Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeää. Miehen veli grillasi minun vegemakkaran samalla parilalla kuin lihat

Vierailija
22.06.2024 |

Vaikka tietää oikein hyvin, että olen vegaani.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut muutaman vegaanisen kaverin tai ei punaista lihaa vain broileria syövän kaverin kanssa, että heidän ruokavalio täytyy aina huomioida, mutta eivät itse huomioi sekasyöjän tottumuksia. Se on sitten sekasyöjän popsittava heidän pöperöitä, eikä siinä parane huomautella, olen muuten sekasyöjä.

Itse ymmärrän erittäin hyvin terveyteen liittyvät, kuten gluteenittomat, laktoosittomat, mutta en näitä ideologioita, joiden mukaan muiden tulee hyppiä, varsin kun ei sitten ole molemminpuolin huomioitavaa.

Eli et tiedä, mitä tarkoittaa sekasyöjä.

Mä ainakin syön samalta lautaselta sekaisin kasvikset ja lihan.  Arkisin vielä.ruokajuomana piimä.

Kasvisruoka on kasvisruokaa, ei sekäruokaa.

Eli et tiedä.

Tuosta:

https://fi.wiktionary.org/wiki/sekasy%C3%B6j%C3%A4

Vierailija
22/24 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ensin grillata sen vegen. Sen jälkeen lihat.

Jos tämä ei käy, niin sen parilan voi pyyhkiä puhtaaksi välissä.  Sen voi joka tapauksessa pyyhkiä puhtaaksi, kun vaihtaa grillattavaa kasviksiin, vaikka syömässä ei olisi vegaaneja.

On aivan turhaa vedota johonkin sönkötykseen, fiksu ja osaava kokki grillaa hyvät ruoat kaikille. Hyvää kesää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ap puolisosi sinusta paljoa välitä. Yksi homma miehellä ruuanlaitossa ja senkin kusee tahallaan.

Vierailija
24/24 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit tu teidän kasvisyöjien kanssa menee hermot!

Ei ole kasvissyöjä, on vegaani mikä on astetta pahempi vamma.

EN syö punaista lihaa koska se on pahaa, en ketttinkiin laita ihteäni sen ammun takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi