Joko tänään on paljon punalaputettuja ruokia myynnissä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Oli jo eilen.
Jep. Olin eka :) Ei jäänyt muille mitään. Mitäs olitte ryyppäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Oli jo eilen.
Meidän lähi-Salessa oli tosi paljon toissapäivänä! Grillilihoja, salaatteja, patonkeja, leikkeleitä, jogurtteja... Eilen oli vähemmän, saa nähdä miten tänään, sunnuntaina on yleensä huonosti.
Ne menee punalapulle päiväyksen vuoksi. Ei ne säästele niitä erityisesti tälle päivälle. Tosin jos jokin kauppa oli eilen kiinni niin siellä voi olla tänään normaalia enemmän punalappua.
Ei se sitä katso onko juhannus. Ihan miten ne vanhenee. Itse kävin aattoiltana ja suht tyhjiä oli moni hylly. Niitä valmissalaatteja ois saanut kymmenittäin -60, mutta ovat niin kalliita sisältöön nähden etten osta. Vähän makaronia, pari tomaattia ja jotain jäävuorisalaattia...
Sain kuitenkin jauhelihaa ja possupihvit. Niin ja siipiä.
Prismassa oli jo eilen. Paljon tummempihipiäisiä perheitä ostoksilla, vähemmän kantiksia.
Kaikki varmaan jo menneet.
Vierailija kirjoitti:
On niitä jokapäivä, ei ne päiväykset juhannukseen lopu
Mutta ostajia on pyhinä vähemmän, siksi tuotteita riittää useammalle.
Ap tässä. Kävin eilen K-marketissa ja koko kaupassa ei ollut mitään punalappusta tuotetta. Jemmataanko ne ruokajakeluun? Sitenhän kauppa ei ei hyödy niistä? Kävin lisäksi Prismassa. Sieltä löytyikin jotain ostettavaa päiväys 23.6. Mutta jos pv määrä oli 24.6.niin eivät olleet vielä alennuksessa...Mun mielestä ois jo pitänyt olla.
Oli jo eilen.