaamisen mallia alettiin taas palstoilla näyttää.

&nbs

Vierailija
30/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkö itse jos elämästäsi juoruttais vauvapalstalla? Haukuttais ym. Kunnianloukkaussyyte täyttyy helposti.

Ei täyty kun on ihan itse elämänsä julkisuuteen tuonut.

No kyllähän täyttyy jos niitä haukutaan julkisesti netissä. Typeräkö olet?

Heidän tekojaan on arvosreltu ja ihan syystä. Tuo on ihan törkeää lapsia kohtaan ja se pitää sanoa ääneen.

Törkeää lapsia kohtaan?Mitä ihmettä sä selität?

Mikä voisi olla parempa,että lapset saa kasvaa saaristossa,tilalla jossa eläimiä,luonto ym.Ei taatustu mikään!

Ikionnellinen olisin jos mun lapset olisi saanut kasvaa tuolla,eikä Helsingin betonibunkkerissa!

Vierailija
31/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän tekojaan on arvosreltu ja ihan syystä. Tuo on ihan törkeää lapsia kohtaan ja se pitää sanoa ääneen.

Mikä voisi olla parempa,että lapset saa kasvaa saaristossa

He asuu jo maalla.

se että lapset raahataan eristykseen ulkosaarustoon ei ole tervettä ja vastuuntuntoista käytösyä.

Vierailija
32/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin he videoillaan kertovat enemmän asioista. Mutta tuosta heidän videostaan sai melko kepeän vaikutelman, miten lähdetään muuttamaan tuollainen katras. Tuo vesi jäi mietyttämään, mitä tarkoittaa käytännössä, ettei sinne talolle  tule vettä? Juomavesi on tällä hetkellä tuotava mantereelta, vai talossa ei ole juoksevaa vettä vaan kantovesi? Nuo asiat kun voi käsittää monella tavalla ja näin äkkiseltään ajatus olisi, että asiat on mietittävä moneen kertaan ja suunniteltava. Ja opittavaa on todella paljon, varsinkin kun kyse on lapsiperheestä ja laumasta eläimiä. Heillä oli aluksi Mäntyharjullakin kantovesi, mutta käsittääkseni eläimiäkin oli silloin vähemmän. Ja perheessä lapsia vähemmän. Ehkä palaavat syvällisemmin tuohon aiheeseen, kun tuo video tuntui vähän sellaiselta, että asioille hihitellään. Tuollainen elämänmuutos on sinällään todella mielenkiintoinen, mutta itseäni ainakin katsojana vähän häiritsee tuo jatkuva huumoriksi vääntäminen. Sekä ylistyssanojen hokeminen sen sijaan, että esitellään mitä on ja millaista minkä kuntoisena. Jokainen pienten lasten kanssa yhtään mitään isompaa tehnyt ymmärtää, että jo pelkästään remontti ja olosuhteet jossa ollaan vielä vene ja automatkan päässä niistä palveluista on iso työmaa. Ehkä tuo on heidän tapansa käsitellä asioita ja heidän katsojat tykkäävät ihastella juhannusruusuja. Itse olisin mielelläni vanhoista taloista ja remontista kiinnostuneena kuunnellut myös niitä käytännön asioita. Jossain vaiheessa tilasin kanavaa, mutta totesin etten ole kohdeyleisöä. Maalla asuneena ja kaikenlaisia eläimiä lapsesta asti hoitaneena, sekä eri sukupolvien kanssa yhdessä asuneena en kokenut samaistumista. Vaikka heidän elämänsä ihan mukavalta vaikuttaa. Ja totesin taas, silloin tällöin voi videon katsoa.

Vierailija
33/9211 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin he videoillaan kertovat enemmän asioista. Mutta tuosta heidän videostaan sai melko kepeän vaikutelman, miten lähdetään muuttamaan tuollainen katras. Tuo vesi jäi mietyttämään, mitä tarkoittaa käytännössä, ettei sinne talolle  tule vettä? Juomavesi on tällä hetkellä tuotava mantereelta, vai talossa ei ole juoksevaa vettä vaan kantovesi? Nuo asiat kun voi käsittää monella tavalla ja näin äkkiseltään ajatus olisi, että asiat on mietittävä moneen kertaan ja suunniteltava. Ja opittavaa on todella paljon, varsinkin kun kyse on lapsiperheestä ja laumasta eläimiä. Heillä oli aluksi Mäntyharjullakin kantovesi, mutta käsittääkseni eläimiäkin oli silloin vähemmän. Ja perheessä lapsia vähemmän. Ehkä palaavat syvällisemmin tuohon aiheeseen, kun tuo video tuntui vähän sellaiselta, että asioille hihitellään. Tuollainen elämänmuutos on sinällään todella mielenkiintoinen, mutta itseäni ainakin katsojana vähän häiritsee tuo

Kiitos tästä! Tämä oli ehkä illan fiksuin kirjoitus tästä aiheesta ja täyttä asiaa.

Vierailija
34/9211 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt stressatko joka asiasta, heillä on voimavaroja ja tukiverkkoa ja mikä pakko tuonnekaan on ikiajoiksi jäädä jos kamalata on. Jääköön sitten kesämökiksi jos ei ympäri vuoden jaksa olla. Enkä usko että heidän perheestään mitään juoruamista on paitsi jos alkaa valheita levittämään. Ihan normaaleja ihmisiä, tai vähän fiksumpia ovat. Rohkeitakin. Toisin kuin haukkujat täällä.

Vierailija
35/9211 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imogen Detroux taas muutta kaupunkiin.

Vierailija
36/9211 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas hävisi ketju. Harmittaa, kun olisi oikeasti mielenkiintoista keskustella aiheesta. Epätavallisen rohkea ratkaisu kuitenkin tuollainen eläintarhan muutto. 

Ja itseäni kyllä jännittäisi muuttaa noin pieneen eristäytyneeseen ruotsinkieliseen yhteisöön. Mukavaa olisi kuulla mahdollisia kokemuksia ja ajatuksia muilta 

Mutta niin se kai on, että sallittua on vain tehdä ketjuja, joissa vaihdetaan laulunsanoihin yksi kirjain..

Vierailija
37/9211 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vahingossa eteen tämä keskustelu ja kyllä ihmettelen miten ihmiset kehtaa. Arvostellaan ja haukutaan henkilöä jota ei edes tunneta?

Saako porukat hyvän mielen kun ovat haukkuneet tarpeeksi somessa? Anniina muuttaa saareen ja jo se saa monet arvostelemaan hänen elämäntyyliään. Hankkikaa nyt nopeasti ihan oma elämä jota voitte elää ja arvostella(jos pystyy toisia arvostelemaan niin kai myös itseään)

en tiedä tästä Anniinasta yhtään mitäänsyy ilmeisesti etten ole missään somessa enkä tosiaankaan edes halua olla no syitä ilmenee jo tässä keskustelussa ihan tarpeeksi.

vielä kerran haukkujillehankkikaa se oma elämä. Hyvää kesää kaikille ;-)

Vierailija
38/9211 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä voisi olla parempa,että lapset saa kasvaa saaristossa

Kasvaa saaristossa koko maailman seurattavina somessa :o Ei ole lapsilta kysytty, saako heidät jakaa koko maailman kanssa. Se on törkeää. 

Vierailija
39/9211 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vahingossa eteen tämä keskustelu ja kyllä ihmettelen miten ihmiset kehtaa. Arvostellaan ja haukutaan henkilöä jota ei edes tunneta?

Saako porukat hyvän mielen kun ovat haukkuneet tarpeeksi somessa? Anniina muuttaa saareen ja jo se saa monet arvostelemaan hänen elämäntyyliään. Hankkikaa nyt nopeasti ihan oma elämä jota voitte elää ja arvostella(jos pystyy toisia arvostelemaan niin kai myös itseään)

en tiedä tästä Anniinasta yhtään mitäänsyy ilmeisesti etten ole missään somessa enkä tosiaankaan edes halua olla no syitä ilmenee jo tässä keskustelussa ihan tarpeeksi.

vielä kerran haukkujillehankkikaa se oma elämä. Hyvää kesää kaikille ;-)

Hanki sinä se oma elämä. Ettei täällä tarvitse häiriköidä!

Vierailija
40/9211 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Anniina innostunut uudesta myrskyluodon Maija-elokuvasta ja saanut siitä kuningasidean. Toivottavasti ovat miettineet kaikki loppuun saakka ja pohtineet miten pärjäävät tuolla siihen saakka kun lapset muuttavat omilleen. Voi olla mielenkiintoinen teini-ikä eristyksissä saarella, ja jännä lähteä saarelta joskus toisen asteen kouluun ja asumaan omilleen, etsimään ekaa työpaikkaa. 

Ketju on lukittu.