Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö sukulaisvierailulle, jossa kukaan ei kysy sinulta mitään?

Vierailija
23.06.2024 |

Ja kun kiittää ruoasta, siihen ei reagoida mitenkään. Voisi sanoa "ole hyvä". Olisin siis ihan seinäruusu, jonka kuulumiset ei kiinnosta. Aattelin jättää väliin nämä kekkerit, näin se tulisi menemään. Ahdistaa pelkkä ajatus. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseletkö sä muilta?

Vierailija
2/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sinne kuin näihin joissa tarkkaillaan mitä syö, pakotetaan saunaan jossa kyylätään tarkkaan karvat ja pömppis jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on tunnevammaisia sukulaisia.

Vierailija
4/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tällaisissa sukujuhlissa, miehen veljentyttären lakkiaisissa. Kukaan ei puhunut minulle koko päivänä mitään.

Vierailija
5/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tällaisissa sukujuhlissa, miehen veljentyttären lakkiaisissa. Kukaan ei puhunut minulle koko päivänä mitään.

Puhuitko sinä heille? Kukaan ei vastannut mitään, jos esitit kysymyksen? 

Vierailija
6/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tuollaisiin kun sellaisiin joissa udellaan liikaa. 

Vierailija
7/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi olla aina se, joka kysyy. Kohteliaisuuksista nämä ihmiset ei tiedä. Ap. 

Vierailija
8/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin sinne kuin näihin joissa tarkkaillaan mitä syö, pakotetaan saunaan jossa kyylätään tarkkaan karvat ja pömppis jne.

Minä en menisi kumpaankaan. Huonot juhlat ei muutu hyviksi ajattelemalla että ne voisivat olla vielä huonommat. 

Vierailija
9/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viitsi olla aina se, joka kysyy. Kohteliaisuuksista nämä ihmiset ei tiedä. Ap. 

Onko teillä keskustelut jotain kysymys vastaus ketjuja? Itse et osallistu tai avaa suutasi, jos sinulta ei suoraan kysytä sinun henkilökohtaisista asioistasi? Ja olet ihan aikuinen? 

Vierailija
10/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kehitysvamma on aikuisella ihmisellå, joka antaa pakottaa itsensä yhteissaunaan.

Vierailija
11/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää kun minulta kysellään henkilökohtaisia asioita. Millaisia kysymyksiä odotat sukulaisilta?

Voisitihan itse kertoa kuulumisistasi jos haluat keskustella. Niin minä teen ja vastavuoroisesti minulle kerrotaan. 

Vierailija
12/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmiset ei tiedä mitä sinulta on sopivaa kysyä. Joskus tavallisiin kysymyksiinkin voi tulla nenäkkäitä vastauksia. Ja olen usein ollut sukulaisjuhlissa, vaikka kukaan ei kysy mitään, puhetta on riittänyt.

Vierailija
13/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Tykkäisin, kun ei liikoja udella, söisin tarjottavat ja heittäisin väliin, että on se ilmoja pidellyt. 

Vierailija
14/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Vierailija
15/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle 30v ikäinen, muut tietävät, että sinulta ei saa kysyä mitään eikä sinulle saa sanoa mitään, loukkaannut kaikesta ja avaudut sitten Jodelissa, miten maalaistäti Turusta kyseli kesäloman ajankohtaa, miten utelias voi vanhus ollakaan ja miten se kehtasi!

Vierailija
16/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään olla kuuntelijana sukulaisvierailuilla. Vaikka en kysy mitään niin minulle kyllä avaudutaan. Ihan mielenkiinnolla kuuntelen. Joskus joku kyllä kysyy, että mitä sinulle kuuluu, vastaan vaan, että eipä tässä ihmeitä. Ja onhan se ihanaa nauttia tarjoiluista ja pällistellä sukulaisia.

Vierailija
17/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole mitään. Mä menisin. Sit jos henkilökemiat toimii niin kyllä syntyy jotain kommunikaatiota. Mikä juttu tämä on? Viedäänkö sut jotenkin näytille ekan kerran vai mitä? Tietävätkö jo kuka olet ja mikä on roolisi sen miehen maailmassa jonka sukulaisista oletettavasti kyse? Ehkä taustalla on joku niin kamala stoori - jonka tietävät - että eivät alkajaisiksi jos ollenkaan ala pumppaamaan sulta yhtään mitään. Jospa se porukka on enemmän jopa nolona puolestasi. 

Vierailija
18/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi missään tapauksessa muutenkaan.

Vierailija
19/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä viiraa 

Vierailija
20/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka keskustelit kaikkien kanssa?