Voiko noin 70-vuotias riitaantua vielä ystävänsä kanssa?
Kommentit (5)
En mie ainakaan viitti enää riitautua kenenkään kanssa, suljen nuijat vaan yksinkertaisesti elämänpiirini ulkopuolelle. Olenhan jo kuitennii melkein 80.
Minä olen riitautunut tai sanokaamme, ottanut välimatkaa oikein mukavaan naiskaveriin, joka on 15 v. itseäni nuorempi. Käyttää aivan liikaa alkoholia, mielestäni on alkoholisti kun joka ainoa päivä pitää olla enemmän tai vähemmän kännissä. En ole niuhottaja alkoholin suhteen - itsekin juon punaviiniä lasillisen, kylläkin harvoin en edes kerran kuukaudessa. Yli 70v. N,
Voi. Isäni (72v) ja hänen paras ystävänsä lapsuudesta asti (68v) riitaantuivat viime vuonna jostakin niin pahasti että välit poikki yhä, yksityiskohtia en tiedä että mistä riitä alkoi ja mitä se koski mutta ilmeisesti kumpikaan ei jääräpäisenä halua tehdä aloitetta pyytääkseen anteeksi ja yrittääkseen korjata tilanetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen riitautunut tai sanokaamme, ottanut välimatkaa oikein mukavaan naiskaveriin, joka on 15 v. itseäni nuorempi. Käyttää aivan liikaa alkoholia, mielestäni on alkoholisti kun joka ainoa päivä pitää olla enemmän tai vähemmän kännissä. En ole niuhottaja alkoholin suhteen - itsekin juon punaviiniä lasillisen, kylläkin harvoin en edes kerran kuukaudessa. Yli 70v. N,
Mulla on samanlainen tilanne. Itse olen 69v. Naiskaverini on 65v ja hän myös juo ihan liikaa. Ei kuitenkaan mikään sosiaalitapaus.
Todella ikävää, kun häntä ei saa houkuteltua koskaan kahvilaan tai ravintolaan syömään. Voisi siellä ravintolassa sivistyneesti juoda lasilliset. Hän lähtee ainostaan terasseille olutta litkimään.
Nyt olen laittamassa välit poikki, koska emme muuten kohtaisi kuin vain jomman kumman kotona. Pelkälle kahville hän ei tule meille.
Kai vissiin. Tunnen useammankin yli 70-vuotiaan jotka ovat riitautuneet kanssa vaikka ei olla edes ystäviä.
Olen itse alle 60.