Outi Virtanen söi kourakaupalla kipulääkkeitä 11 vuotta
Kiinnostava paranemistarina Ylellä, mutta valitettavasti hoitokeinojen tarkempi kuvaus puuttui. Onko täällä muita, jotka ovat parantuneet täysin kroonisesta neuropaattisesta kivusta ja millä keinoilla se tapahtui?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
En ole parantunut, vihaan näitä hermokipulääkkeitä jotka tekee tyhmäksi kuin aasi
Olen pahoillani :( Itse en voinut niitä käyttää ollenkaan, kun muisti meni pienimmästäkin annoksesta ja olin todella onnettomuusaltis yms. Mikään lääke ei ole auttanut tähän kipuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole parantunut, vihaan näitä hermokipulääkkeitä jotka tekee tyhmäksi kuin aasi
Olen pahoillani :( Itse en voinut niitä käyttää ollenkaan, kun muisti meni pienimmästäkin annoksesta ja olin todella onnettomuusaltis yms. Mikään lääke ei ole auttanut tähän kipuun
Mihin sinua sattuu? Minulla on leikkauksesta iheutunut hermovaurio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinua sattuu? Minulla on leikkauksesta iheutunut hermovaurio
Minulla on käynyt samalla lailla. Kipua on rintakehällä. Missä sinulla on kipua?