Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät sarjat menee nykyään maksullisille kanaville. Työttömällä ei ole varaa

Vierailija
22.06.2024 |

maksaa mistään palveluista ja tt-tuessa ei huomioida tuotakaan asiaa. Miksi ihmiseltä viedään kaikki ilo elämästä jos ei ole töitä? 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap ajattelit, että tämmöiset ylimääräiset huvitukset kustannetaan? Pitääkö minun pienestä palkasta periä vielä enemmän veroja, että saadaan maksettua sulle enemmän tukia?

Ei mullakaan työssä käyvänä ole varaa kaikkeen kivaan mitä tekisi mieli. Joudun miettimään miten käytän pienen palkkani, jotta se riittää kaikkeen tarpeelliseen. 

En voi käsittää miten jotkut kehtaa valittaa ja vaatia tekemättä itse mitään oman elantonsa eteen. Jos haluaa kaikkea kivaa ja ylimääräistä, niin sitten menee töihin, josta saa paljon palkkaa. 

Vierailija
22/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömällä ei ole ihmisoikeusia :(

Maksulliset kanavat eivät ole mikään ihmisoikeus. Jos niihin ei ole varaa, niin ei niitä verovaroistakaan pidä kustantaa.

Mutta ulkkareille kustannetaan? Kaiken muun ekstran lisäksi. 

Jaa tässähän olikin kyse siitä että joku muu saattaa saada ja itse ei saakkaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas olisi varaa muttei kiinnosta. Areenasta tulee hyvää ohjelmaa, ei maksa paljon. 

Vierailija
24/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi muuten on totta Yle Areenaa silloin tällöin lukuunottamatta. Miten kaikki kadonneet maksukanaville taikka näille suoratoistopalveluille :(

Olen työssäkäyvä enkä periaatteesta halua maksaa niistä. 

Vierailija
25/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiju nr 8 :p

Melko suomalainen, kirjaimellisesti paskaduunista sekundasankariksi. Elämä potkii päähän kuin aku ankkaa.

Vierailija
26/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä työttömällä pitäisikään olla varaa?

Työttömälle kuuluu yhteiskunnan tarjota sellainen paikka asua jossa ei palellu ja sen verran ruokaa että ei sairastu.

Vierailija
27/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan Ruutu+ joka kuukausi vaikka oon työtön. Joko opettelet budjetoimaan niin että varaat maksullisiin kanaviin vaikka sen 15-20e/kk tai lopetat valituksen.

Vierailija
28/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin !

Voinko aloittaa heti maanantaina. Paljonko maksat palkkaa? 

Mitä sellaista erityistä osaamista sinä olet hankkinut elämäsi aikana jota joku muu ei halvemmalla tarjoa?

Tietynlaisesta erityisosaamisesta voisin ohjata sinut yli 10 000€/kk palkoille vaikkapa heti.

Kolme yli 5000€/kk työpaikkaa tiedän myös jotka ovat olleet pidempään auki, paikkoja olisi auki uusille kollegoille. 

Vierailija
29/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin itsellä kyllä olisi rahaa ostaa joku suoratoistopalvelu. En vain ehtisi katsoa juuri mitään, koska käyn töissä😅

Vierailija
30/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kirjojen lukeminen on ilmaista ja niitä saa kirjastosta. 

Vierailija
31/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en työssäkäyvänäkään tilaa mitään suoratoistopalveluita. En halua kuluttaa rahaa tai vapaa-aikaa passiiviseen viihteeseen. Areenasta joskus katson jotain.

Vierailija
32/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kirjojen lukeminen on ilmaista ja niitä saa kirjastosta. 

Kirjastoista voi myös lainata leffoja ja sarjoja.

Vierailija
33/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastokortilla, jos asut sopivalla paikkakunnalla tai pääset hakemaan kirjastokortin jostain niistä: cineast.fi. Leffoja kylläkin, mutta hyvä valikoima. 

Vierailija
34/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömän ei tarvitsekaan katsella mitään kivoja sarjoja tms.

.Eikä ostaa mitään mikä maistuu hyvältä ja tuoreelta.

Eikä olla vastaamatta puheluun, minkä paskalla säkällä soittaa joku virkaintoisen asenteellinen ---- saadakseen  kerrata Sinulle työttömän velvollisuudet ennenkuin saa "etuuksia" ja kiljua puheliumeen "kuuntele, minä puhun nyt!".

Vierailija
35/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tt-tuen perusosa kattaa mm tv:n ja internetin käytön että kyllä se siihen perusosaan on sisällytetty, eli väite ettei huomioida, on puppua.

Vaan mitä sieltä tulee! Kaikki kunnon sarjat ovat maksumuurin takana! Tissejäjaperseitärannalla, kukapaniketä, typerää tosi tv-kuka niit' jaksaa!

Seikkalua ja jännitystä pitää olla!

Vierailija
36/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin !

Voinko aloittaa heti maanantaina. Paljonko maksat palkkaa? 

Jos olet nainen ja 18-40 vuotias. 10e tunti maksan seksityöstä. 

Vierailija
37/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on varaa pitää suoratoistopalvelua ja e-kirjasovellusta, vaikka olen työtön, enkä saa edes sitä koko 500 euroa käteen, koska osa menee ylikalliiseen vuokraan.

Kirjastosta saa e-kirjasovelluksen kirjastokortilla, ei maksa mittään!

Vierailija
38/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain elää lapsuuden ja nuoruuden 70- ja 80-luvuilla, jolloin vielä oli laatusarjoja ja -elokuvia näkyvillä ylellä ja maikkarilla tv-lupamaksun hinnalla. 

Oikeistolaistuminenhan tämän takana tietysti on: kaikki maksulliseksi, jokainen saa koota oman pakettinsa ja katsoo vain sitä, mitä haluaa. Tätähän se on, ja se sopii varmasti suurimmalle osalle ihmisiä.

Se myös vähitellen kaventaa ja köyhdyttää ihmisten elämysmaailmaa ja yleistietoutta  - kaikki katsoo omissa kuplissaan omia juttujaan, mitään yhteisiä kokemuksia ei ole, kaikki ovat yksilöitä, ihmisillä ei ole mitään yhteistä, mutta heillä on yhä enemmän vihamielisyyttä ja kaikennäköistä kuilua välissään. Kun on yhä vähemmän kokemusta toisenlaisista maailmoista ja toisenlaisista ihmisistä, uskoo herkemmin kaikenlaisia väittämiä ja jopa propagandaa.

Mutta kaikki tämä on tietoista, oikeistolaista toimintaa, jossa kansallisvaltiot lopulta hävitetään ja ihmiset alistetaan täydellisesti kv-suuryritysten lypsylehmiksi. Pohjavesistä käydään kohta veristä taistoa ja ennen kuin huomaatkaan, joudut maksamaan myös ilmasta. Kuluttamisesta kuluttaja maksaa, kato. 

Vierailija
39/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pluto tv Ruutu-sovelluksessa on ilmainen ja siellä paljon kanavia joilla pyörii sarjoja, elokuvia, musiikkia, urheilua, uutisia yms. Kannattaa kirjautua ja käydä katsomassa tarjontaa.

Vierailija
40/43 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖIHIN SIITÄ SAATANA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi