Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outi Virtanen söi kourakaupalla kipulääkkeitä 11 vuotta

Vierailija
23.06.2024 |

https://yle.fi/a/74-20094129

Kiinnostava paranemistarina Ylellä, mutta valitettavasti hoitokeinojen tarkempi kuvaus puuttui. Onko täällä muita, jotka ovat parantuneet täysin kroonisesta neuropaattisesta kivusta ja millä keinoilla se tapahtui? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parantunut, vihaan näitä hermokipulääkkeitä jotka tekee tyhmäksi kuin aasi

Vierailija
2/4 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole parantunut, vihaan näitä hermokipulääkkeitä jotka tekee tyhmäksi kuin aasi

Olen pahoillani :( Itse en voinut niitä käyttää ollenkaan, kun muisti meni pienimmästäkin annoksesta ja olin todella onnettomuusaltis yms. Mikään lääke ei ole auttanut tähän kipuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani :( Itse en voinut niitä käyttää ollenkaan, kun muisti meni pienimmästäkin annoksesta ja olin todella onnettomuusaltis yms. Mikään lääke ei ole auttanut tähän kipuun

Mihin sinua sattuu? Minulla on leikkauksesta iheutunut hermovaurio

Vierailija
4/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinua sattuu? Minulla on leikkauksesta iheutunut hermovaurio

Minulla on käynyt samalla lailla. Kipua on rintakehällä. Missä sinulla on kipua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän