Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mökillä saaressa ja naapurissa riehuu yksi hullu!!!

Vierailija
23.06.2024 |

Ihan kummallinen ja oikeasti vähän pelottavakin juhannus takana enkä tiedä pitäisikö minun lähteä huomenna pois täältä. En tiedä mitä se hullu vielä keksii.

Olen sukumme mökillä saaressa, jossa on toinenkin talo. Ajattelin olla täällä koko kesän, pohtimassa kariutunutta avioliittoa ja tulevaisuuttani. Olen asunut ulkomaila eikä minulla ole Suomessa oikein muuta paikkaa, kuin tämä talo saaressa missä vietin kaikki lapsuuden kesät.

Sen toisen talon omistajaperhe ovat vuosien varrella tulleet meidän perhetutuiksi ja erityisesti heidän tytär on minun parhaita ystäviäni. Olen mm hänen lapsen kummitäti ja hän oli kaaso mun häissä.

Tällä ystävälläni on myös veli, jonka kanssa seurustelin joskus nuoruudessa ja mentiin me kihloihinkin jonkinlaisen päähänpiston seurauksena. Kun lähdin ulkomaille opiskelemaan koulun jälkeen ja poika armeijaan, loppui suhde siihen ihan luonnollisesti. Molemmat olemme avioituneet tahoillamme enkä ainakaan minä ole paljon muistellut suhdettamme, ja tuskinpa hänkään.

No nyt noin 12 vuoden jälkeen hänen vaimonsa on saanut päähänsä, että olen tullut vokottelemaan hänen miehensä takaisin itselleni. Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.

Tämä hullu nainen on riehunut täällä saaressa koko juhannuksen. Hän kielsi minua tulemaan heidän talolleen syömään juhannusaattona. Kun ystäväni ja tämän vanhemmat sanoivat että totta kai tulen niin tämä hullu nainen lukittautui saunaan eikä suostunut tulla pois. Me muut juhlimme juhannusta ja saunoimme sitten minun saunassa, kun se hullu ei päästänyt heitä saunaan.

Kun se nainen riehui koko juhannusyön minun ystävätär lapsineen ja hänen äiti tulivat turvaan mun luokse nukkumaan. He kertoivat että se heidän miniä on ihan mustasukkainen sekoboltsi ollut aina.

He toivoivat että poika ottaisi vaimonsa ja lähtisi pois, mutta poika ei halua koska juhannus saaressa on tärkeä hänelle. Ja vaimo ei suostu jättää miestään saareen, koska pelkää että minä viettelen sen. Mikä on ihan järjetön hullu ajatus!

Tää nainen on mm käynyt pyllistelemässä meidän tontilla ja pissannut kyykkypissat meidän pihalle. Hän myös istuu parvekkeella kaiket päivät ja tuijottaa meidän talolle.

Tunnen oloni tosi turvattomaksi hänen puheittensa vuoksi ja olenkin pyytänyt, että ystävättäreni lapsineen ja hänen äiti ovat täällä yötä mun kanssa.

Nytkin kuulen että se hullu huutaa heidän parvekkeeltaan mulle varmaan jotain solvauksia.

Mitä minun pitäisi teidän mielestä tehdä? En halua lähteä saaresta mutta se hullu on täällä kuulemma monta viikkoa. Olen henkisesti loppu muutenkin enkä todellakaan kaipaa tällaista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko provo?

En tietenkään menisi sinne kylään, kun tyyppi on mustasukkainen. 

Tapaa ystävääsi sinun mökissäsi. Älä ole kontaktissa muihin. 

Näin yksinkertaista. 

Tosin en usko juttua. 

Vierailija
2/23 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää hullu siis tulee minun pihaan näyttää alastonta takapuolta ja pissaa minun pihalle. Istuu tuolissa parvekkeella ja huutaa solvauksia mulle. En todellakaan ole menossa lähellekään häntä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta todelliselta, tulee mieleen yksi elokuva näistä juonen käänteistä.

Vierailija
4/23 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Et sitten ole kameralla noita kseskeluja ja pyllistyksiä kuvannut? Itse olisin jo paljon aiemmin ollut yhteydessä POLIISIIN. Mökkisi (tai se suvun mökki) on kotirauhan suojaamaa aluetta. Vainoaminen on rikos. Kunnianloukkaus samoin. Rikosilmoitus tilille.. Ja 112 soitto, jos tulee tontille riehumaan.

Vierailija
5/23 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o. Et sitten ole kameralla noita kseskeluja ja pyllistyksiä kuvannut? Itse olisin jo paljon aiemmin ollut yhteydessä POLIISIIN. Mökkisi (tai se suvun mökki) on kotirauhan suojaamaa aluetta. Vainoaminen on rikos. Kunnianloukkaus samoin. Rikosilmoitus tilille.. Ja 112 soitto, jos tulee tontille riehumaan.

No ei edes tullut mieleeni kun tämä perhe on meidän läheisiä ystäviä. En haluis heille enempää harmia.

Vierailija
6/23 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kaikki ongelmat saavat ihmisen avaamaan vauvan.

ÄLÄ YRITÄ, OLET TYPERÄ TROOOOOILLLLLLIIIII💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
7/23 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä hulluja riittää joka lähtöön. Ikävä vain, että ei tiedä ovatko vaarallisia vai eivät. Vai onko tuo vain pelottelua... mutta  se saunaan lukittautuminenkin.

Sinuna etsisin jonkin toisen paikan. Tuskin poliisi ihan heti saareen lähtee.

Vierailija
8/23 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei kyllä muu auta kuin käydä juttelemassa että sinulla on oikeus olla saarella miellytti se häntä tai ei. Ja jos tuntuu että ette mahdu samalle saarelle niin hän voi lähteä koska sinä et ole lähdössä.

Vierailija
9/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ei kyllä muu auta kuin käydä juttelemassa että sinulla on oikeus olla saarella miellytti se häntä tai ei. Ja jos tuntuu että ette mahdu samalle saarelle niin hän voi lähteä koska sinä et ole lähdössä.

No on kyllä kerrottu ettei tuo käytös ole sopivaa. Ja siellä naapuritalossa ei ole muita kuin tää hullu ja hänen mies. Minun ystävätär lapsineen ja äiti ovat meillä kun pelkäävät sitä hullua. Sitten siellä naapurissa on vielä heidän eno perheineen, mutta he asuvat vierastalossa omissa oloissaan.

Aateltiin tänään syödä brunssia rantalaiturilla niin se hullu ui siihen laiturin päähän huutelemaan et hän on hylje ja saa olla siinä. Polskutteli siinä aikansa ja kyllästyi kun me ei annettu hänelle huomiota niin lähti pois. Siis sivan sekopaää nainen! Ja ei hänen muehensäkään kyllä ole yhtään tilanteen tasalla, on kuulemma linnoittautunut sisälle eikä halua tulla ulos. En kyllä ymmärrä mikä heitä vaivaa.

Vierailija
10/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todnäk provo mutta sanon vaan että hullumpaakin on nähty. kaikki vaan videolle ja someen otsikolla "Mun juhannus"

Vierailija
11/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulikolla karkeaa merisuolaa perseeseen, kun tulee pyllistelemään.

Vierailija
12/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tää hullu siis tulee minun pihaan näyttää alastonta takapuolta ja pissaa minun pihalle. Istuu tuolissa parvekkeella ja huutaa solvauksia mulle. En todellakaan ole menossa lähellekään häntä.

ap

Menithän sä jo, kun sinne änkesit juhannuksena 🙄

Vierailija
13/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä.

Vierailija
14/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sinne saunaan olisi lukittautunut. Sen mieshän olisi voinut mennä silloin saunomaan ap:n saunalle.

Vierailija
15/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tarina pitäisi oikeasti paikkansa, niin poliiseille soitto ja puhelimella kuvaa, kun se on sinun pihalla huutamassa, virtsaamassa tai sinun laiturin vierellä. Ei tuollaisista hulluista pääse eroon yhtään muulla kuin virkavallalla. Miten se hullun mies ei hoida sitä naistaan mantereelle? Omat sukulaiset ja äiti pelkää, eikä äiti uskalla olla omalla mökillään ja mies antoi vaimonsa pilata koko saaren juhannuksen? Erittäin epäuskottavaa.

Vierailija
16/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Ei muka muuta paikkaa Suomessa kuin mökki saaressa. Jossa voit olla koko kesän eikä mökin omistajat edes juhannukseksi sinne halunneet muka, vaikka juhannus vietetään yleensä mökillä. Tyhjillään seisoo koko kesän.

Vierailija
18/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo joo. Surkea kirjoitusharjoitelma. Täällä oli vähän ennen juhannusta yhtä surkea joka oli kirjoitettu tuon mustasukkaisen vaimon näkökulmasta ("mieheni ex-kihlattu tulee samaan saareen viereiseen huvilaan viettämään juhannusta"). Yksityiskohdat käyvät niin yksi yhteen että täysin varmasti on kyse samasta asetelmasta. Joka siis on täysin keksitty ja joku oman elämänsä hemingway testailee mikä näkökulma uppoaa parhaiten. 

Vierailija
19/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ap ainakaan kirjailijaksi ala 🙄

Vierailija
20/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen hylje" :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi