Naiset, kun teille ei parisuhteet kelpaa niin miksi avoimet ja monisuhteet on haluttuja?
Eikös näissä teillä oo niitä seksiä vonkaavia riippakivimiehiä moninkertasesti?
Kommentit (42)
AP kirjoitti:
Lue: ap ei saa keltään, ja valittaa taas netissä. Vastailee itselleen naisia haukkuen.
Lue: edellinen oli oikea ap joka tehnyt aloituksen mollatakseen miehiä
Vierailija kirjoitti:
Avosuhteet ovat lähinnä miesten haluamia, ei ne tavallisia naisia kiinnosta kun yhdessäkin miehessä on kestämistä. Jos on avosuhteessa ole nainen, tai sellainen, joka suostuu tapaamaan avosuhteessa olevaa miestä, löytyyy eri mies joka illalle.
Muuten hyvä mutta harvassa on miehet jotka avosuhteeseen itse haluaa. Taitaa olla kaikki niitä jotka suostuvat vain jotteivat menettäisi naista kokonaan.
Joka kerta kun on juttua avoilusta niin se on nainen joka sitä ehdottaa ja tällä aina jo mies tai useampi valmiina.
Miten niin haluttuja? Pikemminkin pientä marginaalia joista joku iltaläpyskä sitten rummuttaa.
En tiedä. Kysy niiltä naisilta jotka niitä monisuhteita harrastaa tai pelimiehiltä.
En nyt vaan suostu siihen, että kaikki naiset niputetaan samaan muottiin. Me olemme kaikki erilaisia, aivan kuten miehetkin. Tutustu meihin yksilöinä, silloin elämä on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoraussuhteet on parempia, kuin parisuhteet.
Eikö se oo työsuhde? Maksat niin toinen tekee työt
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kysy niiltä naisilta jotka niitä monisuhteita harrastaa tai pelimiehiltä.
Niihä tässä kysyttiinki. Miksi tulit vastaa jos et oo tollanen?
Vierailija kirjoitti:
1) Itsekkyys
2) Kullinkipeys
Molemmat löytyy naisista, miehistä vain osalla tuo 2 kohta täyttyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitkän liiton jälkeen tällä hetkellä simppeliä satunnaista tapailua omilla ehdoillani ja aikataulullani, enkä mitään passausleiriä yhdelle miehelle, joten valitsen miehiä, joilla on avo/monisuhdekuvioita jo käynnissä. Ärsyttää pettämismentaliteetti, joka monilla keski-ikäisillä miehillä on.
Eikö avo/monisuhde ole pettämistä joka siloiteltu muka yhdessä sovittuna.
Pettäminen = valehtelu omista toiveistaan, aikeistaan, sitoutumisen tasostaan, tekemisistensä peittely ja kaksinaamaisuus, sillä ei salli toiselle samanlaista käytöstä kuin itselleen. Avosuhde, joka on "sovittu", vaikka toinen ei haluaisi, on puolestaan henkistä väkivaltaa.
Eikö toisen pakottaminen yksikumppanisuuteen sitten ole henkistä vkivaltaa ja pyrkimystä omistaa toisen seksuaalisuus?
En minä ainakaan sellaista halua enkä tunne ketään joka haluais
Olen sinkku. Sinkkuna ei yhtään tarvi miettiä, onko suhteessa vai ei. Ei ole suhdehuolia. Kannattaa viettää aikaa muiden elämäntapasinkkujen kanssa, niin ei tulekaan. Tietty silloinkin ihmissuhteet voi mennä mutkalle, mutta ei ole velvollisuuksia vääntää mistään.
Taitaa olla ne sinihiuksiset tanakat naiset jotka tuota haluavat, ainakin jos lehtijuttuja katsoo.
Miehiä oikeasti hirvittää somessa jylläävä 4b liike. Koitatte uskotella itsellenne että kyllä teillekin riittää polysta kiinnostuneita naisia tai muuten vaan tarpeeksi epätoivoisia. Tilastollisesti nainen voi parhaiten lapsettomana sinkkuna. Mies taasen perheellisenä.
Itse olen nainen ja sinkku, ja haluan olla.
En halua minkäänlaista suhdetta, en mitään siihen viittaavaakaan missä edellytetään ja odotetaan toiselta jotain sitoumusta. Se johtaa aina siihen että mies alkaa kyttäillä ja yrittää rajoittaa ja määräillä elämääni, ja siihen en suostu.
Mikään eikä minkäänlainen suhde ei ole sen arvoinen että vapaudestani luopuisin. En halua mitään avointa suhdetta enkä monisuhdetta ja mitä tässä nyt lueteltiinkin. En halua minkäänlaista suhdetta. Seksiä on kautta maailma aikojen saanut sitä halutessaan ihan ilman suhteitakin, ja itse en koe sitä niin tärkeäksi että se veisi elämänlaadustani mitään vaikka ilmankin olisin. Lisäksi kroppani on minun. Vain minun.
Olen kyllä nuorempana seurustelua kokeillut mutta huomannut että ei ole minua varten.
Voisiko vaikka aloittaja kertoa mikä siinä niin kaivelee että nainen ei halua sitoutua? Etsi sinä nainen joka haluaa, ja anna meidän jotka emme halua elää omalla tavallamme. En minä eikä kukaan muukaan tule vakieuttamaan sinun elämääsi, ole ihan rauhassa.
Koska minulle on oma vapaus ja riippumattomuus eräitä elämän perus arvoja pidän niistä kiinni enkä suostu niitä muuttamaan vain koska se ei jollekin toiselle sovi ja jos se ärsyttää. En ole vastuussa miellyttämään kaikkia. Koetko ap tämän jotenkin uhaksi? Olisi mielenkiintoista keskustella tästä asiallisesti!
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessahan naiset ovat niin heikkotasoisia kunnollista parisuhdetta ajatellen, että käytännössä MIEHET EIVÄT HUOLI heitä muuhun kuin kevyisiin suhteisiin. Tätähän naiset itse 60-luvulta lähtien ovat halunneet ja nyt saavat sitä, eli vain harva mies viitsii ostaa koko lehmää, kun maitoa saa irtona.
Nykyisin myös osa naisista ei halua ostaa koko sikaa, koska haluavat vain vähän makkaraa.
Miten niin ei kelpaa parisuhde? Nuo avoimet suhteet yms. ei kelpaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitkän liiton jälkeen tällä hetkellä simppeliä satunnaista tapailua omilla ehdoillani ja aikataulullani, enkä mitään passausleiriä yhdelle miehelle, joten valitsen miehiä, joilla on avo/monisuhdekuvioita jo käynnissä. Ärsyttää pettämismentaliteetti, joka monilla keski-ikäisillä miehillä on.
Eikö avo/monisuhde ole pettämistä joka siloiteltu muka yhdessä sovittuna.
Pettäminen = valehtelu omista toiveistaan, aikeistaan, sitoutumisen tasostaan, tekemisistensä peittely ja kaksinaamaisuus, sillä ei salli toiselle samanlaista käytöstä kuin itselleen. Avosuhde, joka on "sovittu", vaikka toinen ei haluaisi, on puolestaan henkistä väkivaltaa.
Eikö toisen pakottaminen yksikumppanisuuteen sitten ole henkistä vkivaltaa ja
Ei kukaan pakota yksavioisuuteen. Jos joku ehottaa avointa-/monisuhdetta saa iha yksikseen niitä hakia.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessahan naiset ovat niin heikkotasoisia kunnollista parisuhdetta ajatellen, että käytännössä MIEHET EIVÄT HUOLI heitä muuhun kuin kevyisiin suhteisiin. Tätähän naiset itse 60-luvulta lähtien ovat halunneet ja nyt saavat sitä, eli vain harva mies viitsii ostaa koko lehmää, kun maitoa saa irtona.
Erikoinen väite. Vai kalasteletko eri vesillä kuin laatulippoajat?
Avosuhteet ovat lähinnä miesten haluamia, ei ne tavallisia naisia kiinnosta kun yhdessäkin miehessä on kestämistä. Jos on avosuhteessa ole nainen, tai sellainen, joka suostuu tapaamaan avosuhteessa olevaa miestä, löytyyy eri mies joka illalle.