Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokerista näköhäiriöitä

Vierailija
22.06.2024 |

Tuleeko muille sokerin syömisestä silmiin sellainen outo olo? Ikään kuin kuivais silmät mutta samaan aikaan näkee huonosti. Vaikea kuvailla. Ei tullut ennen. Lääkkeeksi aloin laihduttaa koska olen lihonut ja herkuttelin koko talven niin paljon ettei enää ole tervettä. Kiinnostaa silti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on diabetes tai sokeriarvot muuten liian korkealla. Pitkälle edennyt hoitamaton johtaa sokeuteen.

Sokeriarvot on olleet aina jotain 5. Söin ben&jerrysin niin sen jälkeen tuli taas tuo silmäoire. Sitten, olin leikkauksessa ja tippaan laitettiin hieman sokeria niin se aiheutti loppumattoman janon, sen yhteyden huomasin vasta myöhemmin. Osaako joku tuohon tippa-sokeri asiaan kommentoida. Lääkityksenä vain Propral. Tyhmää täällä kysyä mutta on jäänyt soittamatta sinne osastolle tästä asiasta. Ap

Minulla aiheuttaa beetasalpaaja + liiallinen sokerinsyönti. Beetasalpaaja voi peittää korkean verensokerin oireita ja aiheuttaa näköhäiriöitä, lukee ihan siellä lääkkeen ohjeissa. Aiheutti lähes pysyvän näköhäiriön toisessa silmässä.

Vierailija
22/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitkäsokeri on aivan vähän koholla - yli viitearvojen siis- onko vielä Ns.  toivoa?

Mitä mieltä täällä?

-ei ap

Todetaan vasta kun yli 48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitkäsokeri on aivan vähän koholla - yli viitearvojen siis- onko vielä Ns.  toivoa?

Mitä mieltä täällä?

-ei ap

Todetaan vasta kun yli 48

Kiitos, tämä on niin uutta mulle ja menen vielä sitten uuteen verikokeeseen. Huojentava tieto<3

Vierailija
24/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on diabetes tai sokeriarvot muuten liian korkealla. Pitkälle edennyt hoitamaton johtaa sokeuteen.

Sokeriarvot on olleet aina jotain 5. Söin ben&jerrysin niin sen jälkeen tuli taas tuo silmäoire. Sitten, olin leikkauksessa ja tippaan laitettiin hieman sokeria niin se aiheutti loppumattoman janon, sen yhteyden huomasin vasta myöhemmin. Osaako joku tuohon tippa-sokeri asiaan kommentoida. Lääkityksenä vain Propral. Tyhmää täällä kysyä mutta on jäänyt soittamatta sinne osastolle tästä asiasta. Ap

Minulla aiheuttaa beetasalpaaja + liiallinen sokerinsyönti. Beetasalpaaja voi peittää korkean verensokerin oireita ja aiheuttaa näköhäiriöitä, lukee ihan siellä lääkkeen ohjeissa. Aiheutti lähes pysyvän näköhäiriön toisessa silmässä.

Niinkö, hmm. Olen vähentänyt Propralin käyttöä, otan ehkä kerran kaksi viikossa (vaikea liikkua, huono verenkierto jaloissa, turvotus jaloissa jne). Verikokeita ennen olen sen kyllä ottanut. Ap

Vierailija
25/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan sokerista energiaa. Juoksin tänäänkin 20 km ja join 1.5l 3dl sokeria sekoitettuna veteen.

Raakaa sokeria nykyään syytetään monista vaivoista, mutta se mahdollistaa yhden päivän aikana sellaiset treenit mitä vähähiilarit kykenee tekemään koko viikon aikana. Tein aamulla puolentoista tunnen salitreenin.

Sokeria veteen sekoitettuna antaa ihan ihmeelliset voimat ja olo on pirteä.

Vierailija
26/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan sokerista energiaa. Juoksin tänäänkin 20 km ja join 1.5l 3dl sokeria sekoitettuna veteen.

Raakaa sokeria nykyään syytetään monista vaivoista, mutta se mahdollistaa yhden päivän aikana sellaiset treenit mitä vähähiilarit kykenee tekemään koko viikon aikana. Tein aamulla puolentoista tunnen salitreenin.

Sokeria veteen sekoitettuna antaa ihan ihmeelliset voimat ja olo on pirteä.

Aikamoista. Oletko verrannut energioita jos syöt vaikka ruisleipää/kaurapuuroa, banaania, taatelia, rusinoita ja semmosta? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi